Arkadaşlar dünkü buluşma güzeldi. Bol bol muhabbet ettik. Sonra Marlboro Man Metin arkadaşımızın eşi Aslı bir hafta önce CBR125R aldığından, alışması için toplu olarak sahilden Tuzla'ya kadar gittik geldik. CERRAHI ve dinmeyen sahilde ara ara gazladılar, ben Aslı'nın arkasından ona göz kulak olduğumdan çok gazlayamadım, ara sıra uzamadım değil

Görkem Tuzla'da benim motoru test etti, geldiğinde kaskın altından salyaları akıyordu :mrgreen:
Dönüşte aYe (Murat) arkadaşımızı Bostancı'da kokoreç yerken yakaladık. Saat 12 olduğundan herkes eve doğru yol aldı. Eve yaklaşırken aYe arkadan bana yetişti, yolu uzatıp öyle eve gideyim dedim. Kızıltoprak'tan döndük, hadi Fenerbahçe'de oturup bişiler içelim dedik. Masadan kalktığımızda saat 3'ü geçiyordu. Murat çok kafa biri, muhabbet muhabbeti açtı da açtı...
Kısaca akşamımız böyle geçti...
Erdem geleceğini söyledi ama gelmedi. Bir ara telefon çaldı Hakkı da geç saatte aramış ama cevap veremedim.