- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
@aYe
Pist konusunda şunu söyleyeyim, ilk organizasyon girişimi sonunda o kadar uğraşmama rağmen insanları toparlayamadım ve bundan sonraki organizasyonu benim yapmayacağımı, birinin bu görevi üstlenip günü ve katılacak kişileri belirleyip herşeyi netleştirmesi sonucunda pist kiralama, pistte eğitim konularında yardımcı olabileceğimi söyledim. Sanıyorum o günden bu güne piste girmek isteyenlerin sayısında artış oldu. Detayları konuşalım, ayarlayabiliyorsak gidelim. Ancak 21-23 Eylül tarihlerinde yarış var ve pist müsait değil. O tarihlere yakın tarihlerde de yarışçılar bazı günlerde antreman için pisti kapatabilirler. O yüzden bu tür bir organizasyon yapacaksak en kısa sürede toparlanın derim. Yağmurlar da başlamadan birkaç kez piste girsek güzel olur. Tabi benim de makinamı piste uygun hale getirmiş olmamda büyük fayda var o zamana kadar.
@CERRAHI
Eeee Görkem, en çok motor testi yapan şahıs olarak yorumları alalım... Nasıldı 1000RR?
Teşekkür ederim. Sen de öylesin. Özellikle elektronik konusunda çok bilgili olduğunu düşünüyorum. Dediğim gibi, insanlar buluşmalara gelip yüzyüze tanıştıktan sonra daha seviyeli muhabbet yazıları yazılıyor forumda. Sanal ortamda kimin ne olduğu belli değil, tanıştığınızda muhabbet esnasında deneyim, bilgi seviyesi hakkında fikir sahibi oluyorsunuz. O yüzden herkese mutlaka buluşmalara, gezilere gitmesini MT üyeleriyle tanışmasını öneriyorum.@Boy hocam yazdıklarınla utandırdın beni, Allah razı olsun.
Kesinlikle on numara bir insansın, boyfunclub kuracam
Pist konusunda şunu söyleyeyim, ilk organizasyon girişimi sonunda o kadar uğraşmama rağmen insanları toparlayamadım ve bundan sonraki organizasyonu benim yapmayacağımı, birinin bu görevi üstlenip günü ve katılacak kişileri belirleyip herşeyi netleştirmesi sonucunda pist kiralama, pistte eğitim konularında yardımcı olabileceğimi söyledim. Sanıyorum o günden bu güne piste girmek isteyenlerin sayısında artış oldu. Detayları konuşalım, ayarlayabiliyorsak gidelim. Ancak 21-23 Eylül tarihlerinde yarış var ve pist müsait değil. O tarihlere yakın tarihlerde de yarışçılar bazı günlerde antreman için pisti kapatabilirler. O yüzden bu tür bir organizasyon yapacaksak en kısa sürede toparlanın derim. Yağmurlar da başlamadan birkaç kez piste girsek güzel olur. Tabi benim de makinamı piste uygun hale getirmiş olmamda büyük fayda var o zamana kadar.
@CERRAHI
Olm dönerken bir ara sen virajda iyi bir süratte ilerlerken yanından geçtim, geçerken de yüzüne baktım, o ne ifadeydi yaaa, tırsmanın da bu kadarı yani hahahahhahaaaaaa :mrgreen: Yüzün aynen böyleydi => ::sas::Onun Boy'u posu devrilmeye bırak abi ne fun club ı falan adam direk cinayet nedeni
Eeee Görkem, en çok motor testi yapan şahıs olarak yorumları alalım... Nasıldı 1000RR?
Son düzenleme: