2 Aşkımla Ege sahilleri gezisi yaptık.

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Eşim, motosikletim ve Ben bu hafta sonu 2 günlük bir geziye çıktık. Evden çıkarken hiçbir programımız ve planımız yoktu. Yol ve levhalar bizi nereye götürürse oraya gaz çevirdik.

İlk durağımız Seferihisar Sığacık.
hpim0264tk2.jpg


hpim0267vx1.jpg


İşte iki aşkım. Eşim ve Motosikletim.

hpim0269gv4.jpg


hpim0271ze6.jpg


Resimlerin devamı

hpim0272kg6.jpg


Ne olur ne olmaz ben denize girmeden önlemimi alayımda ;)

hpim0288ul4.jpg


hpim0284xu8.jpg


hpim0294cm7.jpg


Birinci günün sonunda Hem mola vermek hemde dinlenmek için Gümüldür de bir otele yerleştik.

hpim0298dj3.jpg


hpim0302tz5.jpg


hpim0340hf2.jpg


İkinci gün gezimize kaldığımız yerden devam ettik ve yolumuzun üzerinde harika manzaralarla karşılaştık.
hpim0310sj9.jpg


hpim0311vp1.jpg


hpim0315vg7.jpg


hpim0316uc9.jpg


hpim0318ay0.jpg


hpim0320xg5.jpg


Bir baktık ki yolumuz Şirince'ye düşmüş. İşte Şirince resimleri.

hpim0321xd4.jpg


hpim0323ew2.jpg


hpim0324ne9.jpg


hpim0325da4.jpg


hpim0329im6.jpg


SELÇUK KALESİ
hpim0334ew8.jpg


Torbalı - Kemalpaşa arasındaki KARABEL Dağ geçidinde bir mola.
hpim0338my2.jpg


hpim0337jl4.jpg


Kemalpaşa YİĞİTLER'de ulu çınar ağaçlarının gölgesinde yemyeşil bir çay bahçesi.
hpim0339uh8.jpg


Bu plansız programsız gezimizin neticesinde aşağıdaki haritada işaretlediğim bir yol güzergahı ortaya çıktı.
Çok zevk aldığımız ve tadı damağımızda kalan bir geziydi. Sizlerle paylaşmak istedim.


haritamd6.jpg
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
abi çok güzel bir gezi olmuş..ahmetlide oturuyorsun ama manisa-mt sayfasında yada aramızda göremedik seni hiç..mutlaka tanışalım..bu hafta çarşamba günü akhisarda toplantımız var,,müsait olursan buyur gel abi..
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
abi çok güzel bir gezi olmuş..ahmetlide oturuyorsun ama manisa-mt sayfasında yada aramızda göremedik seni hiç..mutlaka tanışalım..bu hafta çarşamba günü akhisarda toplantımız var,,müsait olursan buyur gel abi..

MECİT kardeş, haklısın Manisa-MT sayfalarını izlesemde hiç yazamadım. İşlerimin yoğunluğundan toplantılarada katılamadım. Bende tanışmayı çok isterim. İnşallah yakın bir zamanda olur.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
harikasın abi güzel gezmişsın umarım aşkin hiç bitmez.....tekerıne yuregıne saglıkk...
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
güzel bir gezi olmuş. mecit kardeşim doğru söyler. manisa mt olarak sizi de aramızda görmek isteriz.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Abi harika gezi olmuş...inşallah askerlik dönüşü bende şöyle uzun bir gezi yapacağım.

Tekerin düz bassın Muğla Mt denSelamlar.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Allah bana da bi aşk nasip ederse bi ege de ben yapıcam; şimdiki aşkım tek ve bu yollarda beni terkedebilir:p ama daha önemlisi ehliyet:pr:
Abi çok güzel yerler ; balıklar da mütişmiş elinize,gönlünüze,kalbinize , motorunuza sağlık..
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Mukemmel olmuş harika resimler
tebrikler

...........................................

Ben aşkımı yollarda arayacağım çaresiz...

Bir gezi de ben yapayım...

:salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Başlık benim diil lan.....Karıştırmayın.....:p

Güzel ve anlamlı gezi....Tebrikler.......:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst