Ölümüne Kankalardan Adana-Karataş gezisi ( resimli )

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
önümüzdeki iki hafta içinde bi antep yapmayı planlıyoruz gelmeden bi hafta önce size haber veririzz kesin olmamakla beraber inşallah geliriz güzel bi gezi olacaktır hemideee sizleri çok özledim gazıayıntap mtttt


Denizcimuzaffer abi siz her zaman davetlisiniz buraya yeterki gelme kararı alın masraflar tabiki benden misafire yüklenmek yakışırmı bizee hı bide metehan abimide getireceksen söyle istanbula bi tane vinç göndereyim onu ancak vinç getirir kanımcaa :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bende antepli kankanız olarak(tabii kabul ederseniz) sizleri tebrik ediyorum. çok güzel fotoları iyi bir anlatımla süslemişsin. Ortaya çok güzel bir gezi yazısı çıkmış. Emeğinize vede tekerinize, canınıza sağlık kardeşlerim. Gaziantep mt den selamlar.


ve aleyküm selaam dostum nedemek aranıza kabul ederseniz yüregi salam herkes aramızda zaten:)

güzel gezi olmuş tekerinize sağlık arkadaşlar.artık bizleride siz götürürsünüz oralara birdahaki sefere..eee artık gezilecek yerleri biliyorsunuz.görüşmek üzere.

abi gezilecek daha coookk yer var gerci hepsini bildigimizden degil ama birazda macera yani tekerimizin götürdügü her yere gideriz işin zevkide burada bence keşfetmek güzel bir duygu sanki daha önce kimse gelmemiş buralara da biz geliyomuşuz gibi oluyo cok hoş bir haz bence:cat::cat::rendeer:

iso kankama gelince konuyu acma kısmını ona bırkıyorum oda biraz fazla yükleniyor bana ama galiba sabrımı sınıyo bir patlarsam iyi patlarım kankaaaa demedi deme bak haberin ola kankam yoldaşım ekürim::friends:::friends:::friends:::pokey::::cekic::::belge::

havalar sogumadan gelin cengiz kanka acele etmeye bakın zaten otobana çıktınızmı 2 saatte gelirsiniz altınızda ss var abi yolmu dayanır size yaw gözümüz yollarda bekliyik ha ona göre:cat::cat::cat:

görüşmek üzre....:rendeer::rendeer::rendeer:


valla ben diyorum iso ya ama oda haklı dükkanı bırakıp cıkamıyo her muhabbetimizee::::lan şimdi babam dükkanın yarısını bedavaya dagıtmıştır diyo:mrgreen::mrgreen:ama gelecez dostum iyadei ziyaretsiz olurmu hiç:cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
kankalar iyi gezmişler :)


bu hafta herkes bi tarafa gitti

biz racing ve nakedlerle ile mersin çamlıyaylaya gittik, mersinden de arkadaşlar 7-8 motor geldi.

3 enduro arkadaş ürgüp'e gitti

cross'a giden ekipler vardı

falan filan işte :mrgreen:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
beni götürenyok benyanlızmıyım
ortada kaldım
kankam iso bile beni terketti
cengizide cekti kendi tarafına ben ne halt edecem şimdi bu koskoca deryada :(
ha söyleyin bana sokak dogu olduk şimdi :p :)salut: napcam şimdi yq mu bana kucak açan bu zavalı black_dog_rr a
bana bişey olursada arkamdan aglamayın kankalarım hepinizi seviiyorum aman ha :salut:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
beni götürenyok benyanlızmıyım
ortada kaldım
kankam iso bile beni terketti
cengizide cekti kendi tarafına ben ne halt edecem şimdi bu koskoca deryada :(
ha söyleyin bana sokak dogu olduk şimdi :p :)salut: napcam şimdi yq mu bana kucak açan bu zavalı black_dog_rr a
bana bişey olursada arkamdan aglamayın kankalarım hepinizi seviiyorum aman ha :salut:


leen kisenin kimseyi terkettigi veyaa kendi tarafına çektigi falan yok sakın haaa böyle düşünme:cyclopsan birdahaki ne sende gel fazlada zırlama ok mi kanka:)
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
yq ben gelmiyom iso da haber vermiyor senden vermion bundan sonra zor bu arada kankam kim oluyo iso mu
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
güzel manzaralar motorda güzel olunca güzel fotoğraflar çıkmış ortaya...emeğine sağlık iso abicim...:):rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Denizcimuzaffer abi siz her zaman davetlisiniz buraya yeterki gelme kararı alın masraflar tabiki benden misafire yüklenmek yakışırmı bizee hı bide metehan abimide getireceksen söyle istanbula bi tane vinç göndereyim onu ancak vinç getirir kanımcaa :queen:


ya tesadüfen bakınırken bana kitlenmiş bi mesacı gördüm...acıtmadı be kuzum...dün tartıldım (ayakkabılarıda çıkardım tartılıtken...)


tam 120.8 kiloyum....:salut:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ya tesadüfen bakınırken bana kitlenmiş bi mesacı gördüm...acıtmadı be kuzum...dün tartıldım (ayakkabılarıda çıkardım tartılıtken...)
tam 120.8 kiloyum....:salut:

Hey maşşallah Allah afiyet versin metehan abicimmmm:p:mrgreen:Zaten seni ayakkabılar şişman gösteriyo abiiii:queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
dostum ben fotolardaki sendim...askerden sonra böle oldum...:salut:
ya abi boşver sanki benim gittiğim yol doğrumu daha şimdiden bu gencecik yaşımda enine sarmaya başladımm hele bide market açtımki sormaaa iki seneye kadar kendime idol aldığım sen kıvamına gelirim Allah'ın inayetiyle bu arada alıntıya bişey daha ekledim sen çok hızlı çıktın
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
52
Güzel gezi olmuş biraz daha kalabalık olsa fena olmazdı doğrusu :)

Fotolar için teşekkür:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya abi boşver sanki benim gittiğim yol doğrumu daha şimdiden bu gencecik yaşımda enine sarmaya başladımm hele bide market açtımki sormaaa iki seneye kadar kendime idol aldığım sen kıvamına gelirim Allah'ın inayetiyle bu arada alıntıya bişey daha ekledim sen çok hızlı çıktın

abicim Allah sonunu bana benzetmesin...:pgencsin güzelsin ...:cherry:biz yalan olmuşuz artık...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Güzel gezi olmuş biraz daha kalabalık olsa fena olmazdı doğrusu :)

Fotolar için teşekkür:rendeer:

Kalabalık olması için biz elimizden geleni yapıyoruz ama aramızda bi kaç alabalık var onları yola getirmek lazım :cat::rendeer:

abicim Allah sonunu bana benzetmesin...:pgencsin güzelsin ...:cherry:biz yalan olmuşuz artık...

bırak Allah aşkına abi gözlerindeki o kazanova ışığı fotoğraflardan belli oluyo yaaa karizma adamsın vesselam böyle alçak gönüllü olmaya gerenk yokkk:)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Yahu bu Adana'lilar kac tane kanka var ben sayamadim dogrusu! :mrgreen:

Bol resimli bir gezi raporu olmus. Gozlerimiz bayram etti. Manzara bakimindan iddiali bir yer, umarim ileride benim de gorme imkanim olur. Izlenimlerinizi bizlerle paylastiginiz icin tesekkurler! :cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Yahu bu Adana'lilar kac tane kanka var ben sayamadim dogrusu! :mrgreen:

Bol resimli bir gezi raporu olmus. Gozlerimiz bayram etti. Manzara bakimindan iddiali bir yer, umarim ileride benim de gorme imkanim olur. Izlenimlerinizi bizlerle paylastiginiz icin tesekkurler! :cat:

öz has kankalar ben ve zion abiii gerisi kanka olmaya çalışıyooo:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst