işte CBR1000RR geri geldi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oooo hosgedın dostum....bende bu ay gidiom eskere....bende 15 yapacam....
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Şalterleri kaldırabilirsin artık bitti...Hoşgeldiin geçmiş olsun.
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
hoş gördük (te) emin ol herşey daha güzel olacak ve inan bu bahsettiğin ben için geçerli değil

1. Evlenmek bana oldukça fazla uzak
2. Çalışma derdim yok

umarım hayat istediğin gibi ilerler...

Hadi geçmiş olsun CBR1000RR...
Aramıza tekrar hoşgeldin:cat:

Şimdi bu dediğim belki sana küfür gibi gelecek ama başlığını sanki dün gibi hatırlıyorum :silent: Ne çabuk geçmiş 15 ay... (Tabi benim için,senin için öyle olmamıştır).

banada bi abimiz demişti.15 ay yoktuk ..geldım bı zıyaretıne gıdıyım dedım ..kapıdan gırdık bastı fırçayı..olum 10 ,15 gundur nerdesın sen :queen:gulermısın,ağlarmısın hesabı yıkıldım yanii
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Hadi geçmiş olsun CBR1000RR...
Aramıza tekrar hoşgeldin:cat:

Şimdi bu dediğim belki sana küfür gibi gelecek ama başlığını sanki dün gibi hatırlıyorum :silent: Ne çabuk geçmiş 15 ay... (Tabi benim için,senin için öyle olmamıştır).

eywallah abi öle böle yedik bitirdik işte...

abi sen dün ben 15 ay ama emin ol askerde öğrendiğim tek şey sabır ve hoşgörü eski nurullah sadece birazdaha sabırlı abi :queen:

hoşgeldin, sefalar getirdin

eywallah abim en kısa zamanda görüşmek dileğiyle :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hadı gecmıs olsun hayırlısı ıle bıtırmıssınız Darısı daha gız gıtmemıslerın basına..
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
aramıza hoş geldin dostum nederler sayıl gün geçer bizler 550gün yaptık ama oda geçti artık bak hayatına önünde başka engel kalmadı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla daha dün gibiydi gidişin...napatın firardamısın...şimdi sana bir soru...Sözleşmeli Subay veya uzman çavuş olarak askeriyee kalmak istermisin...
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
valla daha dün gibiydi gidişin...napatın firardamısın...şimdi sana bir soru...Sözleşmeli Subay veya uzman çavuş olarak askeriyee kalmak istermisin...

abi herkez aynı söylüyor daha dün gittin diye.

abi ne firarı çok şükür komple yedik bitirdik.

abi ayda 10 milyar verseler sadece otur deseler ben gene kabul etmem
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
kardeş ben nizamiyeden çıkmamla beraber herşeyi unutmuştum umarım sende etkisinden çabuk kurtulmuşsundur aramıza hoşgeldin
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
haydi gözün aydın o zaman...Kıbrısın tuzlu sularını içtin bol bol...ordaydın demi...kaldığımız yerden geyiğe devammı...sen şimdi sivile alışmakta zorlanırsında...sabah 5 te kalkarsın gün ışığıyla...:p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
tekrar aramıza hoşgeldin kardeşim
sen yookken çok şeyler değişti gezilerden birinde anlatırım ben sana:mrgreen:
şimdi zor günleri atlatmanın keyfini yaşa tekrar hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
haydi gözün aydın o zaman...Kıbrısın tuzlu sularını içtin bol bol...ordaydın demi...kaldığımız yerden geyiğe devammı...sen şimdi sivile alışmakta zorlanırsında...sabah 5 te kalkarsın gün ışığıyla...:p

evet abi kırklardaydım. abi eskisi gibi olmaz ama tam gaz geyiğe devam birde abi eskiden herkezi tanırdık ona göre geyik yapardık şimdi herkez yabancı...

abi gerçekten bayabir zor geliyor sivil en fazla zorla uyusam sabah 8 de uyanıyorum daha uyuyamıorum mesala

tekrar aramıza hoşgeldin kardeşim
sen yookken çok şeyler değişti gezilerden birinde anlatırım ben sana:mrgreen:
şimdi zor günleri atlatmanın keyfini yaşa tekrar hoşgeldin:rendeer:

eywallah abi saolasın.

abi ben yokken bayabir şeyler değişmiş. en kısa zamanda seni dinlemek isterim abi. walla istanbul danda pek keyif alamıyorum

ozbarut eywallah çok merak etme biz türklere pek ii gözle bakmıyorlar ve mekanda çok güzel değil emin ol...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Askerden geldikten sonra
Esas Askerlik şimdi başlıyor derlerdi
Gerçekten de doğru :(
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet abi kırklardaydım. abi eskisi gibi olmaz ama tam gaz geyiğe devam birde abi eskiden herkezi tanırdık ona göre geyik yapardık şimdi herkez yabancı...

abi gerçekten bayabir zor geliyor sivil en fazla zorla uyusam sabah 8 de uyanıyorum daha uyuyamıorum mesala

..


hep öyle olur zaten uykusuzluk sabah tedirginliği falan unutursun zamanla...


ee kanka köprünün altından çok usular aktı...artık herkes değişti...buraya adapte olmanda biraz zaman alacak...:)
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Askerden geldikten sonra
Esas Askerlik şimdi başlıyor derlerdi
Gerçekten de doğru :(

yok bence doğru değil bu söylemelerinin tek nedeni iş evlilik falandır. ben ne evlenmeyi düşünüyorum nede iş sorunum var emin ol sivil daha rahat ve güzel

mete abi eskiden kalabalık ortamları severdim şimdi içinde kayboluyorum gibi hissediyorum zamanla alışırız heralde abi ama öle tek başına yapamam sende olman lazım abi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst