Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
Trafik magandalığı tek taraflı değil tabii ki. Motosiklet sürücülerine saygı göstermeyen oto sürücüleri kadar otomobil sürücülerine saygısı olmayan motorcular da çok.
Bunlar da mesajlarını esirgememişler benden. Biri aynen şöyle yazmış (pardon aynen demeyeyim, çok fazla Türkçe yanlışı olduğu için cümlesinin anlaşılabilir olması amacıyla hatalarını düzeltmek zorunda kaldım); "Ben araçlar arasında slalom yapıp durur, trafikte araçlarla kaldırım arasında süratle yol alırken o kapıyı açan kişi LÜTFEN sen ol olur mu?"
Tubis ablacım eğer yanlış hatırlamıyorsam, bu yazarın türkçesine dadandığı kişi, sendin dimi?
Sana trafik magandası demişler, artık SS alman için önünde hiç bir engel kalmadı kanımca
Şaka bir yana bu adam da zerre kadar akıl yokmuş, bayandan trafik magandasımı olurmuş :queen::queen::queen: