sen gelseydin zaten şaşırırdım iyice kayboldun :queen::queen:
Yakariiiiiii!Neyse gelebilirsek muhabbetini yapariz! :mrgreen:
kimseye verme hakkını aklında tut sen istanbula gelince ayarlarız![]()
Marlboroman ve esinin sesi cikmiyor:silent:
Dinmeyen ve Neco bebek tarafina gidelim diyordunuz, ee gelmiyor musunuz?
GKN arabanla gelebilirsin abi.:wiinkk:
başka yorgun olcam deyipde gelmeyenlerde var hıııııhh
çoook çalışmann lazım şekerimm çokkk...O Erhanı ben bi yakalarsam var ya...selamsız cerroş arayıp sormuyor...aman onun düldüle bineyim deme acemi çaylak zaten Allah korusun aman...![]()
Kulaklarım cınladı birileri arkamdan iyi sayıyor heralde :queen:
Tuğce ablacım kafeye bir sorar mısın, o akşam maç izleme durumu varmıymış orda?
Alper'in bahanesini çürütmemiz lazım.:cherry:
Tamam Erhancım, aklıma yazdım gelmessen telefon açar taciz ederim.
@Alper_tim
Biz de takımız, bizi de destekle.
Tuğce ablacım kafeye bir sorar mısın, o akşam maç izleme durumu varmıymış orda?
Alper'in bahanesini çürütmemiz lazım.:cherry: