işte CBR1000RR geri geldi

Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
arkadaşlar yaklaşık 15 ay askerlik nedeniyle aranızdan uzak kalmıştım en yakın zamanda gezilere katılmak dileğiyle
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
aramıza hoşşgeldin kardeş :) waTan borcu namus borcudur :queen::cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hoşgeldin
Hiç askerlik anın yok mu? insan 1-2 tanesini anlatır be :mrgreen:
"Birgün hiç unutmam komutanı almışım ayagımın altına..." :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hoşgeldin Nurullah :) Eski günlere dönüyor muyuz :p Ben cafeye yazmam ona göre :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
sivil hayata dondun.hayırlısı olsun
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
görev bitmiş hayırlı olsun sivil hayatın....hoşgeldin arkadaşım...:cat:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
arkadaşlar teşekkür ederim valla askerliğin anlatacak bir yanı yok ben asla anı anlatmayacağım diye giderken yemin etmiştim bitti gitti işte eskileri hatırlamanın anlamı yok

tuğba hiçbir şey eskisi gibi olmaz zaten bende eski nurullah değilim
valla o kafe günleri güzeldi çok zevk alırdım muhabbete ama şimdi herkez yabancı daha kimseyi tanımıorum ve gördüğüm kadarıyla eskilerden kalan çok az olmuş
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hoşgeldin, sefalar getirdin
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hadi geçmiş olsun CBR1000RR...
Aramıza tekrar hoşgeldin:cat:

Şimdi bu dediğim belki sana küfür gibi gelecek ama başlığını sanki dün gibi hatırlıyorum :silent: Ne çabuk geçmiş 15 ay... (Tabi benim için,senin için öyle olmamıştır).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst