Evlenme teklifi icin yaratici fikir araniyor :)

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Bir adet el kamerası ile romantik bir klip çekilir.fon müziğine ikinizin parçası konur.montaj yaparken birlikte çekindiğiniz videolar varsa eğer bunlarda araya serpiştirilir.Güzel şöyle 5-10 dk lık bir klip yapılır.


daha sonra gidilip bi tane sinema salonu bulunur.Parasıyla değilmi salon kapatılır.İçeriye önceden tanıdık eş dost kankiler doldurulur....arka sıralara tabi...:cherry:girince yenge görmesin onları.

yenge film izleyeceğiz diye girdiği sinemada evlilikj teklifini alır.artık kabul ederse


yada aşağaıdaki örnek videoda fikir verebilir:queen:
[YT]fyPEwWt5K-s[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
72
Süpriz Yumurta

Askerde tanıdığım bir arkadaşımın tanıdığı şöyle birşey yapmış. Bayaa yaratıcı bi fikir aslında..
Ülker'in TOTO diye bi süpriz yumurtası var bilirsiniz, içinden oyuncak çıkıyor.. Web sistesinin iletişim kısmından telefon açmış yetkililerle konuşmuş. Bana özel bir toto süpriz yumurta yapın demiş. Yumurtanın içine yüzüğü koyup vermişler adama. Kız çikolatayı açınca içinden oyuncak yerine yüzük çıkıyor. :cat:
Şu adrese bir göz at istersen.
http://www.ulker.com.tr/iletisim/?f=6
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Lucas,İzmir de olsan sana güzel bir şeyler hazırlayabilirdim...

Şöyle bişey mesela,bütün MT İzmirlileri toplardım,her birine bir harf verirdik.Ve motorlar sıraya dizilirdi,herkes tek tek sırayla kartonlardaki harflerini açardı ve sonunda SENİ SEVİYORUM,BENİMLE EVLENİRMİSİN -LUCAS- (ismini bilmiyorum kusura bakma) yazardı,ya da sadece BENİMLE EVLENİRMİSİN.
Bir motorcu için gayet güzel olurdu (tabi kız arkadaşın motorlardan hoşlanıyor mu bilmiyorum).
Ama İzmir de olmadığın için böyle bir şeyi beğensende yardımcı olamam maalesef.

Şuana kadar gelenlerden buz olayını ve porsuck un dediği süpriz yumurtadan yüzük çıkma fikrini beğendim.

Araban varsa ve arabası olan arkadaşların varsa,bir kaç tane araba ayarlayabilir siz araba ile giderken (düşük hızda gidilebilecek bir yerde)diğer arkadaşların arabayla geçer ve her arabanın arkasında bir kelime olur,ilk arabada BENİMLE,ikinci arabada EVLENİRMİSİN,ve üçüncü arabada da kız arkadaşının adı yazar(dikkati buna çekebilirsin,mesela sesli bir şekilde okursun ne "arabanın arkasında benimle yazıyor Allah Allah,heralde devamı vardı" dersin,diğerleri önünüzden geçerken diğer arabaların arkasındaki dikkatini çeker zaten,farkeder),daha sonra sağa çekip yanaşırsın,ve bir arkadaşın gelip camdan size bir paket var diyip yüzüğü kutu ile uzatır,ya da bunu direkt sen sağa çekip yapabilirsin.

Ya da ikinize özel olsun diyorsan yani ikimizden başkası orada olmasın diyorsan,bir kutuya yüzüğü koyarsın,bir sahile gidersiniz (kumsal olmalı) kumda BENİMLE EVLENİRMİSİN ? yazar ve iki ok bir noktayı gösterir,oranın hafiften altında ise yüzük (kutusunda olacak ki kumlanmasın ve çabuk bulunsun :)) bulunur,ufak bir el hareketiyle altından yüzük çıkartılır(tabi bunun için orada bir nöbetçi olarak arkadaşın durmalı,yoksa yüzük iki dakika içinde çalınır :)).

Bir arkadaşıma (canlı müzik olan bir yer olması lazım) kız arkadaşını yemeğe çıkarmasını,bir ara masadan tuvalete diye kalkıp,gidip mikrofonu almasını ve mikrofonda herkesin önünde kız arkadaşına evlenme teklifi etmesini söylemiştim.Yaptı bunu,ve çook güzel olmuş(ben yoktum doğal olarak :)).Tek kötü yanı,ortamdaki bütün erkek arkadaşlarıyla gelen kızlar,bizde istiyoruzz demişler erkek arkadaşlarına :) Erkekler acayip kıl kapmış bundan :)

Biraz garip oldu ama sabah sabah gece geç saatlere kadar takılmış ve kahvaltı yapmamış bir adamdan bu kadar oluyor,kusura bakma :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Motorunun tekerleğine boya sür, yere de tebeşirle hafif BENİMLE EVLENİR MİSİN yaz.. Onun karşısında motorla o çizgiden geç, sen geçtikçe yerde yazılar çıksın... :) Aklıma bu geliverdi ne bileyim :)

Komik mi oldu ne :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Lucas,İzmir de olsan sana güzel bir şeyler hazırlayabilirdim...

Şöyle bişey mesela,bütün MT İzmirlileri toplardım,her birine bir harf verirdik.Ve motorlar sıraya dizilirdi,herkes tek tek sırayla kartonlardaki harflerini açardı ve sonunda SENİ SEVİYORUM,BENİMLE EVLENİRMİSİN -LUCAS- (ismini bilmiyorum kusura bakma) yazardı,ya da sadece BENİMLE EVLENİRMİSİN.
Bir motorcu için gayet güzel olurdu (tabi kız arkadaşın motorlardan hoşlanıyor mu bilmiyorum).
Ama İzmir de olmadığın için böyle bir şeyi beğensende yardımcı olamam maalesef.
Şuana kadar gelenlerden buz olayını ve porsuck un dediği süpriz yumurtadan yüzük çıkma fikrini beğendim.
)

Vaktim olsa gelirdim guzelde olurdu :) ismim Erdem, isterseniz siz pankartlari hazirlayip bu tarafa dogru gelin :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
forrapın fikrine destek veriyorum...yada şöle olur...devasa hayvani bir pankartda olabilir mesela...ablanın karşısında muhtemelen bunu asmak için bir yer bulursun veya karşı daire...ne kadar büyük bir yazı olursa o kadar etkili olacaktır...buna ne dersin....
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Motorunun tekerleğine boya sür, yere de tebeşirle hafif BENİMLE EVLENİR MİSİN yaz.. Onun karşısında motorla o çizgiden geç, sen geçtikçe yerde yazılar çıksın... :) Aklıma bu geliverdi ne bileyim :)

Komik mi oldu ne :mrgreen:

ilginc ama etkileyici degil :)

forrapın fikrine destek veriyorum...yada şöle olur...devasa hayvani bir pankartda olabilir mesela...ablanın karşısında muhtemelen bunu asmak için bir yer bulursun veya karşı daire...ne kadar büyük bir yazı olursa o kadar etkili olacaktır...buna ne dersin....
Abim handrom fikirlere katilma, fikir uret. Pankart fikri daha once verilmi$ti, geciniz. Noldu sana bugunlerde nen var kuzum :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
mete abıye kesın bıse oldu benden solemesı....arkadasım sen hala evlenme teklıfı etmedın mı ?? kız elınden kacacak valla bıraz daha beklersen ( saka saka ) :queen: yazılanları tekrar oku aralarından begen bence
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ilginc ama etkileyici degil :)


Abim handrom fikirlere katilma, fikir uret. Pankart fikri daha once verilmi$ti, geciniz. Noldu sana bugunlerde nen var kuzum :p

mete abıye kesın bıse oldu benden solemesı....arkadasım sen hala evlenme teklıfı etmedın mı ?? kız elınden kacacak valla bıraz daha beklersen ( saka saka ) :queen: yazılanları tekrar oku aralarından begen bence

bi tekleme var dimi bu aralar bende...hep ekşın beklediğinizden bazen hayal kırıklığı oluyor...:p

ya dostum yanlış anlamada ben bu konuda kimseden ilham almazdım...düşünsene başkasının fikiriyle veya kıvılcımıyla hayatının en önemli kararını sevdiğin insanla paylaşıyorsun...bana ters geldi...seni kırmamak adına geveledim bişiler ama dediğim gibi bu topik hiç açılmamış olsaydı sen kendi dünyanda kendi cümlenle kendi fikrinle o ölümsüz anı gerçekleştirmiş olsaydın daha mükemmel olacaktı herşey...kızma bana kanka be...duygularım bunlar...:pale:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
az önce düğünden geldik. ve düğünün sonunda
arkadaşımla ben dans ederken babamın kurduğu cümle şuydu :

ya evlenme teklifimi kabul et ya da çiçeklerin parasını ver.

belki böyle bir cümlecik işinize yarar diye düşünüp paylaşmak istedim :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooooooooooov bi anımı anlatayım belki sana da ilham kaynağı olur
ipek adında bir kız var aşığım kendisine bigün bulştuk adaya gidiyoruz arkadaşça dedim bi dakka dururmusun ben vc ye gidiom çıkttım kaptan köşküne kaptana 100lira vredim kaptım mikrofonu ipeğin üstünde beyaz bi mini var üstündede pembe straplezmi straptez mi ondan var mikrofondan " beyaz minili pembe bodyli melek kılıklı insan sendenhoşlanıyorum ve sana güzel bi teklif icin yanına geliyorum bekle beni" elimde gülle aşağı iniyorum bakıyorum ağlıo ve vapurdaki 21613216541321654641316 kişinin önünde benimle birlikte olurmusun diyorum ve ateşli bir öpüüüçükle olur yanıtını alıyorum vapur bizi alkışlıo tbiki ve çıkmaya başlıyruz........... sonra ayrıldık :pale:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
forrap.. valla senin fikrin bana çok uygun ya.. ben evlenme teklif edeceğim zaman izmir mt. ye bi görev düşçek. galiba.:wiinkk: benim aşkımmm da izmirde. o yüzden bi kaç sene sonra güzel bi organizasyon yapalım.. neden 1 kaç sene demeyin. okul var . valla. bana kalsa hemen gidip alırım da. :queen: bu buz olayıda çok hoşuma gitti. şahin birinci abicim sen de çok süper fikirler var ya bu işte bi uzmanlık var gibime geliorrr. :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
torento_1987,tabi ki yaparız.Durum o safhaya gelsin ben elimden geleni yaparım merak etme :wiinkk:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
abi yengeyi motora bindir sahil kenarına biyere götür yanına 2-3 arkadaşta ayarla o arkadaşlar yenge görmeden havayi fişek patlatsın sende bu sırada teklif edersin:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
forrap.. valla senin fikrin bana çok uygun ya.. ben evlenme teklif edeceğim zaman izmir mt. ye bi görev düşçek. galiba.:wiinkk: benim aşkımmm da izmirde. o yüzden bi kaç sene sonra güzel bi organizasyon yapalım.. neden 1 kaç sene demeyin. okul var . valla. bana kalsa hemen gidip alırım da. :queen: bu buz olayıda çok hoşuma gitti. şahin birinci abicim sen de çok süper fikirler var ya bu işte bi uzmanlık var gibime geliorrr. :wiinkk:

ben de zamanında izmirden sözlüydüm ondandır...:cat:
bir daha izmir kızlarından uzak dıracağım kendime söz verdim.ama illaki onlar beni buluyor.
:queen::queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hala bu evlenme teklifi yapılmadımı yahu:mrgreen: bak adamın biri babasının mısır tarlasına yazmış evlenirmisin diye bir harf 5-6 metre babasınddada lkafa yokmuş:mrgreen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
eğer maddi durumdan iyi isen ayarla bir planör (hani ufak ucak gıbı seyler yokmu onlardan :) ) sonra bı boş arazıye tarlaya benımle evlenırmısın ? yaz ustunden gecerken o yazıyı gorsun sende o sıra bulutların arasından gecerken patlat bombayı cıkar yuzugu tak parmagına öp dudagından (romantık olsun dıe ) alttanda koy type calsın duygusal bı muzık buna walla shakıra bıle evet der ona gore :D

yada abi sana secenekler uretıorum sinemaya gotur yengemızı makınıste para ver ama yoksa olmaz neyse onla beraber gecırdıgınız bı anıyı vıdeoyu adama ver flım arası oluo ya o sıra makınıst versın coskuyu vıdeo gıderken sende o kadar kısının arasında et teklıfı walla unutmaz buna beyonce bıle kesın evet derdı :D

abi yengeyı al lunaparka gotur orda donme dolap yokmu bole pankart gıbı oluo ya ellere tutuolar 2 basında sopalar oluyor onu donme dolabın altına bagla donme dolap donmeye baslayınca orda benımle evlenırmısın yasısı yavas yavas acılsın sende o sıra orayı gorcek bı yerde oturun sonra aynen ver coskuyu :D bu teklıfım nasıl :)

abi seç düşün yoksa kuru kuru benimle evlenirmisine talim olcan sen :D
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
beğenmiyorda valla he:mrgreen: boşveeeer sen içinden geleni yap seven kız sonunda evet der:) ikiniz ile ilgili özel olmuş birşeyi yaratıcı hale getir bence. yani ikinzibn yaşadığı paylaştığı bişey bilmiorumki:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst