Trafik polisi uyuyor maganda cirit atıyor ( Yurtsan Atakan )

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
yurtsan.jpg
Hiçbir trafik kuralına uymayarak caddelerde terör estiren motorculardan yana dertli meğer ne çok insan varmış.

Bir dokun bin ah işit... Geçen haftaki "Caddelerde Motorcu Terörü" başlıklı yazımın ardından motorcuların sorumsuz, kural tanımaz tutumlarıyla yarattıkları tehlikelerden müzdarip yüzlerce okurdan mesaj aldım.

Buna karşılık yazımın tüm motosiklet sürücülerini eleştirdiği zannına kapılan motosiklet tutkunlarından da bazı tepki mesajları geldi.

Her iki gruptan da işin dozunu kaçıranlar vardı.

Kural tanımayan motorcuları eleştiren yazımı tebrik edenlerden çok az sayıda da olsa bazıları işi tüm motosiklet sürücülerine nefret besleyecek kadar ileri götürüyordu.

Hatta bir tanesi, kurallara uymayan motorcuları trafikte taciz etmesiyle övünecek kadar azıtmıştı.

Söylediğine göre otoyolda emniyet şeridinden giden motorcuları kendi deyimiyle "kafa göstererek" zor duruma düşürüyormuş.

Sıkıştırdığı motosiklet sürücüsünün de bir insan olduğunu, sıkıştırma sonucu ölebileceğini düşünmeyecek ya da düşünse bile umursamayacak kadar insanlığını unutmuş bu kişiye cevap yazmadım. Tatsız bir şaka amacıyla yazılmış abuk sabuk bir mesaj olarak hiç kaale bile almayabilirdim ama trafikte bu cins magandalara da sık sık rastladığım için mesajı bir kenara atıp, unutma yolunu seçemedim. Yazımda bu gibilerden de bahsetme zorunluluğu hissettim.

Trafik magandalığı tek taraflı değil tabii ki. Motosiklet sürücülerine saygı göstermeyen oto sürücüleri kadar otomobil sürücülerine saygısı olmayan motorcular da çok.

Bunlar da mesajlarını esirgememişler benden. Biri aynen şöyle yazmış (pardon aynen demeyeyim, çok fazla Türkçe yanlışı olduğu için cümlesinin anlaşılabilir olması amacıyla hatalarını düzeltmek zorunda kaldım); "Ben araçlar arasında slalom yapıp durur, trafikte araçlarla kaldırım arasında süratle yol alırken o kapıyı açan kişi LÜTFEN sen ol olur mu?" Türkiye’deki trafik terörünün nedeni apaçık ortada değil mi? Bu zihniyetin bu denli yaygın olması, sorunun eğitimle de çözülemeyeceğini gösteriyor.

Sorun kendinden başkalarına en ufak bir saygısı olmayan insanların sayısının hızla artmasında. Ne yazık ki, terör estirmeye yetecek kadar çoğaldılar da.

Kasksız motor kafasız manşet Dünya Supersport Motosiklet Şampiyonu Kenan Sofuoğlu ve arkasındaki muhabirin motor üzerinde, kasksız sürat yapar gösteren fotoğrafını kapaktan yayınlama sorumsuzluğunu gösteren Sabah’ı eleştirmiştim.

Yazımın ardında, Sofuoğlu bir basın toplantısı yapıp motosiklet tutkunlarını "İki tekerlek üzerindesiniz, mutlaka kaskınızı takın" diye uyarmış.

Yazımdaki amacım Sofuoğlu’nu eleştirmek değildi. Sofuoğlu’nun uyarısı güzel bir gelişme ve yerinde bir uyarı tabii ki. Ama asıl yanlışını düzeltmesi gereken Sabah gazetesi. Muhabirinin Dünya Motosiklet Şampiyonu’nu tuzağa düşürüp, kasksız fotoğraf çektirmeye nasıl ikna ettiğini tahmin edebiliyorum. Sofuoğlu’nun bu ısrar karşısında nasıl ikna olduğunu da görür gibiyim.

Ortada bir suçlu varsa bu ne Sofoğlu’dur ne de muhabir. "Gençleri kasksız motosiklet kullanmaya özendiren bu fotoğrafın sorumlusu büyük olasılıkla foto muhabiridir. Baş sorumlu ise fotoğrafa gazetenin kapağında yer veren editörler."

Bir dünya şampiyonumuzu bu gibi kumpaslara getirmek kimseye yakışmıyor. Neyseki Sofuoğlu bilinçli, gereken cevabı basın toplantısında vermiş.

Kaynak ; HÜRRİYET

Arkadaşlar bu adamın asıl hedefi Sabah gazetesi.. Bizi de yem olarak kullanıyor... Gaza gelip abuk subuk mailler yollamayın.. Bazılarının düşünceleri kemikleşir ne desen boşa söylersin bu da onun gibilerden....
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
affettirme taktikleri:farao: çok zekisin be yazarım yoksa kurnaz"mı desem!! senin bugün keşfettiklerini motosiklet camiası yıllar önce bulmuş senelerdir tamiratla uğraşıyor "eğer ülkene gençlerine yardım"cı olacak uyaracaksan önce biraz bilgilen ve elini kalemine uzatmadan viçdanına uzat .
şimdide polisimize foto muhabir ve editörlere suçu atarak sıyrılmaya kalkmışsın yazık ki ne yazık battınız efendi.
sizi ESEFLE KINIYORUM
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Bence de dishy'nin söylediği gibi bu adamı artık hiç ciddiye alıp mail falan göndermeyelim. Adam resmen sabah gazetesi ile uğraşmak için motorcuları kullanıyor ve son zamanlarda televizyon ve gazetecilerde çok moda olan "antipatik ol prim yap" taktiğiyle adını duyurmak istiyor ve bu amaçla bizleri kullanıyor. Allah aşkına şu yazılarından önce bu gazeteci müsveddesini hangimiz tanıyorduk. Bu tuzağa düşmeyelim bırakalım nerede acıktıysa orada otlasın.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Ne yazıkki pirim yapacak bu işten öyle anlaşılıyor.
Muhatap olmamak en iyi yaklaşım olacak bence...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sözlükte Yurtsan Atakan adına yazılan bazı yorumlar ;

*** turk telekom kampanyasinda basarili oldugunu sanip simdi de f klavye olayina kafayi takmis hurriyet gazetesi bilisim seysi.en son eurovision olayinda cok basarili bir basin bolumu olusturuldugunu ancak q klavyelerin gazetecileri delirttigini yazmis beni benden almistir.elbette ki avrupanin sittin ulkesinden gelen gazeteciler f klavyeyi yalayip yutmus kisilerdir ki o yuzden isyan etmislerdir.illa f klavye dersen zaten bakmadan yazan adama ne farkeder f olmus q olmus olmadi koyarsin cantana klavyeni istedigin zaman cikarir kullanirsin.hurriyet gibi bir guc kisinin arkasindayken bilisim adina yapilabilecek dunyalarca is varken sen kalkip f klavyeyle yatar kalkarsin.ver destegini genclere actir yurdun her kosesine bilisim okullarini kurslarini o zaman ben burnumla f klavye kullanmazsam adam degilim.

*** gs'nin 100. yıl logosuna fb yi yerleştirmişler diye bir köşe yazısı yazarak zeka seviyesini ayan beyan ortaya dökmüş kişidir kendisi. işgal ettiği konumu düşününce yazık bize demekten başka bir şey söylemek gelmiyor elden.

*** omru hayatimda gordugum yegane "mutemadiyen sacmalama" ba$arisi gosterebilen ki$idir. bu kadar tutarli sacmalamasi mudurler ile ilgili anlatilan fikrayi getirir hep aklima. ciddi oldugunu iddia eden bir medya aracinin ciddi oldugunu iddia ettigi bir ko$esini i$gal etmi$ abuk subuk evhamlari ile sacmalamak di$inda bir $ey yapmamaktadir, neymi$ q klavye yuz yilin hatasi olurmu$ f klavye ulusalmi$ vs vs, parmaklari yoruluyormu$ q klavyede yazarken. bunu soyleyen ki$i "internet muduru" titrini kullanmakta.
$u aralar olur isem omur boyu sacmalayanlar adinda bir dernek kurup her yil bu $ahsa odul vermesini saglayacagim.

*** herhangi bir proje işine geldiği zaman o projenin aslanı, işine gelmediği zaman kargası olmakla meşhur şaysiyet.

*** popüler yazarların başvurduğu her numaraya başvurmuş ama bir türlü çok okunmayı başaramamış hürriyet elemanı.

*** motorcuları teroriste benzeten insan.yazık.
http://kelebek.hurriyet.com.tr/...id=182&a=978303

ayrıca duran trafikte kapıyı açan şöförün mantığını kavrıyamıyorum.aynı sizin mantığınızı kavrıyamadığım gibi yurtsan atakan.
lipton ice tea ile şarabı karıştırmayın bu şekilde araba kullanmayın.yolunuz üzerinde motorumla gidiyor olabilirim.

Devamı için ; http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=yurtsan+atakan&kw=&a=&all=&v=&p=2

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=yurtsan+atakan&kw=&a=&all=&v=&p=1
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Arkadaş bu adamın bizden başka uğraşacak başka bir işi yokmu yaaa...
Bana göre bu adamın motosikletcilerle uğraşmasının sebebi ya bizden birileri trafikte bu adamı sıkıştırdı yada kafasını attıracak hareketler yaptı yada otomobil firmalarından yüklü bir .........
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Bu adamın yazarlıgından ben şüpe edıyorum yazar olamaz bu insan kurdugu cumleler ve yazış tarzı tuaf bir garıplik var

Hep kendısını ön plana cıkarmaya calişmiş yanı dengesız bir yazi kendısı gıbı
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Sözlükte Yurtsan Atakan adına yazılan bazı yorumlar ;

*** turk telekom kampanyasinda basarili oldugunu sanip simdi de f klavye olayina kafayi takmis hurriyet gazetesi bilisim seysi.en son eurovision olayinda cok basarili bir basin bolumu olusturuldugunu ancak q klavyelerin gazetecileri delirttigini yazmis beni benden almistir.elbette ki avrupanin sittin ulkesinden gelen gazeteciler f klavyeyi yalayip yutmus kisilerdir ki o yuzden isyan etmislerdir.illa f klavye dersen zaten bakmadan yazan adama ne farkeder f olmus q olmus olmadi koyarsin cantana klavyeni istedigin zaman cikarir kullanirsin.hurriyet gibi bir guc kisinin arkasindayken bilisim adina yapilabilecek dunyalarca is varken sen kalkip f klavyeyle yatar kalkarsin.ver destegini genclere actir yurdun her kosesine bilisim okullarini kurslarini o zaman ben burnumla f klavye kullanmazsam adam degilim.

*** gs'nin 100. yıl logosuna fb yi yerleştirmişler diye bir köşe yazısı yazarak zeka seviyesini ayan beyan ortaya dökmüş kişidir kendisi. işgal ettiği konumu düşününce yazık bize demekten başka bir şey söylemek gelmiyor elden.

*** omru hayatimda gordugum yegane "mutemadiyen sacmalama" ba$arisi gosterebilen ki$idir. bu kadar tutarli sacmalamasi mudurler ile ilgili anlatilan fikrayi getirir hep aklima. ciddi oldugunu iddia eden bir medya aracinin ciddi oldugunu iddia ettigi bir ko$esini i$gal etmi$ abuk subuk evhamlari ile sacmalamak di$inda bir $ey yapmamaktadir, neymi$ q klavye yuz yilin hatasi olurmu$ f klavye ulusalmi$ vs vs, parmaklari yoruluyormu$ q klavyede yazarken. bunu soyleyen ki$i "internet muduru" titrini kullanmakta.
$u aralar olur isem omur boyu sacmalayanlar adinda bir dernek kurup her yil bu $ahsa odul vermesini saglayacagim.

*** herhangi bir proje işine geldiği zaman o projenin aslanı, işine gelmediği zaman kargası olmakla meşhur şaysiyet.

*** popüler yazarların başvurduğu her numaraya başvurmuş ama bir türlü çok okunmayı başaramamış hürriyet elemanı.

*** motorcuları teroriste benzeten insan.yazık.
http://kelebek.hurriyet.com.tr/...id=182&a=978303

ayrıca duran trafikte kapıyı açan şöförün mantığını kavrıyamıyorum.aynı sizin mantığınızı kavrıyamadığım gibi yurtsan atakan.
lipton ice tea ile şarabı karıştırmayın bu şekilde araba kullanmayın.yolunuz üzerinde motorumla gidiyor olabilirim.

Devamı için ; http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=yurtsan+atakan&kw=&a=&all=&v=&p=2
sen zaten batıkmışsın be bay yurtsan:wiinkk:
motosiklet camiası'da iyice göçertti hepten out oldun:farao:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
En azından artık motosiklet olduğundan emin :) Motorsiklet mi motosiklet mi acaba doğrusu diye tereddüte düşmemiş,bu da demek oluyor ki gönderdiğimiz mailleri gerçekten okumuş(ben sırf bu konuda da bir şey yazmıştım,motoRsiklet değil diye).

