Ölümüne Kankalardan Adana-Karataş gezisi ( resimli )

Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
ii süper gezi :p kanka yaw nasıl kıydın o motosiklete de gittin o yolardan hahaha
cengiz kankam biraz kilo ver yaw



so kanka dedik barımıza bastık sende dışladın bizi canın sagolsun güzel gezmişsiniz..bişey dikkatimi cekti neden cengiz abiyle bu kadar uraşıyon anlattı bana herşeyi ona takılacagına birzda kendine bak yaptıkların insanı gülmekten catlatır cinsten hadi haftaya degil ondan sona ki haftaya yemege davetlisiniz ama cengiz iso gelirse ben gelmem diyor ne iş
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
helal benim kardeşlerime yapmişlar yapacaklarini yine lan iso o motor o yola vurulurmu hiçmi cengizi düşünmedin arkada içi dişina cıkmiştır motoru boş ver kankanıdamı düşünmedin yazik yazik :p:p:p

pic0194vi0.jpg
[/URL][/IMG]

bu fotoda cok karizma duruyorsun nazar degecek bak şimdi :queen::queen: her tarafın karizma allahım esirgesin ondan sonra diyorsun abi kızlar askıntı oluyor nasıl olmasınlar şü duruşa şü bakişa bak sen hemde kur yapıyor aynı zamanda zaten kankan cengizde ayrı bir tarz ayrı bir ekol yani bir birinizi tamamlıyorsunuz

allah muabbetinizi gezinizi artırsın arkadaşlar

Görüşmek üzere...:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
ArkadaşLar çok güzel bir gezi oLmuş ellerinize sagLık.Gidemesekte denize bu güxel oldu sayenizde gitmiş kdr oldu emeginize sağLık...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
helal benim kardeşlerime yapmişlar yapacaklarini yine lan iso o motor o yola vurulurmu hiçmi cengizi düşünmedin arkada içi dişina cıkmiştır motoru boş ver kankanıdamı düşünmedin yazik yazik :p:p:p

pic0194vi0.jpg
[/URL][/IMG]

bu fotoda cok karizma duruyorsun nazar degecek bak şimdi :queen::queen: her tarafın karizma allahım esirgesin ondan sonra diyorsun abi kızlar askıntı oluyor nasıl olmasınlar şü duruşa şü bakişa bak sen hemde kur yapıyor aynı zamanda zaten kankan cengizde ayrı bir tarz ayrı bir ekol yani bir birinizi tamamlıyorsunuz

allah muabbetinizi gezinizi artırsın arkadaşlar

Görüşmek üzere...:rendeer::rendeer::rendeer:



yaw kadını arkadan gecerken yakaliyacam diye koşarak çektim fotoyu yoksa isonun kendin den başkasına hava atacak barutu yok :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Burda çalıların arasında ne yaptığını bende biliyorum oda biliyorda neyse beni görünce fotoğraf çekeceğimi anladı birden ayağa kalktı kemerini bağla kankaaaaa:queen:











kankam burada çalıların arasında definecilerin düşürdügü altın mücevher felan bişeyler varmı diye bakınıyodum emmmeeee nafile uraşlerım hiç birinizin girmeye cesaret edemedigi deliklere bile baktım ama yok birdahaki ssefere dedektörmü götürsek ne:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
İso yediğin içtiğin senin olmuş:))gördüklerini anlatmışşın oda yeter
paylaşım için sagol keyifli bir gezi
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İsocan Ve cengiz kardeşim harika bi gezi olmuş tebrikler arkadaşlar...
İso kardeşim enduro keyfini SS ile yaşayan pek nadir motorculardan birisisin sen helal olsun sana ve cenkis kardeşime.... GAZİAYINTAP'DAN sevgiler selamlar...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
İsocan Ve cengiz kardeşim harika bi gezi olmuş tebrikler arkadaşlar...
İso kardeşim enduro keyfini SS ile yaşayan pek nadir motorculardan birisisin sen helal olsun sana ve cenkis kardeşime.... GAZİAYINTAP'DAN sevgiler selamlar...

vee aleyküm selaaaam dostum bir pazar yine bir kaçamakla gaziantep e de gelecez eylemlerimiz devam edecek ama önce isoylan bir konuşmam lazım çok yükleniyo bana kerata ...:)

yavaş yavaş arkeolojik kazılarada başlıcaz kimse duymasın :):) belkim tarihii bişeyler buluruz da ben ducati 1098 alırım iso da 1000 rr istiyo bakcazzzz kısmet:mrgreen:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
vee aleyküm selaaaam dostum bir pazar yine bir kaçamakla gaziantep e de gelecez eylemlerimiz devam edecek ama önce isoylan bir konuşmam lazım çok yükleniyo bana kerata ...:)

yavaş yavaş arkeolojik kazılarada başlıcaz kimse duymasın :):) belkim tarihii bişeyler buluruz da ben ducati 1098 alırım iso da 1000 rr istiyo bakcazzzz kısmet:mrgreen:

hani bana rr bende isterim banane
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
helal benim kardeşlerime yapmişlar yapacaklarini yine lan iso o motor o yola vurulurmu hiçmi cengizi düşünmedin arkada içi dişina cıkmiştır motoru boş ver kankanıdamı düşünmedin yazik yazik :p:p:p

pic0194vi0.jpg
[/URL][/IMG]

bu fotoda cok karizma duruyorsun nazar degecek bak şimdi :queen::queen: her tarafın karizma allahım esirgesin ondan sonra diyorsun abi kızlar askıntı oluyor nasıl olmasınlar şü duruşa şü bakişa bak sen hemde kur yapıyor aynı zamanda zaten kankan cengizde ayrı bir tarz ayrı bir ekol yani bir birinizi tamamlıyorsunuz

allah muabbetinizi gezinizi artırsın arkadaşlar

Görüşmek üzere...:rendeer::rendeer::rendeer:

abi böylede gaz verilmezkiii ben bu gazlaaaa toroslara çıkarım vallaha süpersin görüşmek üzere

Arkadaşlar iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
çok güzel olmuş resimler iiçin teşekkürler motora zaten hasta oldum :cat: maaşallah nazar değmesin
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
bende antepli kankanız olarak(tabii kabul ederseniz) sizleri tebrik ediyorum. çok güzel fotoları iyi bir anlatımla süslemişsin. Ortaya çok güzel bir gezi yazısı çıkmış. Emeğinize vede tekerinize, canınıza sağlık kardeşlerim. Gaziantep mt den selamlar.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Efendy İso ve tayfasını helal olsun. Gezmiş tozmuş bir de üşenmeden gözlerimiz bayram etsin diye bize sunmuşlar.:cat:

Oranın yerlisi arkadaşlarımız Korumanın ne olduğunu bilmiyorlar elbette, ama onlar adına endişelendim doğrusu, birde buralarda polis yok abi esprisi zeki olmalarına verilmeli:mrgreen:

Umarım bir gün oraları bizlerde gezebiliriz. Efendy İso arkadaş bizi davet eder, biz icabet ederiz, masrafları İso çeker, bizde teşekkür eder kaçarız:mrgreen:

teşekkürleeerr:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel gezi olmuş tekerinize sağlık arkadaşlar.artık bizleride siz götürürsünüz oralara birdahaki sefere..eee artık gezilecek yerleri biliyorsunuz.görüşmek üzere.
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Offf Offf Kankama bak süper olmus. Tekeriniz dert görmesin emi. ne diyim size. Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
havalar sogumadan gelin cengiz kanka acele etmeye bakın zaten otobana çıktınızmı 2 saatte gelirsiniz altınızda ss var abi yolmu dayanır size yaw gözümüz yollarda bekliyik ha ona göre:cat::cat::cat:

görüşmek üzre....:rendeer::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst