Dün akşam buluşmaya gelen arkadaşlara çok teşekkürler, sizleri tanımak gerçekten harikaydı :cat:
Herbiriniz ayrı ayrı mükemmel insanlarsınız.
@Boy hocam yazdıklarınla utandırdın beni, Allah razı olsun.
Kesinlikle on numara bir insansın, boyfunclub kuracam
@Dinmeyen
Hocam sende gelsen emin ol işe felan gidemezdin hatta halen orda olurduk :queen:
Cuma gecesini mındar edecem size
@Tanju
Şimdiden hayırlı olsun diyelim.
@Cerrahi
Hocam dün gece Mehmet'le bunuda konuştuk.
Liste oluşturulurken adın yazdırılması için önce pist ücretinin verilmesinin şart olmasını önerdim.
Hem daha ciddi olur, icraata dökülmesi hız kazanır, hemde bütün bir sorumluluk Boy'un omuzlarına yüklenmiş olmaz.
Umarım hemfikir oluruz ve kısa süre sonra bir sonraki için konuşmaya başlarız.
@Görkem
Abi nerde şemalar, resimler? Ben solidworks'de çizimlere başladım bile.:cherry: