[Adana MT] Gözne-Ayvagediği qezisi

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Katılımcılar:
Hasan (Makine) & Sezen - DL-650
Burcu(Bunercu) - CBR125
Volkan(Pazer) - XT660 R
Berker(wodka) - Zealsun Cross
Memduh(qency) & Anıl - Dragstar 650
Mali(Tequ) - XT660 R
Murat (fevri) & Eşi - SuperShadow 250
Celalettin - CBR125
Birkan(Janti) - Zongshen Cross
Ahmet(Ahmetnr) - CBF150
Toplam yol yaklaşık 280km
Diğer detaylar ve mekanların açıklamalarını Hasan abiden bekliorum :)

G.paşa da toplanıldı.Buluşma fotosu pek yok :p Saolsun kimse fotoğraf makinesi getirmeyince iş benim telefonuma düştü..
Bunrecu



Bişeyler atıştırdıktan sonra yola çıkış..

arabayla yanaşan bir polis kolay gelsin yarışa mı ? sorusunu yöneltirken:)


3 arkadaşımızın eski yoldan gideceğimizi belirttiğimiz halde otobana girmesiyle ki bunlar berker(wodka),memduh(qency)birkan(janti) isimli şahıslardır:farao:, 2 ye bölündük. Volkanla(pazer) ben(Tequ) peşlerinden otobana girdik. Diğerleri ise eski yoldan devam ettiler.
Kadıncık barajında ki buluşma
verilen kısa bir mola sonunda kadıncık barajından ayrılış :p











Biz açız bari makineler doysun..
Burcu(Bunrecu)

volkan(pazer)



Memduh(qency) ve Anıl

Berker(wodka) kaskı ve güneş gözlüğü :p







Küçük bir moLa.. 3 saat geçti yola çıkalı.. hala açız:salut:


yola çıkmamızın 6. saatinde nihayet restorana ulaştık. mekanın adını unuttum ama güzel bişeydi:p
Volkanın 6 saatlik açlıktan sonra Hasan abi hakkında ki düşünceleriyle mekana girişi:queen:

Ocak başı :p

Memduh DAYI:queen:

Alabalık havuzu

Çevreden bi kaç görüntü



Ve çiftlerimiz:rendeer:
Hasan abi(Makine)&Sezen abla

Murat abi(fevri)&Eşi

Birkan(janti) & Berker(wodka) :queen:



Ahmet abi(ahmetnr)

Yoshimura Memduh

Ve göbeeeei:queen:

Balığa yapılan hunharca saldırı

xt volkan(pazer)


ve dönüş






bu foto çekilirken orda yoktum ama sanırım arkadaki köpek ?:silent:



Kapanış :
yanlış otoban çıkışından çıkıp geldiği yöne geri gitmeye çalışan memduh ile berker arkadaşlarımızı huzurunuzda kutluyorum:p
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Öncelikle çok güzel bir gezi olmuş :p (standart yazımı yazimda ) katılımcı arkadaşların hepsine teşekkürler harika zaman geçirdim motor üstünde :D yane karaya pek ayak basmadıkta ondan :D doğaydı virajtı adrenalindi hepsi bir arada yaşadık yaniiii...Vee geLeLim Tequ sana oLm işin gücün yok mu bnm resmimontajlayıpta karın baklalarımı göbekli göstermişsin bu kdr kıskanç olur bir herif yaaa neyseki herkes biliyor :D
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
bakla ? karın? :queen:
qöbeq işte alenen göbeq ..
viraj özülrü insan:queen:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Tek kelime ile çok güzel fakat aynı zamanda çok yorucu bir gezi oldu.10 gbi başlayan maratonumuz 5 saat sonra yemek molası ile anlam kazandı :mrgreen:
Geri dönüş yolunda biraz kopmalar olsa da herkes evine sag saglim ulaştı çok şükür.Katılan arkadaşlara çok teşekkürler elinize yüreginize saglık,yeni gezilerde görüşmek dilegi ile.
Memduh dogur artık çu çocugu da sevelim yavrunu,beyaz panda seni :p
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Lan oLm montaj diyom aLa aLa Tequyu bilmen mi sen ugraşıyor gene işte miLLetLe bana viraj özürLü demiş kendi nasıl kefeni yırttı hiç söyLememiş :D
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
bikerem biz yannış otoban çıkışından fln çıkmadık...memduh tanıdık birini gördü ondan döndük...
bu arad güzel gezi olmuş katılımcı bütün arkadaşlara teşşekkürler..emeginize saglık...