Garip bir adam,aslında ben herkesi umursamama taraftarı bir insanım,umursanacak adam var,umursanmayacak adam var.
Sayın Yurtsan benim ikinci listemde,ona daha fazla zaman ayıracağımı sanmıyorum.Zaten belli ki yazılarındaki ilk gariplik motorcular hakkında yazdığı değil(şu Tubiş in verdiği sozluk linkinden de belli).
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Sorun kendinden başkalarına en ufak bir saygısı olmayan insanların sayısının hızla artmasında. Ne yazık ki, terör estirmeye yetecek kadar çoğaldılar da.

Arkadaşlar,

Boş verin adamla uğraşmayı ! İstediği gibi yazar, ne de olsa fikir hürriyeti var bu ülkede...

Bakın ! üstte alıntı yaptığım bir cümle var. Esas önemli olan konu bu !
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Sözlükte Yurtsan Atakan adına yazılan bazı yorumlar ;

*** turk telekom kampanyasinda basarili oldugunu sanip simdi de f klavye olayina kafayi takmis hurriyet gazetesi bilisim seysi.en son eurovision olayinda cok basarili bir basin bolumu olusturuldugunu ancak q klavyelerin gazetecileri delirttigini yazmis beni benden almistir.elbette ki avrupanin sittin ulkesinden gelen gazeteciler f klavyeyi yalayip yutmus kisilerdir ki o yuzden isyan etmislerdir.illa f klavye dersen zaten bakmadan yazan adama ne farkeder f olmus q olmus olmadi koyarsin cantana klavyeni istedigin zaman cikarir kullanirsin.hurriyet gibi bir guc kisinin arkasindayken bilisim adina yapilabilecek dunyalarca is varken sen kalkip f klavyeyle yatar kalkarsin.ver destegini genclere actir yurdun her kosesine bilisim okullarini kurslarini o zaman ben burnumla f klavye kullanmazsam adam degilim.

*** gs'nin 100. yıl logosuna fb yi yerleştirmişler diye bir köşe yazısı yazarak zeka seviyesini ayan beyan ortaya dökmüş kişidir kendisi. işgal ettiği konumu düşününce yazık bize demekten başka bir şey söylemek gelmiyor elden.

*** omru hayatimda gordugum yegane "mutemadiyen sacmalama" ba$arisi gosterebilen ki$idir. bu kadar tutarli sacmalamasi mudurler ile ilgili anlatilan fikrayi getirir hep aklima. ciddi oldugunu iddia eden bir medya aracinin ciddi oldugunu iddia ettigi bir ko$esini i$gal etmi$ abuk subuk evhamlari ile sacmalamak di$inda bir $ey yapmamaktadir, neymi$ q klavye yuz yilin hatasi olurmu$ f klavye ulusalmi$ vs vs, parmaklari yoruluyormu$ q klavyede yazarken. bunu soyleyen ki$i "internet muduru" titrini kullanmakta.
$u aralar olur isem omur boyu sacmalayanlar adinda bir dernek kurup her yil bu $ahsa odul vermesini saglayacagim.

*** herhangi bir proje işine geldiği zaman o projenin aslanı, işine gelmediği zaman kargası olmakla meşhur şaysiyet.

*** popüler yazarların başvurduğu her numaraya başvurmuş ama bir türlü çok okunmayı başaramamış hürriyet elemanı.

*** motorcuları teroriste benzeten insan.yazık.
http://kelebek.hurriyet.com.tr/...id=182&a=978303

ayrıca duran trafikte kapıyı açan şöförün mantığını kavrıyamıyorum.aynı sizin mantığınızı kavrıyamadığım gibi yurtsan atakan.
lipton ice tea ile şarabı karıştırmayın bu şekilde araba kullanmayın.yolunuz üzerinde motorumla gidiyor olabilirim.

Devamı için ; http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=yurtsan+atakan&kw=&a=&all=&v=&p=2

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=yurtsan+atakan&kw=&a=&all=&v=&p=1

elerine saglı tam olmuş.......

arkadaşlar bunu nasıl bir adam oldugu yazdıgı cevap maillerinden beli bana enson sende 2 le artık diye cevap yazan ve bunu bir cok arkadaşımıza yazan yazardan ne bekliyorsunuz birde yazdıgı yere bakın magazin ben artık allaha havale ediyorum ama en son yazdıgım mail de küfürle cevap verir diye cok bekledim ama olmadı :p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
insanları eleştireceğine kendisini geliştirsin bence


:mrgreen::mrgreen::mrgreen:kankaaaaaaa:mrgreen::mrgreen:


yav değmes böyleleriyle uğraşmaya çünkü adam bizim üstümüzden pirim yapma derdinde gibi geldi bana herkez yanlış ben doğruyum:farao: gibi bişey anladım ben ya neyse atın dipsiz kuyuya gitsin bu adamla alakalı konuşmaya bile gerek yok emeklemeden koşmaya çalışanın teki:farao:
 
Katılım
9 Ağu 2006
Mesajlar
4
Sayın Yurtsan'a ilk yazısında mail atmıştım oradada belliydi bu olay sadece sabah gazetesini kötülemek için yapılmış bir olay ama direk yapamadığından bunu böyle bir yola başvurmuş. Bu düşüncemi mail kendisinede izah etmeye çalışmıştım. Üstüne bana Mete-Han'ın son yazdığı honda activa konusunun linkini atmış. Güzel bir cevap daha verdim kendisine. Dha birşey yazmadı ama böyle motorculara ya da başka kişilere sataşarak bir gazeteyi kötülemeye çalışması bir gazeteciye yakışmıyor kanımca. Ama Türk basını ve malum hürriyet gazetesi...
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Şahsiyeti kendinden menkul adı duyulmamış bir elemanı popüler yapacaksınız...

Buna mail bile atmaya değmez!!!

hakikaten biriSine kapı açsa da ; kaskın tadına varsa keşke diye düşünmedim değil...

Bunlar yazar falan değil televoleci...

:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
Bu yurtsan beyin taktiği değilki arkadaşlar,tüm gazete ve habercilerin taktiğidir,birilerini kullanır,haber yapar popüleritesini arttırır ve gazeteci veya haberci kimliğiyle bir yerlerde yazmaya devam eder

öncelikle bilinçli, eğitimli,kurallara ve insanlara saygılı bireyler olmalıyız,en başında kendimize saygılı olmalıyızki başkalarına saygılı olabilelim

Yurtsan beyin haberine şaşırmamak gerek,seyrettiğimiz tv lerin kaçı düzgün yayın yapıyor araştıralım Biri bizi bilmem ne yapıyor...........bilmemkim bilmem nerde ne yapıyor sürekli magazin sürekli magazin

ana haber bültenlerine bakıyorsunuz 2 haber,,,gerisi kaza ve magazin parayı veren düdüğü çalıyor arkadaşlar bunu anlamamız gerek....biz kendimiz gerçek anlamda birşeyler yapmalıyız ki bizler değerlerimize sahip çıkmalıyızki bu ve bunun gibi insanlar istedikleri gibi at koşturamasınlar....

Bir arkadaşımız ilk topic te Yurtsan beyin yazısına istinaden yargıya başvurulabileceğini söyledi birşey yapan veya yeltenen oldumu aramızda zannetmiyorum daha nice arkadaşlarımız sağda giderken aynaya bakmayan kendini sürücü zanneden bir sığır (( lafım 4 tekerli kural tanımaz magandalara dır ))aniden sağa manevra yapıp bizim arkadaşımızı oldurur sonrada sürücü geçinen bu araçlı sığır '' motosikletçi 120 ile acaip geldi bana arkadan vurdu der '' am bu sığır kendi aracının sağ ÖN çamurluğunun ezik olduğuna bakmadan bu cevabı veya ifadeyi verebilmektedir neden acaba ????? çünkü motosikletçi baştan suçludur neden çünkü kasksız motosiklet süren trafikte araçlar arasında slolom yapan burada iki tekerlekli KASK KAFA olarak tarif edilen ama bence inek dediğim kişiler yüzünden işte bu kişileri aramızda barındırmaya devam ettiğimiz veya bu kişileri eğitemediğimiz sürece Yurtsan bey veya onun gibi düşünen daha niceleri bizim hakkımızda böyle yazılar yazacaklardır
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
arkadaşlar bu adama mail yada cvp vermeye yada polemiğe girmeye hiç deymez boşverin gitsin kendi yazdığını kendisi okusun dursun biz bu kişiyle muhattap olduğumuz sürece istediğini elde etmiş olacak adamın derdide bu zaten prim yapmak boşverin gitsin şimdi yaptığını düzeltmeye çalışıyo yemezler::147::
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
modlarım adminlerimmm şu adamın konusunu ana sayfadan indirmeniz ii olabilir kanımcaa resmi felan reklam yapıyo herif resmen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst