Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
Arkadaşım regalin fiyatı tabiki çok düşmez.Zaten sıfırı 5 milyar civarı şu an.Ama motomax kışa girmenin ve rekabeti körüklemenin yaratacağı bir etkiyle o motosikletleri 4.5 milyara filan satabilir...

MOTOMAX'tan bi cacık olmaz!!!!!... Motomax'tanda bir daha motor almam...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çekiş Ve Buji Farki?

Parayı veren düdüğü çalar misali istediğiniz markanın her parçasını satın alabilirsiniz.Zaten firmalar motor satışından çok devamında sattığı parçalardan para kazanıyor. Ben standart NGK bujilerimi İridyum NGK bujilerle değiştim. Çiftine 60 ytl verdim ama yakıt 100 km de 3.2 lt ye düştü,çekişi ise %8 civarı arttı. :bounce:

Dostum benim motorda standart bosh buji+benim acemiliğim+4 delikli eksozlar ile birlikte 100 km de 2.8 Lt den yukarı çıkamadım hala.
Daha önce ne kadar yakıyordu senin motor?

biz lifanın fabrikasından parça istersek getirtebilirmiyiz acaba bi fikri olan war mı?

Bu konuda Mefast'a bir mail attım,cevap geldiğinde hepinizle paylaşacağım
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Savaskayan,benim ss şehir içi 100 km de 3.4 litre yakıyordu.:) Şehirler arası 3.2 litre. iridyum da performans artışı yanında yakıt oranım 200-300 ml arası düştü.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türkiye'de lifan üretimi

Daha önce asmakabaklı bi fıkra anlatmıştım ya.
İşte onunla alakalı iki şey.
Birincisi aynı motoru(Lİfan 250)Tümopar firması CMX250 a modeli olarak getiriyor Fiyat 3.200 YTL,ayrıca Monero 250cmx,Truva var.
İkincisi fenoktadenokta arkadaşımdan alıntı olarak söylüyorum.Türkiye'de lifan fabrikası açılıyor.Muhtemelen aynı motoru kimsenin bugüne kadar dikkate bile almak istemediği lifan markası ile üreteceklerdir.
www.lifan.com.tr.
üçüncüsü:bin dolar civarında malettikleri motoru 3,000 dolar civarında satan ithalatçıların neden aniden fiyat kırdıkları,stok erittiklerinin,başka markalara yöneldiğinin sebebi de böylece ortaya cıkmaktadır.
artık asmakabakçılar iki kere düşünsün:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
gerçekten... savaskayan arkadaşımın dediğine katılmmak elde değil. 5340 YTL liste fiyatı olan makinelerin neden birden fiyatlarının ciddi oranmda düştüğünü ve neden Roadstarların 2007'lerinin değil de hala 2006'lılarının satışa sunulduğunu burdan anlayabiliriz. demek ki Bisan ellerindeki stoğu eritme derdinde.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar kısa farımızın görüş açısı çok az,değişim yapan oldumu?
Birde uzun mesafeli gezilere renk katma adına motosikletine müzik sistemi oluşturan oldumu merak ettim? Ben ınterkom kullanıyorum ama uzun sürede kulak ağrıttığından tercih etmiyorum. Arada scooterlara denk geliyorum şıkır şıkır, şehir içinde kullanmak beni rahatsız eder ama boş uzun yollarda tam bir keyif olur diye düşünüyorum. :)
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
bizim muğla yatağanda adamın biri cruiser tarzı motosikletine çantalarının içine monte ettiği bir müzik sistemi yapmış. baya bildiğin kolonlar var :D ben gereksiz görüyorum.. kulaklıktan dinlemek iyidir bence. şu cep telefonu mp3 sistemler var ya... motosikletten zangır zangır ses çıkması, bi de bunun motor sesiyle karışması tatmin etmez diye düşünüyorum. bi de göze batar bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
müzik keyfi

bizim muğla yatağanda adamın biri cruiser tarzı motosikletine çantalarının içine monte ettiği bir müzik sistemi yapmış. baya bildiğin kolonlar var :D ben gereksiz görüyorum.. kulaklıktan dinlemek iyidir bence. şu cep telefonu mp3 sistemler var ya... motosikletten zangır zangır ses çıkması, bi de bunun motor sesiyle karışması tatmin etmez diye düşünüyorum. bi de göze batar bence.

Bence motordaki en keyifli ses eksoz sesidir,bi de hatun sesi çekilir en fazla:)
tabii ki 50 km süratle paşa paşa giderken hatun"ay ben korkuyorum,lütfen yavaş git,ööö midem bulandı" filan demiyorsa
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
fenoktadenokta dostum benim dediğim öyle büyük kolon değil.

Resimdeki arka çantanın içine mp3 çalar,kuru akü ve plastik kasaya içten montajlı 80 watt bir araba hoparlörü iş yaparmı acaba. 300 km lik bir gezide eksoz sesi bir noktadan sonra kulak alıştığından duymakla duymamak arasında kalınıyor. :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Resimdeki arka çantanın içine mp3 çalar,kuru akü ve plastik kasaya içten montajlı 80 watt bir araba hoparlörü iş yaparmı acaba. 300 km lik bir gezide eksoz sesi bir noktadan sonra kulak alıştığından duymakla duymamak arasında kalınıyor. :bounce:
Dostum uzun bir yolda çantaları hoparlörle,akü ile doldurmak yerine basit bir MP3 çalar ve kulaklık daha pratik olmaz mı?
Ben şahsen o kadar yerim olsa mangal ve 12 voltluk küçük buzluklardan koyardım:)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Savaş bey zaten ıntercom var ona mp3 ekleyip dinleyebiliyorum ama kulak ağrıtıyor. Honda golwıng'e orjinal müzik sistemi koymuşlar ama bizim tarz da yaratıcılık çok zor! :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş bey zaten ıntercom var ona mp3 ekleyip dinleyebiliyorum ama kulak ağrıtıyor. Honda golwıng'e orjinal müzik sistemi koymuşlar ama bizim tarz da yaratıcılık çok zor! :wiinkk:

o zaman haklısın.
Eger çantalar yağmur geçirmezse sorun olmaz sanırım hoparlör koymak.Eğer yağmur geçiriyorsa o zaman en iyisi tekneler icin satılan su geçirmez hoparlör kullanmak sanırım
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
fenoktadenokta dostum benim dediğim öyle büyük kolon değil.

ee yok ya ben biliyorum tabi ki aynı sistemi yapmayacağını. ben her gördüğümde çok garibime gittiği için söyledim onu arada yeri gelmişken...

ee şehir dışında egzoz ile ses rahatsız etmez diye düşünüyorsan haklısındır tabiki. neyse yapmaya karar verirsen biz de bakar sonucu bekleriz... umarım tatmin edici bir çalışma olur.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Eksozda susturucuları kesinlikle sökmeyi düşünmüyorum. Dolayısıyla eksoz sesi öyle gürül gürül değil. Son derece sağlıklı ve sessiz çalışıyor. 60-70 km hızlarında seyir halindeyken motorun ses desiberide kulağı rahatsız etmiyor. Eksozun susturucularını delenleri anlayamıyorum zaten! Hem garantiden çıkıyor, hem itiş gücünü azaltıyor (arabada 5 bg kazandıran Remus eksozu millet sanki boşuna takıyor ),hem de yakıt tüketimi artıyor. Hatadan dönüş bedeli yeni eksoz 285 ytl, bence çok gereksiz. Şunu unutmamak lazım; 250 cc motorun kuru bağırtısı kesinlikle dragstar 1100 ve ya kawasakı vn 900 gibi tok ve yolda park halindeki araçların alarmını devreye sokacak kadar gür olamayacaktır. Yanınızdan geçen susturucusuz ve boş bağıran mobiletten ne fark kalıyor! :p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
Eksozda susturucuları kesinlikle sökmeyi düşünmüyorum. Dolayısıyla eksoz sesi öyle gürül gürül değil. Son derece sağlıklı ve sessiz çalışıyor. 60-70 km hızlarında seyir halindeyken motorun ses desiberide kulağı rahatsız etmiyor. Eksozun susturucularını delenleri anlayamıyorum zaten! Hem garantiden çıkıyor, hem itiş gücünü azaltıyor (arabada 5 bg kazandıran Remus eksozu millet sanki boşuna takıyor ),hem de yakıt tüketimi artıyor. Hatadan dönüş bedeli yeni eksoz 285 ytl, bence çok gereksiz. Şunu unutmamak lazım; 250 cc motorun kuru bağırtısı kesinlikle dragstar 1100 ve ya kawasakı vn 900 gibi tok ve yolda park halindeki araçların alarmını devreye sokacak kadar gür olamayacaktır. Yanınızdan geçen susturucusuz ve boş bağıran mobiletten ne fark kalıyor!


egzoz konusundaki düşüncelerine katılıyorum. hiç gerek yok bence de egzoz deldirmeye. zaten ne kadar uğraşsak da o özendiğimiz sesleri alamıyoruz bu motosikletlerle. o yüzden böyle iyi...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eksoz açma

egzoz konusundaki düşüncelerine katılıyorum. hiç gerek yok bence de egzoz deldirmeye. zaten ne kadar uğraşsak da o özendiğimiz sesleri alamıyoruz bu motosikletlerle. o yüzden böyle iyi...
Ben motorun eksozuna 4 adet 13 lük delik açtım ses daha tok çıkmaya başladı.
Elbette 250 lik motorun sesi 800 yada 1100 lük motorla birebir aynı olmaz.Silindir hacimleri,piston kolu boyları,eksoz gazının basıncı,eksoz borularının boyu biçimi ve hacmi farklı olunca sesler de farklı olacaktır.
Ama ben rölantide ve düşük devirlerde iken motorun sessiz çalışmasını,yüksek viteste ise gaz verdiğinde gürültülü çalışmasını istiyorum.
Ben eksozun içindeki iki saç parçasının yerlerini ileri geri olmak üzere değiş tirmeyi bile düşünüyorum.Sonuçta bu parçaları ikişer punta tutuyor.İstediğim sesi almak için uğraşacağım.Begenmezsem geri dönüşü var.
Bizim motorların ön tarafından gelen metalik seslerle,zincir sesleriyle standart eksoz sesi birbirine karışınca bana iki zamanlı moped sesi gibi geliyor:)
Eksoz demişken aklıma geldi ;yıllar önce 250 lik Javalarda(İlk çıkan kırmızı Jawalarda) ilginç bir eksoz sistemi vardı.Vidayla tutturulmuş delikli bir boru vardı eksozların içinde.O boru çıkarılır ateşte yakılır kurumları giderilirdi.
Buna üşenenler ise hiç takmazdı.Hala da bir çok Jawa da o iç eksoz parçası yoktur ve Jawacılar içinde çoğu kişi bunu farketmez bile.

 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66

Bizim motorların ön tarafından gelen metalik seslerle,zincir sesleriyle standart eksoz sesi birbirine karışınca bana iki zamanlı moped sesi gibi geliyor:)

bu konuda haklısın. ben de acaba benim motosiklette mi bir sorun var böyle acaip sesler duyuyorum diye düşünüyordum. demek bütün makineler böyle. ee ikinci bir roadstar veya keeway kullanmadığım için karşılşatıramıyordum da :) neyse en azında içim rahatladı. benim motorda bir sorun yokmuş :mrgreen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Benim ss de pek metalik sesler dikkatimi çekmedi. Zincirde bir anormallik olduğunda biraz gerdiriyorum,haftalık sprey yağ ile yağlıyorum kısmen o ses te ortadan kalkıyor. Zincirde o-rıng almak işin bence en sağlıklısı. :)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bisan 250 ,4500 ytl aynı motor markası ledow 3200 ytl sirkeci de bugün sordum. kafam karıştı .... ::sos::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bisan-Ledow

bisan 250 ,4500 ytl aynı motor markası ledow 3200 ytl sirkeci de bugün sordum. kafam karıştı .... ::sos::

Kafan karışmasın Bisan 3500 YTL şu an piyasada.
Ama Ledowun servislerini de bi araştır istersen.Ledow kötüdür demiyorum ama ikinci dünya savaşı sırasında ortaya çıkmış bir Türk deyişini
hatırlatmak isterim.
ne kadar para o kadar köfte.
Ne kadar köfte o kadar ekmek.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst