- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
kankalar iyi gezmişler
bu hafta herkes bi tarafa gitti
biz racing ve nakedlerle ile mersin çamlıyaylaya gittik, mersinden de arkadaşlar 7-8 motor geldi.
3 enduro arkadaş ürgüp'e gitti
cross'a giden ekipler vardı
falan filan işte :mrgreen:
resimler güzel saolun.
resim demişken çamlıyayladan resim yokmu hiç ?
bizde varda bnde yok.. volkan girecekte upload edecekte yaş o iş.. zaten bizim ki fotodan çok destansı oldu
tırcılar polisler karakol arazi sonra tekrar karakol soğuk çay eczane cami kamyoncu dinlenme tesisleri falan filan
anlat anlat bitmez
