Yusuf abi güzel bir gezi olmuş hakikaten...valla yerinde dyramıyosun hiç haa..:wiinkk::wiinkk:
ben de motorumu yarın servise sokucam kısmetse..bakalım manisa orduya mı yoksa yükselişe mi götüreyim diye düşünüyorum kara kara..:silent::silent:
bu arada bende safranboluya gitmeyi planlıyorumm..dimi
hedowich:wiinkk::wiinkk:
eğer tabi bir iş değişikliği olmazsa..bugün inciraltındaki crowne plaza ya çağırdılar iş görüşmesi için..güzel olanakları var...izmirin her tarafından servisi felan var..o gökdelende çalışıcak mışım otel kısmında..sen biliyosun orayı ve oraları...:wiinkk::wiinkk:nasıl ortamı var_?
bakalım ücret konusunu kouşmadık daha..2 soora felan bi daha arıcaklarmış beni..o zaman herşey belli olcak galiba..
bu arada motoru iyi ordan uçurumdan aşağıya düşürmemişsiniz...:queen::queen:
alper abi sende motoru aynı yere koymuşsun...er-5 ciler yeri haa..bende cbf ciler yeri keşfetmezsem insan evladı dğilim...


:queen::queen::queen: