- Katılım
- 29 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,438
Haklısınız sevgili aargh insanlar inandıgı dusunceleri isterse eger olay ile ilintili ise söyler ve bir baska insan da ya aslında senin dusuncen yanlıs bak dogrusu bu gibi geliyor bana diyebilir. Ama bu uslup ile söylerse. Öyle satır aralarından birşeyler ima etmek hele hele bir insanın dusuncelerinden dolayı asagılarcasına birşeyler söylemek kesinlikle dayanılamayacak kadar edep dısı bir davranıstır. Olabilir siz benim dusuncelerimi begenmiyor veya tam aksini dusunuyor olabilirsiniz. Ancak bunu bile belli bir adap ile söylemek zorundasınız. Bazı arkadasların yaptıgı gibi. ya evet sen böyle böyle söylüyorsun ama ben aslında böyle dusunuyorum gibi bir cumle yapısı ile gayette güzel anlatabilir insanlar dusuncelerini. Ha eger edep ve adap cizgisinin dısına cıkarsanız istediginizi söylerseniz istemediginizi işitirsiniz. Bu tum hayat boyunca karsılasacagınız insanların tavırları icin gecerlidir.
Nice güzel paylasımlar ve tartısmalara, ama saygı cercevesi icerisinde oldugu muddetce.
Saygılarımla.. :rendeer:
Nice güzel paylasımlar ve tartısmalara, ama saygı cercevesi icerisinde oldugu muddetce.
Saygılarımla.. :rendeer: