- Katılım
- 17 Ara 2006
- Mesajlar
- 108
selam millet..
Duydum ki bizim cbr cılar festivale gidiyomuş.Görkem le konuştum davet etti bende geliyorum tabi sizce bi sakıncası yoksa
beraber çadırda kalırız artık.Ama ben cuma günü katılıyorum 1 gece kalıp dönüyorum.İşlerim için falan gelmiştim istanbula gelmişken bizimkilerle bi eğlenirim dedim hem..
Duydum ki bizim cbr cılar festivale gidiyomuş.Görkem le konuştum davet etti bende geliyorum tabi sizce bi sakıncası yoksa