Tek kelime ile çok güzel fakat aynı zamanda çok yorucu bir gezi oldu.10 gbi başlayan maratonumuz 5 saat sonra yemek molası ile anlam kazandı :mrgreen:
Geri dönüş yolunda biraz kopmalar olsa da herkes evine sag saglim ulaştı çok şükür.Katılan arkadaşlara çok teşekkürler elinize yüreginize saglık,yeni gezilerde görüşmek dilegi ile.
Memduh dogur artık çu çocugu da sevelim yavrunu,beyaz panda seni :p
dogurtmam o çoçugu..önce babası ortaya çıksın::evil::
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
o kadar çok viraj vardı ki en azından 1 tanesini kaçırmadan bitirmek olmazdı :)
Mali tamam makina seninde neden bütün fotolarda sen varsın arkadaşım,fotoroman olmuş mubarek :mrgreen:
Ben berker beye daha çok yer veririz die düşünüyodum,ne de olsa fotojenik çocuk :cherry:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
Lan oLm montaj diyom aLa aLa Tequyu bilmen mi sen ugraşıyor gene işte miLLetLe bana viraj özürLü demiş kendi nasıl kefeni yırttı hiç söyLememiş :D

bunlr neki???.ben senin hafta içi ne fotograflarını yayınlıcam..şırdancı seni:)
memduh baba şırdnaları:queen:
onlar çıkınc artık adanayı terk edersin...:queen:

o kadar çok viraj vardı ki en azından 1 tanesini kaçırmadan bitirmek olmazdı :)
Mali tamam makina seninde neden bütün fotolarda sen varsın arkadaşım,fotoroman olmuş mubarek :mrgreen:
Ben berker beye daha çok yer veririz die düşünüyodum,ne de olsa fotojenik çocuk :cherry:

bizi bilen bilio sayın baykam....:wiinkk:fazla ön pland olmamızagerek yok...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Berker çekinme çekinme söylesene ne otobanı ne köy yolu her yerde kaybolduk itiraf et nasıl olsa formda yazarlar :D ewet arkadaşlar hep geride kaldım ama neden berker i beklemek zorunda kaldım napim arkadaş işte atsan atılmaz satsan satılmaz
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
Berker çekinme çekinme söylesene ne otobanı ne köy yolu her yerde kaybolduk itiraf et nasıl olsa formda yazarlar :D ewet arkadaşlar hep geride kaldım ama neden berker i beklemek zorunda kaldım napim arkadaş işte atsan atılmaz satsan satılmaz

berkerim berkerim benzinim bitiyo..aman ayrılma yanımdan diyen kimdi???
insanoglu işte..nankör...sen daha 10 metre önünü göremion geride kalan berkeri nasıl görecen HORMONLU MANKEN ENGİN KOÇ kılıklı motorcu :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
oLm berker kurban ol sen dayıma ama öle ama böle bizden bir artis çıkmış oLm sizden kim çıkmış hııı berkerim kerterim yeter stan up a çevirme döktürme buraya bana tencereni yıkılır miller haaa ona göre hadi yat zıbarda kurtulim senden...
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
oLm berker kurban ol sen dayıma ama öle ama böle bizden bir artis çıkmış oLm sizden kim çıkmış hııı berkerim kerterim yeter stan up a çevirme döktürme buraya bana tencereni yıkılır miller haaa ona göre hadi yat zıbarda kurtulim senden...

iyice seviyeyi düşürdün saten:farao:
ben bu şartlar altında daha fazla foruma takılamıcam...üzgünüm:farao:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Aman yesinler demiyorsun o kdr milletin arasında tek halat bendeydi o yüzden kalırım diye korkuyordun yolda benim yanımdaydın diye ben söylüyormuyum ama sen bu şartlar altında asıl ben kalamam :) berker terker...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
o kadar çok viraj vardı ki en azından 1 tanesini kaçırmadan bitirmek olmazdı :)
Mali tamam makina seninde neden bütün fotolarda sen varsın arkadaşım,fotoroman olmuş mubarek :mrgreen:
Ben berker beye daha çok yer veririz die düşünüyodum,ne de olsa fotojenik çocuk :cherry:

bu resimlerin arasından en az 20-25 resmimi sildim :p
Sezen ablaya beni çekmeyi ihmal etme demiştim saolsun etmemiş :p
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Güzel gezi oldu. Yemek yediğimiz yer Santaıras. Güzel yollardı. Toplamda 300km civarı yol yapıyor. Yol yapmak istediniz yaptırdık kardeşim. Haftaya Amazon'a balta girmemiş ormanlara. Menzil 6000km 1 mola verecez :mrgreen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
transalpi almayıp cbr 125'le dağ yoluna giren zihniyeti kınıyorum :farao:

güzel geziydi ama çok yoruldum, heryerim ağrıo :pale:

bu yüzden pek tat alamadım diyebilirim
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Gezinizi hiç beğenmedim çok berbat bir gezi olmuş özelliklede fotolar çok kötü sanki bir eksiklik var gibi.
Eskiden bmw li bir arkadaş vardı onu göremiyoruz. Onsuz gezilerinizin tadı yok.
Bu arada birkan&Berker ikilisine mutluluklar dilerim :rendeer:
:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@Fuut Fuat kardeşim geziye gelmenizi çok istedik. Ancak gelememenizden dolayı üzüntü içindeyiz. Diğer gezimize bekleriz.

Bu arada gerçekten Birkan ve Berker çok yakıştı. Sanırım birkaç ay sonra Hollanda'ya giderler :mrgreen:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
muhauhauhah bu birkan & berker oLayı yurt sorunu oLmadan çözülmeli derim ben :D adı konmalı yane
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
oohh allah muhabbetinizi artırsın not 10 üzerinden 8 cünki iki kişi eksik...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst