- Katılım
- 6 Nis 2005
- Mesajlar
- 53
Arkadaşım regalin fiyatı tabiki çok düşmez.Zaten sıfırı 5 milyar civarı şu an.Ama motomax kışa girmenin ve rekabeti körüklemenin yaratacağı bir etkiyle o motosikletleri 4.5 milyara filan satabilir...
MOTOMAX'tan bi cacık olmaz!!!!!... Motomax'tanda bir daha motor almam...

