- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
ulen başlık hit oldu iyimii hahahaha, kanka anladım ben onuu ,sen haklısın kankaaa yorum yapamıyorummm ,ama seni çok seviyorummm yani arkadaş olarakk ,yani arkadaş olarak derken erkek arkadaşş, yav erkek arkadaş derken dost yaneee ,offff yaa anlatamadım bi türlü seviyorum işte looooooo:queen:
gürselim paşam ben hız yapmıyo demedimki kankamın motoru 1. viteste hayalbuysa'yla kapışıyoooo :queen:
len olim get yatsana sen yaw alaaa alaaaaa:mrgreen:hit olmuş muşş peeehh olayın içinde ben varim olim nasuuu hit olmasın efendim isom kankam..bence yorum da yapma zaten dökerim etegimdekileri haaaaaaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen::mrgreen:şaka şaka kankam mükemmeldir ama dedim ya motordan inince ağzğ sürat yapar dedim ya bakın beni birinci viteste hayabusaylan kapıştırıyo anladım ben onu ya neeyyyyyyyyse:mrgreen::mrgreen: