- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
@Pınarr
Nasıl olsa bir bahane bulup gelmezsin, alıştık artık hehehe :mrgreen:Yaşasın yupppiiii
İlk kez torpilli oluyorum ben çok sevindirik oldum