- Katılım
- 26 Ağu 2007
- Mesajlar
- 14
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese merhaba...
Geceyarısı, hayalini kurduğum motorlara tek tek bakıp "Acaba ne yapsam? Şimdi param yok belki babamı kandırırsam ne alsam??" diye sızlanırken pc başında, sizlerle tanışmak nasip oldu
Arkadaşlar ben son bir kaç ay içinde iyice çileden çıktım şu motorsiklet konusunda...Motor görünce ellerim falan titriyor direk anlamsız bir gülümseme beliriyormuş yüzümde (ilk görenler gülmeye başlıyor zaten direk ki onlar söylediler böyle olduğunu..kız arkadaşım fenalaştım sanmıştı bikeresinde) Ruh halimden biraz bahsettikten sonra size danışmak istediğim konuya geliyim...
Arkadaşlar ben 1.80 boyundayım 95kg'ım anlayacağınız gibi yapılıyım. Ve cruiser tarzı bir motor düşünüyorum Ama alacağım motorun üstünde de Mobylette'e binmiş Conan gibi durmak istemiyorum...Sizden ricam tecrübelerinize dayanarak yani benim gibi yapılı arkadaşlarınızın motorlarının üstünde nasıl durduklarını düşünerek bana model tavsiye etmeniz...Aslında En 500 istiyordum ama güvenemiyorum düşük model olanlara; yüksek modellere ise param yetmeyecektir...Şu aralar Jinlun'a taktım baya ama RR ı da merak ediyorum çok övülüyor ve su soğutmalı olması benim için büyük bir avantaj diye düşünüyorum ama üstüne binip bakma şansım da olmadı...V motorlu modeller için ise deliriyorum ama neredeyse hepsi Virago taklidi olduğundan yanaşamıyorum çünkü Virago altımda küçük kalıyor
ale: Başka tavsiye edebileceğiniz modeller de olursa lütfen benimle paylaşın...İlgilerinize şimdiden teşekkürler...
Geceyarısı, hayalini kurduğum motorlara tek tek bakıp "Acaba ne yapsam? Şimdi param yok belki babamı kandırırsam ne alsam??" diye sızlanırken pc başında, sizlerle tanışmak nasip oldu
Arkadaşlar ben 1.80 boyundayım 95kg'ım anlayacağınız gibi yapılıyım. Ve cruiser tarzı bir motor düşünüyorum Ama alacağım motorun üstünde de Mobylette'e binmiş Conan gibi durmak istemiyorum...Sizden ricam tecrübelerinize dayanarak yani benim gibi yapılı arkadaşlarınızın motorlarının üstünde nasıl durduklarını düşünerek bana model tavsiye etmeniz...Aslında En 500 istiyordum ama güvenemiyorum düşük model olanlara; yüksek modellere ise param yetmeyecektir...Şu aralar Jinlun'a taktım baya ama RR ı da merak ediyorum çok övülüyor ve su soğutmalı olması benim için büyük bir avantaj diye düşünüyorum ama üstüne binip bakma şansım da olmadı...V motorlu modeller için ise deliriyorum ama neredeyse hepsi Virago taklidi olduğundan yanaşamıyorum çünkü Virago altımda küçük kalıyor


