Lucas,İzmir de olsan sana güzel bir şeyler hazırlayabilirdim...
Şöyle bişey mesela,bütün MT İzmirlileri toplardım,her birine bir harf verirdik.Ve motorlar sıraya dizilirdi,herkes tek tek sırayla kartonlardaki harflerini açardı ve sonunda SENİ SEVİYORUM,BENİMLE EVLENİRMİSİN -LUCAS- (ismini bilmiyorum kusura bakma) yazardı,ya da sadece BENİMLE EVLENİRMİSİN.
Bir motorcu için gayet güzel olurdu (tabi kız arkadaşın motorlardan hoşlanıyor mu bilmiyorum).
Ama İzmir de olmadığın için böyle bir şeyi beğensende yardımcı olamam maalesef.
Şuana kadar gelenlerden buz olayını ve porsuck un dediği süpriz yumurtadan yüzük çıkma fikrini beğendim.
Araban varsa ve arabası olan arkadaşların varsa,bir kaç tane araba ayarlayabilir siz araba ile giderken (düşük hızda gidilebilecek bir yerde)diğer arkadaşların arabayla geçer ve her arabanın arkasında bir kelime olur,ilk arabada BENİMLE,ikinci arabada EVLENİRMİSİN,ve üçüncü arabada da kız arkadaşının adı yazar(dikkati buna çekebilirsin,mesela sesli bir şekilde okursun ne "arabanın arkasında benimle yazıyor Allah Allah,heralde devamı vardı" dersin,diğerleri önünüzden geçerken diğer arabaların arkasındaki dikkatini çeker zaten,farkeder),daha sonra sağa çekip yanaşırsın,ve bir arkadaşın gelip camdan size bir paket var diyip yüzüğü kutu ile uzatır,ya da bunu direkt sen sağa çekip yapabilirsin.
Ya da ikinize özel olsun diyorsan yani ikimizden başkası orada olmasın diyorsan,bir kutuya yüzüğü koyarsın,bir sahile gidersiniz (kumsal olmalı) kumda BENİMLE EVLENİRMİSİN ? yazar ve iki ok bir noktayı gösterir,oranın hafiften altında ise yüzük (kutusunda olacak ki kumlanmasın ve çabuk bulunsun

) bulunur,ufak bir el hareketiyle altından yüzük çıkartılır(tabi bunun için orada bir nöbetçi olarak arkadaşın durmalı,yoksa yüzük iki dakika içinde çalınır

).
Bir arkadaşıma (canlı müzik olan bir yer olması lazım) kız arkadaşını yemeğe çıkarmasını,bir ara masadan tuvalete diye kalkıp,gidip mikrofonu almasını ve mikrofonda herkesin önünde kız arkadaşına evlenme teklifi etmesini söylemiştim.Yaptı bunu,ve çook güzel olmuş(ben yoktum doğal olarak

).Tek kötü yanı,ortamdaki bütün erkek arkadaşlarıyla gelen kızlar,bizde istiyoruzz demişler erkek arkadaşlarına

Erkekler acayip kıl kapmış bundan
Biraz garip oldu ama sabah sabah gece geç saatlere kadar takılmış ve kahvaltı yapmamış bir adamdan bu kadar oluyor,kusura bakma
