Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
tam zamanında orda olcam benide yazabilirsiniz.
ümmet perkitan;811477' Alıntı:tam zamanında orda olcam benide yazabilirsiniz.
tuğçe, hafta içi çalıştığımı bilmiyo musun?![]()
puuufff doğruuuuuu yaaaa amna beeee:salut:
tuğçe, hafta içi çalıştığımı bilmiyo musun?![]()
beyefendi özel davetli ama gelemiyorlar...tabi yorgun oluyo insan...
![]()
aye, ümraniyeden o saatte oraya gelmek biraz kasar gibi
duruma göre bakalım..