- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
- Konu Yazar
- #1
Katılımcılar:
Hasan (Makine) & Sezen - DL-650
Burcu(Bunercu) - CBR125
Volkan(Pazer) - XT660 R
Berker(wodka) - Zealsun Cross
Memduh(qency) & Anıl - Dragstar 650
Mali(Tequ) - XT660 R
Murat (fevri) & Eşi - SuperShadow 250
Celalettin - CBR125
Birkan(Janti) - Zongshen Cross
Ahmet(Ahmetnr) - CBF150
Toplam yol yaklaşık 280km
Diğer detaylar ve mekanların açıklamalarını Hasan abiden bekliorum
G.paşa da toplanıldı.Buluşma fotosu pek yok
Saolsun kimse fotoğraf makinesi getirmeyince iş benim telefonuma düştü..
Bunrecu



Bişeyler atıştırdıktan sonra yola çıkış..

arabayla yanaşan bir polis kolay gelsin yarışa mı ? sorusunu yöneltirken

3 arkadaşımızın eski yoldan gideceğimizi belirttiğimiz halde otobana girmesiyle ki bunlar berker(wodka),memduh(qency)birkan(janti) isimli şahıslardır:farao:, 2 ye bölündük. Volkanla(pazer) ben(Tequ) peşlerinden otobana girdik. Diğerleri ise eski yoldan devam ettiler.
Kadıncık barajında ki buluşma
verilen kısa bir mola sonunda kadıncık barajından ayrılış











Biz açız bari makineler doysun..
Burcu(Bunrecu)

volkan(pazer)



Memduh(qency) ve Anıl

Berker(wodka) kaskı ve güneş gözlüğü







Küçük bir moLa.. 3 saat geçti yola çıkalı.. hala açız:salut:


yola çıkmamızın 6. saatinde nihayet restorana ulaştık. mekanın adını unuttum ama güzel bişeydi
Volkanın 6 saatlik açlıktan sonra Hasan abi hakkında ki düşünceleriyle mekana girişi:queen:

Ocak başı

Memduh DAYI:queen:

Alabalık havuzu

Çevreden bi kaç görüntü



Ve çiftlerimiz:rendeer:
Hasan abi(Makine)&Sezen abla

Murat abi(fevri)&Eşi

Birkan(janti) & Berker(wodka) :queen:



Ahmet abi(ahmetnr)

Yoshimura Memduh

Ve göbeeeei:queen:

Balığa yapılan hunharca saldırı

xt volkan(pazer)


ve dönüş






bu foto çekilirken orda yoktum ama sanırım arkadaki köpek ?:silent:


Kapanış :
yanlış otoban çıkışından çıkıp geldiği yöne geri gitmeye çalışan memduh ile berker arkadaşlarımızı huzurunuzda kutluyorum
Hasan (Makine) & Sezen - DL-650
Burcu(Bunercu) - CBR125
Volkan(Pazer) - XT660 R
Berker(wodka) - Zealsun Cross
Memduh(qency) & Anıl - Dragstar 650
Mali(Tequ) - XT660 R
Murat (fevri) & Eşi - SuperShadow 250
Celalettin - CBR125
Birkan(Janti) - Zongshen Cross
Ahmet(Ahmetnr) - CBF150
Toplam yol yaklaşık 280km
Diğer detaylar ve mekanların açıklamalarını Hasan abiden bekliorum
G.paşa da toplanıldı.Buluşma fotosu pek yok
Bunrecu



Bişeyler atıştırdıktan sonra yola çıkış..

arabayla yanaşan bir polis kolay gelsin yarışa mı ? sorusunu yöneltirken

3 arkadaşımızın eski yoldan gideceğimizi belirttiğimiz halde otobana girmesiyle ki bunlar berker(wodka),memduh(qency)birkan(janti) isimli şahıslardır:farao:, 2 ye bölündük. Volkanla(pazer) ben(Tequ) peşlerinden otobana girdik. Diğerleri ise eski yoldan devam ettiler.
Kadıncık barajında ki buluşma
verilen kısa bir mola sonunda kadıncık barajından ayrılış











Biz açız bari makineler doysun..
Burcu(Bunrecu)

volkan(pazer)



Memduh(qency) ve Anıl

Berker(wodka) kaskı ve güneş gözlüğü







Küçük bir moLa.. 3 saat geçti yola çıkalı.. hala açız:salut:


yola çıkmamızın 6. saatinde nihayet restorana ulaştık. mekanın adını unuttum ama güzel bişeydi
Volkanın 6 saatlik açlıktan sonra Hasan abi hakkında ki düşünceleriyle mekana girişi:queen:

Ocak başı

Memduh DAYI:queen:

Alabalık havuzu

Çevreden bi kaç görüntü



Ve çiftlerimiz:rendeer:
Hasan abi(Makine)&Sezen abla

Murat abi(fevri)&Eşi

Birkan(janti) & Berker(wodka) :queen:



Ahmet abi(ahmetnr)

Yoshimura Memduh

Ve göbeeeei:queen:

Balığa yapılan hunharca saldırı

xt volkan(pazer)


ve dönüş






bu foto çekilirken orda yoktum ama sanırım arkadaki köpek ?:silent:


Kapanış :
yanlış otoban çıkışından çıkıp geldiği yöne geri gitmeye çalışan memduh ile berker arkadaşlarımızı huzurunuzda kutluyorum
Son düzenleme: