Arkadaşlar günaydın.. ÖN ÇAMURLUK YAMUKLUGUNA BİR YORUMDA BEN YAPAYIM BİLMEM DOGRU OLUMU..
Bence çamurluk yamıuk değil nedenine gelince tekerin amortisör çataları arası mesafeyi ölcersenizkm. halatın bağlandıgı tarafa daha yakın oldugunu göreceksini.. aslında yamuk değil..
tamam 4000kmdeyse bakım sorun yok.Çünkü bazı arkadaşlar 3000de yağ değişimi 4000 de birde bakıma götürüyorlar ona para dayanmaz yahuHakısızmıyım ama :cat:
en son 4000 bakımına kim kirdi..?
önceden 50 civarı verildiği yazılmıştı...yakın zamanda gidip yaptığı ödeme ve 4000 bakımında yapılanları yazabilirse sevinirim...benim makinada 4000'e geldi ve geçti hatta cmtsi bakıma sokucam
görüşürüz:rendeer:
herkese selam. cbf 150 ile ilgileniyorum. izmirdeyim yükseliş honda henüz pazarlık etmeden 3640 plaka ruhsat hariç fiyat veriyo. direk liste fiyatı yani. sizce alınabilecek en iyi fiyat nedir acaba ?yakın zamanda alanınız oldu mu varsa örnek göstericem.
bu arada 2. el cbf lere baktım ama istenilen fiyatlar anormal yüksek. sıfırı 3650 (pazarlıksız henüz ) olan motora 3200 3300 gibi rakamlar telaffuz edildiğini gördüm şaşırdım. bunun üstüne noter, trafik tescil ve sigorta masrafı konulunca neredeyse 0 fiyatına geliyor. bu husus da ilgimi çekti belirteyim.
Herkese kazasız sürüşler bakarsınız bu topiğe transfer olurum yakında![]()
25 ytl işçilik.
6 ytl kdv.
9 ytl yag
toplam 40 ytl.
sheltox,
ben molasız sadece benzin için durmak dışında 300 km yol yaptım, yorgunluk hissetmedim ve oratalama 95-100 km hızla yol aldım. o kadar yolu rahat rahat gidersin hiç aklın kalmasın motor yolda bırakırmı diye, iş sana kalıyor ne kadar zamanda ne kadar yol alacağın senin marifetin. sen motordan önce yorulursun merak etme. seyahatten keyif almak istiyorsan eğer sık sık dur derim, zinde kalırsın çünkü sürekli yol almak sıkmaya başlıyor birsüre sonra. 100- 150 km de bir dur dinlen hem motorunda dinlenir hiçç sıkıntı yaşamazsın.
herkese selam. cbf 150 ile ilgileniyorum. izmirdeyim yükseliş honda henüz pazarlık etmeden 3640 plaka ruhsat hariç fiyat veriyo. direk liste fiyatı yani. sizce alınabilecek en iyi fiyat nedir acaba ?yakın zamanda alanınız oldu mu varsa örnek göstericem.
bu arada 2. el cbf lere baktım ama istenilen fiyatlar anormal yüksek. sıfırı 3650 (pazarlıksız henüz ) olan motora 3200 3300 gibi rakamlar telaffuz edildiğini gördüm şaşırdım. bunun üstüne noter, trafik tescil ve sigorta masrafı konulunca neredeyse 0 fiyatına geliyor. bu husus da ilgimi çekti belirteyim.
Herkese kazasız sürüşler bakarsınız bu topiğe transfer olurum yakında![]()
arkadaslar dün bişey farkettim aksam anayolda ısıklarda durdum motor sıcaktı 10 km yoldan eve dönüyordum bide ne göreyim her gaza dokunusumda motor duman atıyordu jikleye baktım kapalı acaba araba ısıkları dumanı görülür halemi getirdi yoksa gene yagmı yakıyor ? böyle bir problemle karsılasan varmı?gerçi daha bakmadım sabah gözüyle ?
Selam dostum , CBF in 2. el fiyatı 3000 YTL dir.
Motorumu satmayı düşünmüyorum ama 3000km de bu aksesuarlı haliyle isteyeceğim ücret 3000 YTL olacaktır.
Bu fiyatlarda bulursanız 2. el almanızı tavsiye ederim![]()
o liste fiyatına anahtar teslim alırsın + koruma demiri yan ayaklıkta taktırabilirsin diye tahmin ediyorum...ama peşin para :wiinkk:
bekleriz aramıza en kısa zamanda...bu arada ne renk düşünüyorsun?
Yağ nasıl 9 milyon olur açık yağmı koyuyorlar sana :silent: Ben 22 milyon verdim yağa.Castrolun yağı :silent:

koydurdugunuz yağ açık yağ varilden koyuyorlar burdada aynı ama ist için 15 40 daha uygun hadi hava 50 derece olsa neyse ama buyag 1000 km götürür hatta 750 de eksiltmeye başlar 20/50 oraya kalın biraz !orası için .