Arkadaşlar motor almayı düşünüyorum ama cüsseliyim.Siz ne önerirsiniz??Lütfen yardım.

Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
14
Öncelikle herkese merhaba...
Geceyarısı, hayalini kurduğum motorlara tek tek bakıp "Acaba ne yapsam? Şimdi param yok belki babamı kandırırsam ne alsam??" diye sızlanırken pc başında, sizlerle tanışmak nasip oldu:) Arkadaşlar ben son bir kaç ay içinde iyice çileden çıktım şu motorsiklet konusunda...Motor görünce ellerim falan titriyor direk anlamsız bir gülümseme beliriyormuş yüzümde (ilk görenler gülmeye başlıyor zaten direk ki onlar söylediler böyle olduğunu..kız arkadaşım fenalaştım sanmıştı bikeresinde) Ruh halimden biraz bahsettikten sonra size danışmak istediğim konuya geliyim...
Arkadaşlar ben 1.80 boyundayım 95kg'ım anlayacağınız gibi yapılıyım. Ve cruiser tarzı bir motor düşünüyorum Ama alacağım motorun üstünde de Mobylette'e binmiş Conan gibi durmak istemiyorum...Sizden ricam tecrübelerinize dayanarak yani benim gibi yapılı arkadaşlarınızın motorlarının üstünde nasıl durduklarını düşünerek bana model tavsiye etmeniz...Aslında En 500 istiyordum ama güvenemiyorum düşük model olanlara; yüksek modellere ise param yetmeyecektir...Şu aralar Jinlun'a taktım baya ama RR ı da merak ediyorum çok övülüyor ve su soğutmalı olması benim için büyük bir avantaj diye düşünüyorum ama üstüne binip bakma şansım da olmadı...V motorlu modeller için ise deliriyorum ama neredeyse hepsi Virago taklidi olduğundan yanaşamıyorum çünkü Virago altımda küçük kalıyor:pale: Başka tavsiye edebileceğiniz modeller de olursa lütfen benimle paylaşın...İlgilerinize şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
boyum 1.80 kilom 97 2 sene asya scootera bindim ben kulaklarımı kapayıp herşey imkan meselesi para olsa alırım 650 lik bir v-storm eşitleniriz ama yok işte ybr ile idare ediyoruz:cat:
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
enduro alabilirsin.. RR'a o kadar vereceğine aynı paraya nx4 falcon al. 400cc seni tatmin edeceğinden eminim..
 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
14
boyum 1.80 kilom 97 2 sene asya scootera bindim ben kulaklarımı kapayıp herşey imkan meselesi para olsa alırım 650 lik bir v-storm eşitleniriz ama yok işte ybr ile idare ediyoruz:cat:

:mrgreen: dostum ben de 3 sene mobylette kullandım anlıyorum seni...Ama şimdi acayip bir cruiser deliliğine tutuldum gerçi 6 senedir var bu delilik ama yaşım elvermiyodu şimdi ise kısa zamanda halletmem lazım bu durumu:mrgreen:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
1.82 boy 98 kiloyum :)
Kanuni Scooter a biniyorum
$imdiye kadar kimse "Mobylette'e binmiş Conan gibi duruyosun" demedi :)

Bu motordan sonra burgman almayı dusunuyorum.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
valla ben doğru kategoriye başlık açmayı öneririm :p

başlığı taşıyorum, bir daha olmasın kilitlenir sonra :cyclopsan :p :cherry:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
1.80 boy 95 kilo bence abartılacak ölçüler değil.. piyasadaki motosikletlerin (scooter'larda dahil) çoğuna binebilirsiniz diyorum... bende 1.83 boyunda ve 90 kilo civarlarındayım ve scooter kullanıyorum... kal sağlıcakla...
 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
14
valla ben doğru kategoriye başlık açmayı öneririm :p

başlığı taşıyorum, bir daha olmasın kilitlenir sonra :cyclopsan :p :cherry:

Sitenizde yeniyim kusura bakmayın bidahaki sefere daha dikkatli olurum. Başlığımı silmek yerine taşıdığınız için çok teşekkürler.

shadow_1905' in önerdiği nx falcon baya tatlı bir makineymiş aslında ve japon olması büyük avantaj.Tek problem bu benim ilk makinem olacak ve şimdilik 250cc üstü motorlara biraz çekingen bakıyorum...Arkadaşlar daha çok CRUISER modeller üzerinde yardım bekliyorum ve RR konusunda biraz bilgi istiyorum özellikle kullanan ve boyutları konusunda bana yardımcı olacak arkadaşlardan ki ben bi türlü denk gelemedim bu motorun yaşayan bir örneğine:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence boy çok ideal benimde boy 1,80 kg 80 90 civarı zaten motor üreticileri motorları ortalama bu boy üzerinden tasarlıyorlarmış(rüzgarın kızı bmw yi test ederken bmw müh. 1,80ve kg80 85 ortalaması alıyolarmış diye bilgi aktarmıştı)ben onun yalancısıyım
yani çok küçük olmamak şartıyla bence beyendiğin her motosiklet olur:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşım merhaba.eğer ilgilenirsen bende, 250 cc,su soğutmalı,18 hp.,üzerinde orjinal radyo/teyp/mp3 çalar/alarm/4 lü flaşör/uzaktan çalıştırma olan,gümüş renkli,2007 model(henüz 6 aylık),5.000 km.de DORADO/CORVUS var.bana kalırsa tam senin aradığın motor.titreşim yok.su soğutmalı,oldukça cüsseli bir motor.
ilgilenirsen:537 249 94 49 [email protected]

 

MKH

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
180
cüsseliysen problem yok hemen hemen tüm motorlara hakim ola bilirsin:cat:
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267


Sevgili crsd arkadaşım, hoşgeldin, safalar getirdin... Ben de ilk başlarda senin yaklaşımınla motosiklete sevdalandığım için seni çok çok iyi anlıyorum. Çok fazla galeriyi ve modelleri gezdim dolaştım. Üzerlerine binip aynada baktım. 250 cc grubunda ve crusier olarak bana en uygun Kanuni Tiger 250 geldi. Bu arada ben de 1.80 boy ve 120 kg bir adamım. Şu ana kadar bir sorun yaşamadım. Kendi kategorisindeki en iyi 250 cc... Tabii bunu yazarken 4 büyüklerin dışında bir yaklaşımla yazıyorum. En ekonomik ve servisi en yaygın, parçası en bol bir model. Bir depo benzinle 550 km yol yapıyorum. 140 km hızlara çıktım. 12 bin km oldu, çok şükür hiç bir derdimiz olmadı. Çok farklı ortamlarda dolaştım, bana mısın demedi. Sıfır almaya kalksan bile seni kasmayacak fiyatı ve ödeme seçenekleri var. Sadece kendi tecrübelerimi yazdım. Bir çok arkadaşım daha sana tavsiyelerde bulunacak, son karar senin. Motosiklet sitelerinin bizlere fikir ve teknik konularda çok yardımcı olacak arşivleri var. Bu güzel nimeti iyi değerlendir. Ben çok faydasını gördüm. Hadi kolay gelsin...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
Sitenizde yeniyim kusura bakmayın bidahaki sefere daha dikkatli olurum. Başlığımı silmek yerine taşıdığınız için çok teşekkürler.

shadow_1905' in önerdiği nx falcon baya tatlı bir makineymiş aslında ve japon olması büyük avantaj.Tek problem bu benim ilk makinem olacak ve şimdilik 250cc üstü motorlara biraz çekingen bakıyorum...Arkadaşlar daha çok CRUISER modeller üzerinde yardım bekliyorum ve RR konusunda biraz bilgi istiyorum özellikle kullanan ve boyutları konusunda bana yardımcı olacak arkadaşlardan ki ben bi türlü denk gelemedim bu motorun yaşayan bir örneğine:silent:

abicim nx4 falconun 400cc olmasına bakma enduro dur başlangıç motorudur. honda dan eğitimini alırsın 600cc endurolarla bile başlarsın sen kafana takma..
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
hoş geldin arkadaşım..alacağın motorun ekonomik boyutunuda yazsaydın daha kolay yardımcı olabilirdik sana ..mesela ben yapına göre hyosung gv 650 yi tavsiye ederim sana..nedenine gelince cüsseli ve güçlü motorlardır..2. el 9-10 bine bulabilirsin..tabi birde sorunsuz olması isin cabası..ama allah gönlüne göre versin..umarım motoruna en kısa zamanda kavuşursun .hoşca kal
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
kanuni tiger RR den daha yapılı.bence bir bayi ye gidip gör ikisini karşılaştır.kanuninin nerdeyse heryerde bayisi var zorluk çekeceğini sanmıyorum.RR ise fazla bayi si yok sanırım ama istedikten sonra fizanada gidip bulursun:cat:
 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
14
hoş geldin arkadaşım..alacağın motorun ekonomik boyutunuda yazsaydın daha kolay yardımcı olabilirdik sana ..mesela ben yapına göre hyosung gv 650 yi tavsiye ederim sana..nedenine gelince cüsseli ve güçlü motorlardır..2. el 9-10 bine bulabilirsin..tabi birde sorunsuz olması isin cabası..ama allah gönlüne göre versin..umarım motoruna en kısa zamanda kavuşursun .hoşca kal

Fiyat olarak en fazla 4-5 bin ytl ye gücüm yetebilir diye düşünüyorum...Evet gv 650 gerçekten güzel bir model hatta sırf hyosung sahibi olabilmek için babama bayiliğini almayı teklif ettim geçen ay:mrgreen:hala düşünüyor kendisi:mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hoşgeldin öncelikle,
Cüsse ile estetik görüntü hariç çook çok alakası yok motorculuğun:cat:
Mopete bindiğini yazmışsın ki bu benim dediğimin aynısı biliyorsun:cat:
aslında motor sevda işidir birazda ve sen tarzını belirlemişsin gibi. Umarım istediğine kavuşursun.
Sana tavsiyem, bizim PANDA ya danış sitenin demirbaşlarından:mrgreen::mrgreen:
Üşenmeden sana sabahlara kadar anlatabilir motorları:mrgreen: Kendiside maşallahı olan bir arkadaşımızdır, elinden geleni yapar senin için:cat:

Bitmedimi mapusluk daha yaavv Handrosum kader kurbanım:pale::pale:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Fiyat olarak en fazla 4-5 bin ytl ye gücüm yetebilir diye düşünüyorum...Evet gv 650 gerçekten güzel bir model hatta sırf hyosung sahibi olabilmek için babama bayiliğini almayı teklif ettim geçen ay:mrgreen:hala düşünüyor kendisi:mrgreen:

hoşgeldin dostum.
düşündüğün paraya git 2005mod. bi CBF250 al bak keyfine seni hiç üzmez ve isteklerine cevap verir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst