[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
96
bende geliim yahuu. hiç katılmadım sizin toplantılara... kısmetse yeni motorumla gelicem işallah allah izin verirse.. :p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
aye
tugcetugce
discordian
muratdiksöz
criminal
pınarr
dorlion
boy ve eşi( belkim)
achille
lespaul(bekleniosun bayıımmm)
denizcimuzaffer_denizcieylem
melihce
olcan
bülent-arzu
BB
desperadost
kenya
ümmetperkitan
mysugar
starwars-14
ihsanhakan

ümmet perkitan;811477' Alıntı:
tam zamanında orda olcam benide yazabilirsiniz.

ctesi de sizin iftardayız:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Sizlerle olmak isterdim ama işim dolaysıyla orda olamıyacağım sizlere şimdiden
afiyet olsun iyi eğlenceler arkadaşlar.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ilk sayfadaki mesajda gelenler listesini guncelledim, unuttuklarim varsa ozur dileyerek hatirlatmalarini rica ediyorum.

Aksi senide ekledim, gelebilirsin tabiki. :)

@LesPaul

Erken ayrilanlari zorla tutamayiz ama elimizden geldigince 12"den once gitmek isteyenlere aa dur nereye deriz.

Yani istersen isten cikinca gelebilirsin:wiinkk:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
aye, ümraniyeden o saatte oraya gelmek biraz kasar gibi:)
duruma göre bakalım..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Isyerinin uzak olabilecegini tahmin etmistim, kismet artik napalim. :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
"Suspect" Bugra kardesimle birlikte gelmeyi dusunuyoruz. Ikimizin de islerden dolayi katilim durumumuz muallakta. Umarim firsat bulabiliriz, etkinlige katilacak uyelere ben pesinen iyi sohbetler diliyorum. Gelebilirsek eger zaten o sohbetlerden biz de nasibimizi aliriz. :)
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst