[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
o zaman liste;
aye
tugcetugce
discordian
muratdiksöz
criminal
pınarr
dorlion
boy ve eşi( belkim)
achille
lespaul(bekleniosun bayıımmm)
denizcimuzaffer_denizcieylem
melihce
olcan
bülent-arzu
BB
desperadost
kenya
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Yunus beraber gidelim mi....Bak ta büyükçekmeceden gelecez ben bir semaver içerim tuğce.....:)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
hmmmm:silent:
Perşembe akşamı boşluğu ve denizcieylemin Ramazan Nöbetini ayarlarsak orada olabiliriz:) Boğaz manzaralı bir çay iyi gider, hele beleş olunca semaveri ısmarlarım ben artık önüme:mrgreen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
kızcağız bankadan kredi çeksin bari motosiklet almaya çekmemiş bari bu organizasyona çeksin:mrgreen:

Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (9 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)

bbaday, denizcimuzaffer, muratdiksöz, tugcetugce, zafer80, r0CC0, -CRiminAL-, BaLbAzaR, headhunter251
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Persembeye kadar saglik sorunlarimi asabilirsem ben de katilacagim arkadaslar, bogazda oturmayali cok oldu :cat:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
kızcağız bankadan kredi çeksin bari motosiklet almaya çekmemiş bari bu organizasyona çeksin:mrgreen:

Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (9 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)

bbaday, denizcimuzaffer, muratdiksöz, tugcetugce, zafer80, r0CC0, -CRiminAL-, BaLbAzaR, headhunter251

ben çay ısmarlarım sizde motorumu alırsınız:)
bu arada fotoraf makinamızda var:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ben de gelmek istiyorum. tubişşşşş hadi kalk kalk hazırlan çaya gidiyoruz :flower:

bizim yerimize de için çay çorba nargile margile falan filan işte ne varsa için :thumleft:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bayan Bıdı Bıdı :queen: ve tabiki davetlilerden gidenlere iyi eğlenceler diliyom. Resimde çekin bol bol....
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Tam gününü bulmuşsunuz ha...
Yazın beni de liste kalabalıklaşsın, ama ya erken gelir 9 olmadan kaçarım, ya 10'dan sonra gelirim.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Yahu haftaya yapın, benim üniversite orada, her dakka oralardayım?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sen naptıııın muratt:)
şimdi bi yanluışl anlama var muratın canı sıkılmış çaya götürcekmiş:mrgreen:
misafirdir derim yinede bişiler ayarlarım:)

yahu kız motosiklet için para biriktiriyordu...az çay için ona göre...batırmayın kızcağızı...:p


o kadar yorgun oluyorum ki yoksa tuğçe ablanın bi acı çayını içerdim...selamlar herkese...

ben size çay sizinde bana tatil sözünüz vardı:bounce:
rumelihisaruı sahilinde hisar kalesinin tam yanı.....

tuğça geçenlerde Kale arkasında kaybolduk ya ...bir hastamız vardı orada...Meydan sokağı bayağı aradık bulamadık meğer kale arkasıymış...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
yahu kız motosiklet için para biriktiriyordu...az çay için ona göre...batırmayın kızcağızı...:p


o kadar yorgun oluyorum ki yoksa tuğçe ablanın bi acı çayını içerdim...selamlar herkese...



tuğça geçenlerde Kale arkasında kaybolduk ya ...bir hastamız vardı orada...Meydan sokağı bayağı aradık bulamadık meğer kale arkasıymış...:p

hemen bi tel açsaydınız jurtarırdım ben:bounce:

Tam gününü bulmuşsunuz ha...
Yazın beni de liste kalabalıklaşsın, ama ya erken gelir 9 olmadan kaçarım, ya 10'dan sonra gelirim.

aha kim gelio yazdıımmmm:cherry:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst