- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
@silah1

@GorkeM
@dgrmr
Tuna eski kasa R6 ile yarışıyor. Onun tulum sana olmaz abi, çocuk incecikmehmet tuna neyle yarışiyor artık onun tulumuda giyerim
@GorkeM
Bu kanıya benim motoru kullandıktan sonra mı vardın? Hahahahahaaa :mrgreen:Type-R almak için ehliyet bile aldım fakat sonra doğru yolu buldum
@dgrmr
1000RR da Bridgestone Battlax BT015 veya Pirelli Supercorsa ile çıkıyor fabrikadan. Benim bildiğim motorların üretildiği ülkeyle ilgili bir durum. Aynı senenin modeli bile olsa üzerinde gelen lastik tamamen şansa kalmış.Bilen varsa yazsın lütfen. Teşekkürü borç bilirim bu durumda...