Arkadaşlar çok teşekkürler ilginize gerçekten...
Ama tekrar belirtmek istediğim birşey var. Cruiser modellerle iligleniyorum fazlasıyla...O da aile sebebiyle...Benim için sürat önemli değil... babamın 2 arkadaşı, daha hayalini kurduğum motorun üstünden TRAKTÖRLE geçeceklerine yemin ettiler

ale: 2 isi de oğullarını motor kazasında kaybettiler:salut:biri 23 biri 22 yaşında iki genç te sevdiğim ağabeylerimdi ama yarışmayı seviyorlardı 900 lük makineleriyle...ve ben 21 yaşındayım ve aslında ciddi bir savaş veriyorum bu konuda...ve onların bu tutkuları yüzünden hayatlarını kaybetmiş olmaları, benim motor hayallerimin yeterince çivilenmesine ve ezilip geçilmesine sebebiyet veriyor.Ailem, özellikle süratli makineler konusunda gerçekten korkaklar ki konunun sadece sürat olmadığını anlamak ta istemiyorlar, isteyeceklerini de sanmıyorum.Daha şimdi sizlerden bahsettim babama ama beni dinlemedi bile ve geçiştirdi yine başka konular açarak...bu da beni çok üzüyor... Konuyu daha fazla değişik yönlerde uzatmak istemiyorum arkadaşlar.Sadece hayallerimi 4 tekerlek altında ezdirmeyeceğimi biliyorum karşımdaki kim olursa olsun... Bu yüzden hem kendi zevkim için hemde ailemi daha kolay alıştırabileceğimi düşündüğüm Cruiser modellerde diretiyorum. İlginize ve sıcak yaklaşımınıza tekrar teşekkürler.