Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
en son 4000 bakımına kim kirdi..?
önceden 50 civarı verildiği yazılmıştı...yakın zamanda gidip yaptığı ödeme ve 4000 bakımında yapılanları yazabilirse sevinirim...benim makinada 4000'e geldi ve geçti hatta cmtsi bakıma sokucam
görüşürüz:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Arkadaşlar günaydın.. ÖN ÇAMURLUK YAMUKLUGUNA BİR YORUMDA BEN YAPAYIM BİLMEM DOGRU OLUMU..

Bence çamurluk yamıuk değil nedenine gelince tekerin amortisör çataları arası mesafeyi ölcersenizkm. halatın bağlandıgı tarafa daha yakın oldugunu göreceksini.. aslında yamuk değil..

Evet çamurluk yamuk degil,yandan bakılınca öyle gözüküyor.

tamam 4000kmdeyse bakım sorun yok.Çünkü bazı arkadaşlar 3000de yağ değişimi 4000 de birde bakıma götürüyorlar ona para dayanmaz yahu :) Hakısızmıyım ama :cat:

evet haklısın :cat:

en son 4000 bakımına kim kirdi..?
önceden 50 civarı verildiği yazılmıştı...yakın zamanda gidip yaptığı ödeme ve 4000 bakımında yapılanları yazabilirse sevinirim...benim makinada 4000'e geldi ve geçti hatta cmtsi bakıma sokucam
görüşürüz:rendeer:

4000 bakımda 40 ytl alıyorlar,sadece motorun yagını degiştiriyorlar ve zinciri yaglıyorlar(ben yaglatmıyorum adam yag tabancasında ne varsa boşaltıyor sonra jantta pislik oluşuyor,ben motoru yıkadıktan sonra iki damla atıyorum teiyor) hava filtresini hava ile temizliyor,sonra motora binip elektrik kontrolu yapıyor sonrada hesap.
25 ytl işçilik.
6 ytl kdv.
9 ytl yag
toplam 40 ytl.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
herkese selam. cbf 150 ile ilgileniyorum. izmirdeyim yükseliş honda henüz pazarlık etmeden 3640 plaka ruhsat hariç fiyat veriyo. direk liste fiyatı yani. sizce alınabilecek en iyi fiyat nedir acaba ?yakın zamanda alanınız oldu mu varsa örnek göstericem.

bu arada 2. el cbf lere baktım ama istenilen fiyatlar anormal yüksek. sıfırı 3650 (pazarlıksız henüz ) olan motora 3200 3300 gibi rakamlar telaffuz edildiğini gördüm şaşırdım. bunun üstüne noter, trafik tescil ve sigorta masrafı konulunca neredeyse 0 fiyatına geliyor. bu husus da ilgimi çekti belirteyim.
Herkese kazasız sürüşler bakarsınız bu topiğe transfer olurum yakında :)
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Selam arkadaslar. Chopperrider arkadasım ben de kasım sonunda almak istiyorum. Sanırım nakit paran olunca cebinde, iyi bi pazarlık sonunda mesela plaka ruhsat işini bedavaya getirebilirsin diye düşünüyorum.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
herkese selam. cbf 150 ile ilgileniyorum. izmirdeyim yükseliş honda henüz pazarlık etmeden 3640 plaka ruhsat hariç fiyat veriyo. direk liste fiyatı yani. sizce alınabilecek en iyi fiyat nedir acaba ?yakın zamanda alanınız oldu mu varsa örnek göstericem.

bu arada 2. el cbf lere baktım ama istenilen fiyatlar anormal yüksek. sıfırı 3650 (pazarlıksız henüz ) olan motora 3200 3300 gibi rakamlar telaffuz edildiğini gördüm şaşırdım. bunun üstüne noter, trafik tescil ve sigorta masrafı konulunca neredeyse 0 fiyatına geliyor. bu husus da ilgimi çekti belirteyim.
Herkese kazasız sürüşler bakarsınız bu topiğe transfer olurum yakında :)

Selam dostum , CBF in 2. el fiyatı 3000 YTL dir.
Motorumu satmayı düşünmüyorum ama 3000km de bu aksesuarlı haliyle isteyeceğim ücret 3000 YTL olacaktır.
Bu fiyatlarda bulursanız 2. el almanızı tavsiye ederim ;)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaslar dün bişey farkettim aksam anayolda ısıklarda durdum motor sıcaktı 10 km yoldan eve dönüyordum bide ne göreyim her gaza dokunusumda motor duman atıyordu jikleye baktım kapalı acaba araba ısıkları dumanı görülür halemi getirdi yoksa gene yagmı yakıyor ? böyle bir problemle karsılasan varmı?gerçi daha bakmadım sabah gözüyle ?
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
arkadaslar hepinize mrblar bnde yakinda bi ara cbf 150 almayi dusunuorum'; tabkiki ii guzel motor ama acep ne tavsiyeleriniz vardir yeni bi cbf alicisina bide uzun yol yapmyi dusunuorum fakat bu yol gercektende uzun ORDU_IZMIR arasi olcak ankarada konaklama olacak bu durumda ne dersinz bana bu yola gelirmi acaba bu motor bide bu motoru uzun yola cikanlar kac saatte bi mola veriosunuz ortalama kac km ile yol aliyorsunuz beni biraz bilgilendirirsenz sevinirim simdiden tskkrler.....
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
8
sheltox,
ben molasız sadece benzin için durmak dışında 300 km yol yaptım, yorgunluk hissetmedim ve oratalama 95-100 km hızla yol aldım. o kadar yolu rahat rahat gidersin hiç aklın kalmasın motor yolda bırakırmı diye, iş sana kalıyor ne kadar zamanda ne kadar yol alacağın senin marifetin. sen motordan önce yorulursun merak etme. seyahatten keyif almak istiyorsan eğer sık sık dur derim, zinde kalırsın çünkü sürekli yol almak sıkmaya başlıyor birsüre sonra. 100- 150 km de bir dur dinlen hem motorunda dinlenir hiçç sıkıntı yaşamazsın.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
8
arkadaşlar, bu bakım ücretleri ne hikmetse her yerde farklı,
izmirde 4000 bakımı için 56 ytl istemişlerdi, manisa da yaptırdım 40 veya 45 di emin değilim. 8000 bakımı için tel sorduğumda izmir bayisi 50-55 arası net olmayan bir fiyat söylediler, manisa 45, salihli yetkili servisi ise 30 ytl soylemişti fiyatı.
bu fiyat farklılıklarına anlam veremiyorum acıkcası. çünkü honda belirli bir işçilik ücreti ve kullanılan malzemeyi belirlemiş olması gerekir. sonuçta her bakımda eğer başka bir sorun yoksa yağ, buji değiştiriyorlar ve fiyatları belli ve malzeme belli.
bu arada cbf 150 için kullanulan buji serviste 10 ytl , piyasa da 6 ytl. castrol yağı da 1 litre 12 ytl 15-40 motorsiklet için, bilginize

arkadaşlar anladığım kadarıyla bazı servislerde buji değişimini duruma göre yapıyorlar. buji'nin ömrünün 6000 km olduğunu ve bakım periyotları dışında olduğu için erken değiştiriyorlarmış ( 4000 -8000- 12000-vs). buji değişimini 6000 km de bir kendinizde yapabilirsiniz ve değiştirmesi çok kolay.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
sheltox,
ben molasız sadece benzin için durmak dışında 300 km yol yaptım, yorgunluk hissetmedim ve oratalama 95-100 km hızla yol aldım. o kadar yolu rahat rahat gidersin hiç aklın kalmasın motor yolda bırakırmı diye, iş sana kalıyor ne kadar zamanda ne kadar yol alacağın senin marifetin. sen motordan önce yorulursun merak etme. seyahatten keyif almak istiyorsan eğer sık sık dur derim, zinde kalırsın çünkü sürekli yol almak sıkmaya başlıyor birsüre sonra. 100- 150 km de bir dur dinlen hem motorunda dinlenir hiçç sıkıntı yaşamazsın.

Cok saol walla rahatlattin simdi beni aklimda hep bi soru isareti vardi acaba diye :cat: ee ozamn ne demek lazIm HONDA hayat ondaaaa:cherry:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bencede 9 ytl yağ için çok az almışlar...1000 bakımında 13 ytl falandı yağ izmir yükselişte işçilikle beraber 15'e çıkmıştı...

sübap ayarlarına bakmıyorlarmı 4000 bakımında???benim motor sesi çok gürleşti

herkese selam. cbf 150 ile ilgileniyorum. izmirdeyim yükseliş honda henüz pazarlık etmeden 3640 plaka ruhsat hariç fiyat veriyo. direk liste fiyatı yani. sizce alınabilecek en iyi fiyat nedir acaba ?yakın zamanda alanınız oldu mu varsa örnek göstericem.

bu arada 2. el cbf lere baktım ama istenilen fiyatlar anormal yüksek. sıfırı 3650 (pazarlıksız henüz ) olan motora 3200 3300 gibi rakamlar telaffuz edildiğini gördüm şaşırdım. bunun üstüne noter, trafik tescil ve sigorta masrafı konulunca neredeyse 0 fiyatına geliyor. bu husus da ilgimi çekti belirteyim.
Herkese kazasız sürüşler bakarsınız bu topiğe transfer olurum yakında :)

o liste fiyatına anahtar teslim alırsın + koruma demiri yan ayaklıkta taktırabilirsin diye tahmin ediyorum...ama peşin para :wiinkk:

bekleriz aramıza en kısa zamanda...bu arada ne renk düşünüyorsun?
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Valla arkadasım ben mesela siyah düşünüyorum. Çünkü kırmızı herkezde var. Zaten mavi de bana lacivert-sarı olan takımı hatırlatıyor,istemem mavi.
Ben de cebime nakit parayı koyacagım öyle pazarlık yapacagım.
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Servise gidince 18000 km de olan bir cbf150 geldi.Sanırım Kuryeydi arkadaş.Malesef motoru yağ yakmış ve silindirler aşınmış.Yeni motor yapılacakmış!!Garantiden mi değil mi öğrenemedim.Bilgilerinize :farao:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
arkadaslar dün bişey farkettim aksam anayolda ısıklarda durdum motor sıcaktı 10 km yoldan eve dönüyordum bide ne göreyim her gaza dokunusumda motor duman atıyordu jikleye baktım kapalı acaba araba ısıkları dumanı görülür halemi getirdi yoksa gene yagmı yakıyor ? böyle bir problemle karsılasan varmı?gerçi daha bakmadım sabah gözüyle ?

aynı olayı çalıştırırken bende yaşadım.gaz verdikçe duman attı motor
ayrıyeten pazar bursa izmit yaptım.yalova da durdum ordan izmite geçtim dönüşte motordan çıtır çıtır ses geldi.acaba neden

sonra biraz dinlendim ses kestiyola devam ettim ses tekrar çıktı ama öylece geldim
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Selam dostum , CBF in 2. el fiyatı 3000 YTL dir.
Motorumu satmayı düşünmüyorum ama 3000km de bu aksesuarlı haliyle isteyeceğim ücret 3000 YTL olacaktır.
Bu fiyatlarda bulursanız 2. el almanızı tavsiye ederim ;)

vallahi arkadaşım yanlış anlama ama 3000 ytl bence yine de yüksek. alım satım sigorta derken 3250 civarı malolacak ve sıfırla arada kalan bakiye 400 ytl. aksesuar farkını da 150 ytl hesap etsek yine de 0 km almak daha mantıklı oluyo. bence cbf150 nin reel ikinci el piyasası temiz ve az km bi motor uçun 2750 yi geçmemeli

o liste fiyatına anahtar teslim alırsın + koruma demiri yan ayaklıkta taktırabilirsin diye tahmin ediyorum...ama peşin para :wiinkk:

bekleriz aramıza en kısa zamanda...bu arada ne renk düşünüyorsun?

vallahi tam karar vermedim ama siyahı beğendim bende daha çok. ama tek aklıma takılan gece daha görünür olmak için kırmızıyı mı seçmek lazım onu karar veremedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Yağ nasıl 9 milyon olur açık yağmı koyuyorlar sana :silent: Ben 22 milyon verdim yağa.Castrolun yağı :silent:

evet 9 ytl ilk 1000 bakımını da 9 ytl aldı istoç daki özen motor,
ikinci 4000 bakımda da aynen öyle yag 9 ytl işçilik 25 ytl 6 ytl de kdv toplam 40 ytl.
benim motora da Castrolun yagını koydular gördümmm.
işte bu da formu..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
koydurdugunuz yağ açık yağ varilden koyuyorlar burdada aynı ama ist için 15 40 daha uygun hadi hava 50 derece olsa neyse ama buyag 1000 km götürür hatta 750 de eksiltmeye başlar 20/50 oraya kalın biraz !orası için .
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
koydurdugunuz yağ açık yağ varilden koyuyorlar burdada aynı ama ist için 15 40 daha uygun hadi hava 50 derece olsa neyse ama buyag 1000 km götürür hatta 750 de eksiltmeye başlar 20/50 oraya kalın biraz !orası için .

bakım yapılırken bende ordaydım adam zaten sinir oldu bana dışarda bekle diye ben gene motorun yanından ayrılmadım,kapalı yag olduguna eminim,yagda eksilme yok daah şimdi baktım.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst