MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Teşekkürler Melihce, ben en iyisi sağdan sağdan iki tekerle gidiyim :cherry:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@aYe
Gelicem üstadım ama söz ver yüklenmicen bana, niye diye sorma nasılsa akşam niyesini öğrenceksin
Niye diye sormuyorum çünkü nedenini biliyorum. Montsuz 1000RR kullanıyorsun. Aferin! Gelince hesabını sorarım... Sana uyum sağlamak için ben de kapriyle geleyim bari :mrgreen:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
bende geliyorum bu sefer gelicem :) buluşmanın 20:30 olması çok iyi bana uyuyor scooter la gelicem hiç gelmedim oraya ama yerini bulabilirim eğer tahmin ettiğim gibiyse çok yakın 15 dk'lık yol bana.

@aYe
istersen bostancı gösteri merkezi, lüna park var orada buluşalım beraber geçelim o tafaftan geliceksen.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
@aYe
Niye diye sormuyorum çünkü nedenini biliyorum. Montsuz 1000RR kullanıyorsun. Aferin! Gelince hesabını sorarım... Sana uyum sağlamak için ben de kapriyle geleyim bari :mrgreen:

Yok hocam değil, ödünç mont buldum zaten daha beter ::utangac:

Sakın kapriyle gelme ha, donarsın. :cherry:

@Tanju

Kaçta orda olayım :queen:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
@aYe
abi sen bana zaman ver şu saatte orda olurum de çünkü benim oraya gelmem 5 dk evden çıkınca :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Abi ne bileyim heralde 8:15-8:30 arası gibi orda olurum.

Geç kalma konusunda da üstüme tanımam:pr:

Plakam 34 BZH renk siyah, telefon 0555 459 14 94

Görüşmek üzere :cat:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
tamam bende o saatler arası orada olurum mavi scooter la gelicem görüşürüz:cat:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar dünkü buluşma güzeldi. Bol bol muhabbet ettik. Sonra Marlboro Man Metin arkadaşımızın eşi Aslı bir hafta önce CBR125R aldığından, alışması için toplu olarak sahilden Tuzla'ya kadar gittik geldik. CERRAHI ve dinmeyen sahilde ara ara gazladılar, ben Aslı'nın arkasından ona göz kulak olduğumdan çok gazlayamadım, ara sıra uzamadım değil :) Görkem Tuzla'da benim motoru test etti, geldiğinde kaskın altından salyaları akıyordu :mrgreen:

Dönüşte aYe (Murat) arkadaşımızı Bostancı'da kokoreç yerken yakaladık. Saat 12 olduğundan herkes eve doğru yol aldı. Eve yaklaşırken aYe arkadan bana yetişti, yolu uzatıp öyle eve gideyim dedim. Kızıltoprak'tan döndük, hadi Fenerbahçe'de oturup bişiler içelim dedik. Masadan kalktığımızda saat 3'ü geçiyordu. Murat çok kafa biri, muhabbet muhabbeti açtı da açtı...

Kısaca akşamımız böyle geçti...
Erdem geleceğini söyledi ama gelmedi. Bir ara telefon çaldı Hakkı da geç saatte aramış ama cevap veremedim.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
plansız olduğu için kaçırmışım fenerbahçe kısmını. en sevdiğim şey sabah 3-4 e kadar SS ci kardeşlerimle takılıp sabah 7 de işe gitmek, gün boyu sarhoş gibi dolaştıktan sonra akşam uyumadan gene sabahlamak.

anARşİ SoKakTa
özGÜrLÜk her YerDE
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@dinmeyen
plansız olduğu için kaçırmışım fenerbahçe kısmını. en sevdiğim şey sabah 3-4 e kadar takılıp sabah 7 de işe gitmek, gün boyu sarhoş gibi dolaştıktan sonra akşam uyumadan gene sabahlamak.
Aynen öyle, dediğin gibi plansız oldu. Yoksa o kadar geçe kalmak gibi bir niyetim yoktu, eve 50 metre kala yakaladı adam beni :) Keşke sen de gelseydin, bayağı çeşitli konulardan konuştuk. Çok ortak noktamız varmış, konu konuyu açınca da sabahı ettik. Bu arada abicim, senin kesin pist havasını soluman lazım, çok kısa sürede faydasını göreceğinden eminim. Dedim ya, toplu sürüşlerde herkesi gözlemleyip not veririm diye, iyi kullanıyorsun. Birkaç eksiklikler var, onları da pistte çok kısa sürede kaparsın. Ama pistte inanılmaz bir zevk alacağını düşünüyorum. Mutlaka yapalım şu organizasyonu, pist lastiklerin de hazır zaten :)
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
evet çok güzeldi gece :) tanıştığıma çok sevindim sizinle iyi vakit geçti size çok fazla yetişemesemde :cherry:

Kararımı verdim CBR 125 R alıcam önümüzdeki aylarda
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
dün gelemedim mehmet çok geç çıktım işten. eve geldiğimde kardeşim beni bekliyordu. onu bir yerlere götürmem gerekti. bu cuma maltepeye geliyorum. dün çok gelmek istedim. uzun zamandır motoruma binemiyorum. neyse en kısa zamanda görüşelim.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hadi o zaman pist icin liste yapalım bakalım kimler geliyor. ben varım. Yada bunu ayrı bi topic olarak mı acsak acaba ?
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@CERRAHI
Hadi o zaman pist icin liste yapalım bakalım kimler geliyor. ben varım. Yada bunu ayrı bi topic olarak mı acsak acaba ?
Yani başlık açmaya gerek yok, zaten başlık var bu konuda.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Pist için bende şu an 5 kişinin numarası var... arayıp sormak gerek tek tek...

Bu arada , cuma herkesi bekleriz , patriot da geliyor , tanışmış oluruz :cat:
Avrupadan oraya gelecek araba bulabildik mi?
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Dün akşam buluşmaya gelen arkadaşlara çok teşekkürler, sizleri tanımak gerçekten harikaydı :cat:

Herbiriniz ayrı ayrı mükemmel insanlarsınız.


@Boy hocam yazdıklarınla utandırdın beni, Allah razı olsun.

Kesinlikle on numara bir insansın, boyfunclub kuracam:p


@Dinmeyen

Hocam sende gelsen emin ol işe felan gidemezdin hatta halen orda olurduk :queen:

Cuma gecesini mındar edecem size:p


@Tanju

Şimdiden hayırlı olsun diyelim.


@Cerrahi

Hocam dün gece Mehmet'le bunuda konuştuk.
Liste oluşturulurken adın yazdırılması için önce pist ücretinin verilmesinin şart olmasını önerdim.
Hem daha ciddi olur, icraata dökülmesi hız kazanır, hemde bütün bir sorumluluk Boy'un omuzlarına yüklenmiş olmaz.
Umarım hemfikir oluruz ve kısa süre sonra bir sonraki için konuşmaya başlarız.


@Görkem

Abi nerde şemalar, resimler? Ben solidworks'de çizimlere başladım bile.:cherry:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
@Boy hocam yazdıklarınla utandırdın beni, Allah razı olsun.

Kesinlikle on numara bir insansın, boyfunclub kuracam:p

Onun Boy'u posu devrilmeye bırak abi ne fun club ı falan adam direk cinayet nedeni :)
Dun gece gazlarken dinmeyen ara ara kafayı kaldırıyor yanımda Boy da bana tutmus hadi sende hadi sende diye gaza getiriyor. Ulen ben daha adam gibi duz yolda gidemiyorum nerde 600RR la kafa kaldırma. Gaza falan gelen bi tip olsam bizim aslı ya eskortluk yaptıgımız gibi siz de benim ambulansa veya cenaze arabasına eskortluk ederdiniz artık :queen:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
@Cerrahi

Bizim alet siyah ya kıyamadı herhalde, bana hiç gaz vermedi :silent:

Gaza gelmiş birisinin yüz ifadesi nasıldır acaba?

:queen: <--- bu nasıl?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst