Trafik polisi uyuyor maganda cirit atıyor ( Yurtsan Atakan )

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Trafik magandalığı tek taraflı değil tabii ki. Motosiklet sürücülerine saygı göstermeyen oto sürücüleri kadar otomobil sürücülerine saygısı olmayan motorcular da çok.

Bunlar da mesajlarını esirgememişler benden. Biri aynen şöyle yazmış (pardon aynen demeyeyim, çok fazla Türkçe yanlışı olduğu için cümlesinin anlaşılabilir olması amacıyla hatalarını düzeltmek zorunda kaldım); "Ben araçlar arasında slalom yapıp durur, trafikte araçlarla kaldırım arasında süratle yol alırken o kapıyı açan kişi LÜTFEN sen ol olur mu?"

Tubis ablacım eğer yanlış hatırlamıyorsam, bu yazarın türkçesine dadandığı kişi, sendin dimi?

Sana trafik magandası demişler, artık SS alman için önünde hiç bir engel kalmadı kanımca:p

Şaka bir yana bu adam da zerre kadar akıl yokmuş, bayandan trafik magandasımı olurmuş :queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tubis ablacım eğer yanlış hatırlamıyorsam, bu yazarın türkçesine dadandığı kişi, sendin dimi?

Sana trafik magandası demişler, artık SS alman için önünde hiç bir engel kalmadı kanımca:p

Şaka bir yana bu adam da zerre kadar akıl yokmuş, bayandan trafik magandasımı olurmuş :queen::queen::queen:

Nasıl yani ? Anlamadım pek.. :silent: Benim türkçeme laf mı attı bu şahıs ? :silent: Ne zaman, nerede ? :silent: Maganda ben mi oluyorum ? :silent::silent:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tubis ablacım eğer yanlış hatırlamıyorsam, bu yazarın türkçesine dadandığı kişi, sendin dimi?

Sana trafik magandası demişler, artık SS alman için önünde hiç bir engel kalmadı kanımca:p

Şaka bir yana bu adam da zerre kadar akıl yokmuş, bayandan trafik magandasımı olurmuş :queen::queen::queen:

aye sana kaç defa dedim "akşamları fazla alkol alma çarpıyor" bak hiç dinlemiyorsun:queen::queen:

ne "mağandası" ne "türkçesine dadanması":silent::mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Nasıl yani ? Anlamadım pek.. :silent: Benim türkçeme laf mı attı bu şahıs ? :silent: Ne zaman, nerede ? :silent: Maganda ben mi oluyorum ? :silent::silent:

Ya tubis bu bahsettiği ve maganda dediği mail'i bizim forumdan birisi attı, hatta ben sen attın diye hatırlıyodum(gerçi net hatırlamadığım için "eğer yanlış hatırlamıyorsam" dedim) demekki sen diilmişsin ama kimmiş onuda bulamadım, yurtsanlı mesajları baştan sona okuyorum, kendim ettim kendim buldum, çarmaa gerilsem daha iyiydi, kusacam ::crying::


aye sana kaç defa dedim "akşamları fazla alkol alma çarpıyor" bak hiç dinlemiyorsun

Hocam alkol bana biraz ters, fanta çarptı beni :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Tubis ablacım eğer yanlış hatırlamıyorsam, bu yazarın türkçesine dadandığı kişi, sendin dimi?

Sana trafik magandası demişler, artık SS alman için önünde hiç bir engel kalmadı kanımca:p

Şaka bir yana bu adam da zerre kadar akıl yokmuş, bayandan trafik magandasımı olurmuş :queen::queen::queen:

onun türkce sine laf etigi ben olabilirim diyecegim ama bana cevap yazdı benim alişkanlıgım var yazı yazarken türkce karakterleri kulanamıyorum yıların alışkanlıgı ama ona mail atarken ofisin düzeltme menüsünü kulandım o tip bir adamdan bekledigim için cok özen gösterdim ama küçük adam ne olcak muhatap almaya deymezmiş ama kanıma dokunuyor işte :queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
@silah1

Tamam abi bu durumda seni SS'ci yapıyoruz, yarın eski motorların "HONDA NT700V DEAUVİLLE" ve "BURGMAN 650" ı getir, eksiksiz teslim et, çil çil cbr125'ini al git :queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
korkmuş ki açıklama yapmış kendi pisliğinde boğulacağını anlamış birisi resmini alıp photo shop ta oynasın geri koysun buda bizim tepkimiz olsun sonra kilitleyin gitsin
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bence bu adamın resmini şehir merkezine ascaksın altınada iki üç tane renkli kalem atacaksın gelen geçen çocuklar sakal bıyık kaş göz yapacaklar - yoksa bu herif bu tiple bizim avrupa birliğine girmemize engel:queen:
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
Anlaşılan bu adamın bizden başka uğraşacak başka bir işi kalmamış.
Aman boş verin böylelerinle uğraşmaya bile degmez.
Hürriyet gazetesinin yazarlarından başka ne bekliyorsunuz ki ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iso sen bunu yurtsan hanım die tanıtmıştın bende küfür dolu sonunda yurtsan hanım die biten bi mail atmıştım adammıymış bu :) tipi adam gibi duruo ama ne adamlar gördüm bu adam deil bence :queen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Dinsizin hakkından imansız gelirmiş. Bir söz daha varda neyse.. Şöyle bitiyordu (ISIRMAZ)

Ayşe Şule Bilgiç Apla nerelerdesin..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yazarın haklı olduğu konular yok değil... Fakat ne yazıkki doğru ifade etmesini bilmiyor.
 
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
34
bizler cahil,genç,tecrübesiz,gerizekalılarız bu yazara göre
kendisi ise silme entellektüel başlıklarla yüklü
eğitimi tam ve edebiyatı yalamış yutmuş hatta başkalarına ders verecek kadar abartmış.
birazdan dahada fazla öküz ama olsun o kadar olur o bünyede.
biz onunla muhattap oldukça 20 senenin kimsenin onu kale almadığı o senelerin acısını çıkarıyor.
fakat bence bu gazeteci artık bir yirmi sene daha kale alınmamalı.
sizi kışkırtmasına izin vermeyin sallayın gitsin arkadaşlar.
mücadelenin kazanma ihtimali varsa savaşılır.
siz bunun o örümcek beyninde kıvılcım dahi yaratamazsınız o artık komple karanlığın içinde.
bunun gibiler artık kemikleşmiş eğilip bükülmez sadece kırılır.
eeee yakındada kırarlar bunun o koca kafasını.
bunun artık hakkı kötektir.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Mr. atakan' Alıntı:
Geçen haftaki "Caddelerde Motorcu Terörü" başlıklı yazımın ardından motorcuların sorumsuz, kural tanımaz tutumlarıyla yarattıkları tehlikelerden müzdarip yüzlerce okurdan mesaj aldım.

Buna karşılık yazımın tüm motosiklet sürücülerini eleştirdiği zannına kapılan motosiklet tutkunlarından da bazı tepki mesajları geldi.

vay vay vaaayyy... :bounce:
hoşuna gitmiş anlaşılan. şeytanı ayrıntılara gizlemiş Mr. atakan. :bounce:

duran trafikte aynaya bakmadan, ya da, bakarak ve araç geldiğini görerek kapısını açan (af buyrun) öküzleri savunacak, haklı görecek kadar boş-beleş bir köşe yazarından bir şey beklemez, geri kalan ömründe başarılar dilerim.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Bırakın,Takmayın boyle insanları arkadaslar kale bile almayın Dun Cnn TURKte motorları fark edin diye bir program seyrettim anormal zevk aldım.
Ulkemızde motorsiklet ve motorsiklet kullanıcısı bu kadar artarken ve trafik terorunde bu kadar motorcu kardesimiz sorumsuz suruculer tarafından kaza gecırırken boyle abuk subuk yazılar yazan bır ınsanı burda tartısmak bıle tuhaf

Köpek adamı ısırır bu tarz öne cıkamayan yazarlarda ''Adam köpeği ısırdı'' diye yazar!!! Adam gibi dobra dobra yazarlarıda işten cıkarırlar meydan bunlara kalır

KASKIMIZI ve TAm KORUMAYI takalım tam gaz yola devam KAFANIZA KASKTAN Baska bir sey takmayın saygıdeger MT kardeşlerim
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
42
yav hiç sorma erkek çıktı :queen:


hpeheheh alemsiniz yav uğraşmayın adamcağızla yav :) :)

yazıktır günahtır biz (motorbisikletçilere )yakışmaz dimi :)



hey allahım ya ne günlere kaldık basının işi gücü kalmamış motosiklet camiasına dil uzatmaya başlamış ülkede bu kadar sorun varken git o konu hakkında yaz kardeşim bizlere dil uzatma saygılar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Ben mail attım AyşeŞule'ye.. Kesin ilgilenir..

evet ya biz teplilerimizi ayşe şule ye atalım o bizim yerimize yazsın dinsizin hakından imansız gelir misalı (sözüm meclisten dişarı)

@silah1

Tamam abi bu durumda seni SS'ci yapıyoruz, yarın eski motorların "HONDA NT700V DEAUVİLLE" ve "BURGMAN 650" ı getir, eksiksiz teslim et, çil çil cbr125'ini al git :queen::queen::queen:

yok 125 olmazda mehmet le bir iki toplantıya katılırsam birtane 1000 s s alabilirim sonra 700v verip
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst