Ölümüne Kankalardan Adana-Karataş gezisi ( resimli )

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
kankalar iyi gezmişler :)


bu hafta herkes bi tarafa gitti

biz racing ve nakedlerle ile mersin çamlıyaylaya gittik, mersinden de arkadaşlar 7-8 motor geldi.

3 enduro arkadaş ürgüp'e gitti

cross'a giden ekipler vardı

falan filan işte :mrgreen:

resimler güzel saolun.
resim demişken çamlıyayladan resim yokmu hiç ?
bizde varda bnde yok.. volkan girecekte upload edecekte yaş o iş.. zaten bizim ki fotodan çok destansı oldu :p
tırcılar polisler karakol arazi sonra tekrar karakol soğuk çay eczane cami kamyoncu dinlenme tesisleri falan filan :p
anlat anlat bitmez
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
diorum ya anlat anlat bitmez :p
yok allaha şükür kötü birşey bi kaç kez soğuktan donarak ölümle burun buruna geldik bi kerede tırcı amca volkanı altına alıyodu kasten o kadar :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
diorum ya anlat anlat bitmez :p
yok allaha şükür kötü birşey bi kaç kez soğuktan donarak ölümle burun buruna geldik bi kerede tırcı amca volkanı altına alıyodu kasten o kadar :p

ii canım pek bişey yokmuşş bide başınıza meteor düşseydi belki o zaman kayda değer olurduuu ( Allah korusun ) :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
gecmiş olsun tequ&volkan kardeşime sizinki gezi degil baya baya macera olmuş ucuz kurtulmuşsunuz.....

o tırcının da ben taaaaaaaaaaaaaa................... yedi tövbe tövbeeee manyak mı bunların hepsi yaw taş yok muydu taş kafasına ataydınız o yok sa yaş bir adaç dalo da işinizi görürdü tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
gecmiş olsun tequ&volkan kardeşime sizinki gezi degil baya baya macera olmuş ucuz kurtulmuşsunuz.....

o tırcının da ben taaaaaaaaaaaaaa................... yedi tövbe tövbeeee manyak mı bunların hepsi yaw taş yok muydu taş kafasına ataydınız o yok sa yaş bir adaç dalo da işinizi görürdü tekrar geçmiş olsun

hani len yatıyodun sen bu yaptığın yamuğa karşılıkk sana sitemizin resmi içeceğini ikram ediyorum



:p:p:p:queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
hani len yatıyodun sen bu yaptığın yamuğa karşılıkk sana sitemizin resmi içeceğini ikram ediyorum



:p:p:p:queen::queen::queen:


önce sen bir iç çünkü senin yamukların daha çok belkim düzeltir ve begenirsen banada ikrem edrsin ama sagol ben almayım kanka sen seviyon bu markayı:mrgreen::mrgreen:içmezsen başına ağrılar giriyomuş yaaaa :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kız npim cengiz bey istemiom demiyor da kızacam diyor :pr:



lan allah rızası için bir dur yaw sakin ol bir agır ol sazan mısın kefal misin nesin olim anlamadım ki okadar söylüyoz birkulagından girip öbüründen cıkıyo istemesem niye gel deyim sana da sitenin resmiii içeceginden ikram edek mii:)

neyseee hadi bakalım gene iyisin yeni kaskın hayırlı olsun bak sonkez söylüyom dediklerime uy fayda görürsün büyük sözü dinlemek herzaman hayırlıdır bu hafta cıkarsak kii %99 çıkacam galiba mutlaka cagıracam seni ilk seferki gibi yok annem bırakmadı yok dügün vardı falan mazerey uydurursan sen bilirsin sona adımızı çagırmadıya çıkartıyon yaw hadi bu konu hakkında birdaha yazmaa msn den yaz yazacagını:cat::cat::)
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
lan allah rızası için bir dur yaw sakin ol bir agır ol sazan mısın kefal misin nesin olim anlamadım ki okadar söylüyoz birkulagından girip öbüründen cıkıyo istemesem niye gel deyim sana da sitenin resmiii içeceginden ikram edek mii:)

neyseee hadi bakalım gene iyisin yeni kaskın hayırlı olsun bak sonkez söylüyom dediklerime uy fayda görürsün büyük sözü dinlemek herzaman hayırlıdır bu hafta cıkarsak kii %99 çıkacam galiba mutlaka cagıracam seni ilk seferki gibi yok annem bırakmadı yok dügün vardı falan mazerey uydurursan sen bilirsin sona adımızı çagırmadıya çıkartıyon yaw hadi bu konu hakkında birdaha yazmaa msn den yaz yazacagını:cat::cat::)

sağol kanka alt üstü bir 30 ytl lik kask gelecek ay gidip bir lazer almayı düşünüyom bu ay bu kaskla idare edecem neyse kankam sağolasın da tmm sen istemiş oldun ama iso istemiyor o istemese ben yqum :salut::pale:
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
güzel gezi olmuş..ellerinize saglık..siz serinevlerdemi oturuyorsunuz..
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
diorum ya anlat anlat bitmez :p
yok allaha şükür kötü birşey bi kaç kez soğuktan donarak ölümle burun buruna geldik bi kerede tırcı amca volkanı altına alıyodu kasten o kadar :p

nası konuşosun sen öle..altına fln alıodu die :silent:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
nası konuşosun sen öle..altına fln alıodu die :silent:

asıl sen nasıl konuşuon küfür etmişim gibi :p
alıodu işte alala
@zion taş benimde aklıma geldi de şimdi yanına git camına taş at.. altına falan alır mazallah..
zaten polislerle uğraştık bi ton bari 10-20 ytl ceza kessinlerde içimiz soğusun
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
isooooooooooooo
karataşa gidipte bi balık yemedenmi döndünüz:silent:
cık cık cık........vs.
neyse ikinizde çok sağolun paylaştığınız için.ziondada motor vardı diye hatırlıyorum,ona ne oldu?sattımı yoksa
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
isooooooooooooo
karataşa gidipte bi balık yemedenmi döndünüz:silent:
cık cık cık........vs.
neyse ikinizde çok sağolun paylaştığınız için.ziondada motor vardı diye hatırlıyorum,ona ne oldu?sattımı yoksa


o gece kuşum gürselimmm nasılsınn zionda motor varda tek motor gitmek daha akıllıca abii hem daha süratli (zion duymsın ) hem muhabbet işteee
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
o gece kuşum gürselimmm nasılsınn zionda motor varda tek motor gitmek daha akıllıca abii hem daha süratli (zion duymsın ) hem muhabbet işteee


lan kankama bak yav kendi motosikleti daha süratliymiş len olim ha ha ha güliymde arıya gitmesin sürat görmesem yutturacan yani kankaa 650 cc miydi senin motor kanka ben 650 mi dedim yok yaw 250 anladın sen onuuuuuuu:mrgreen::mrgreen:

yani sen zion kardeşimin motoru hız yapmıyor...
öyle dedin deyilmi:cherry:


yaw dostum sürat felakettir ama altımızda sürat yapacak motosikletimiz yok aslında sürate gerennk de yok:) isonum motosikletide 155 biraz yırtınsa yatın mattın diyelim 160 diyo onuda ben yapıyom isonun yaptıgı ise taş catlasın 120 motordan önce insanın sürat yapmasılazım isodada o cesaret varmı:silent: bence yok ama motordan inince ağzı bayaaa sürat yapıyo kankammın:mrgreen::mrgreen:

olsun genede iso kankam seni sevviiyüüürüümm:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ulen başlık hit oldu iyimii hahahaha, kanka anladım ben onuu ,sen haklısın kankaaa yorum yapamıyorummm ,ama seni çok seviyorummm yani arkadaş olarakk ,yani arkadaş olarak derken erkek arkadaşş, yav erkek arkadaş derken dost yaneee ,offff yaa anlatamadım bi türlü seviyorum işte looooooo:queen:

gürselim paşam ben hız yapmıyo demedimki kankamın motoru 1. viteste hayalbuysa'yla kapışıyoooo :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst