[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ümit bin defa söyledim hafta sonu yapın diye.. inatla hafta içi..:)
daha napiyim abi ya?..
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah olcay abi (eyong) artçı al benide bende geleyim
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Evet, "metalgod" Semih'i de getiriiiin! :mrgreen:
Semihcigim biz de buyuk ihtimalle oradayiz. Orada bulusabilirsek cok sevinirim. :p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyw destekleriniz için saolun biri beni alsınn :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
yahuuu ben bilmezmiim artçı olarakjk birilerini bulamayı:mrgreen:
semihten size acil çağrııı vaaaaaaaa
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
görkem geliy oley artçı almicak tabiikide belki benim motor baakım onarım işleri tamamlanırsa artçı olmaaaya gerek kalmaz..
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen niye seviniyon :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
höyt diyorum :silent:

ben artçı değilim :p

ben pilotum :queen:

genelde dandik crossum çita yüzünden yolda kalırım :queen:

gene o sebet vuku bulduu için artçı arıyorum :queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
yaw bugun buluşcaktık dimi?

dur bir dışarıya bakayım yağmur yoksa gelecem.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Bu kadar temiz hava hayra alamet değil. :p

Aman diyim agzinizi hayra acin vallahi hala iyilesemedim nane-limon (kabuguyla beraber)-adacayi-ihlamur karisimlari ice ice bitki bitecek icimde.. :queen: Bi de yagmura yakalanirsam cenazem icin yer begenmeye baslasin es dost akrabalar :pale: Insallah hava guzel olur da, yarin rumeli hisarustu'nde bulusabiliriz :wiinkk:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw bugun buluşcaktık dimi?

dur bir dışarıya bakayım yağmur yoksa gelecem.


oha be abicim istanbul içi buluşmalara bilemi yağmur :queen:


buğra olum sen bu yağmur meselesine çok taktın bence gel bu çay olayına iyi olur :queen:

hatta benide artçı al :p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Biz senın gibi cross cu deiliz heryola giremiyoruz, benım tek bildigim yol otoban. :)

Yağmur yağıncada otoban oluyor sana orman yolu gibi, dikkatli gitmen gerekiyor, yağmur olmayınca dikkatsiz gidebilirsin yani, bu cumleden o sonuc cıktı :) off gece gece saçmaladım.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bir mt buluşması daha...

20070910gt0.gif
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst