- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #21
iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar
helal benim kardeşlerime yapmişlar yapacaklarini yine lan iso o motor o yola vurulurmu hiçmi cengizi düşünmedin arkada içi dişina cıkmiştır motoru boş ver kankanıdamı düşünmedin yazik yazik
[/URL][/IMG]![]()
bu fotoda cok karizma duruyorsun nazar degecek bak şimdi :queen::queen: her tarafın karizma allahım esirgesin ondan sonra diyorsun abi kızlar askıntı oluyor nasıl olmasınlar şü duruşa şü bakişa bak sen hemde kur yapıyor aynı zamanda zaten kankan cengizde ayrı bir tarz ayrı bir ekol yani bir birinizi tamamlıyorsunuz
allah muabbetinizi gezinizi artırsın arkadaşlar
Görüşmek üzere...:rendeer::rendeer::rendeer:
yaw kadını arkadan gecerken yakaliyacam diye koşarak çektim fotoyu yoksa isonun kendin den başkasına hava atacak barutu yok :queen::queen::queen::queen:


İsocan Ve cengiz kardeşim harika bi gezi olmuş tebrikler arkadaşlar...
İso kardeşim enduro keyfini SS ile yaşayan pek nadir motorculardan birisisin sen helal olsun sana ve cenkis kardeşime.... GAZİAYINTAP'DAN sevgiler selamlar...
vee aleyküm selaaaam dostum bir pazar yine bir kaçamakla gaziantep e de gelecez eylemlerimiz devam edecek ama önce isoylan bir konuşmam lazım çok yükleniyo bana kerata ...
yavaş yavaş arkeolojik kazılarada başlıcaz kimse duymasınbelkim tarihii bişeyler buluruz da ben ducati 1098 alırım iso da 1000 rr istiyo bakcazzzz kısmet:mrgreen:
hani bana rr bende isterim banane
helal benim kardeşlerime yapmişlar yapacaklarini yine lan iso o motor o yola vurulurmu hiçmi cengizi düşünmedin arkada içi dişina cıkmiştır motoru boş ver kankanıdamı düşünmedin yazik yazik
[/URL][/IMG]![]()
bu fotoda cok karizma duruyorsun nazar degecek bak şimdi :queen::queen: her tarafın karizma allahım esirgesin ondan sonra diyorsun abi kızlar askıntı oluyor nasıl olmasınlar şü duruşa şü bakişa bak sen hemde kur yapıyor aynı zamanda zaten kankan cengizde ayrı bir tarz ayrı bir ekol yani bir birinizi tamamlıyorsunuz
allah muabbetinizi gezinizi artırsın arkadaşlar
Görüşmek üzere...:rendeer::rendeer::rendeer: