hoş gördük (te) emin ol herşey daha güzel olacak ve inan bu bahsettiğin ben için geçerli değil
1. Evlenmek bana oldukça fazla uzak
2. Çalışma derdim yok
Hadi geçmiş olsun CBR1000RR...
Aramıza tekrar hoşgeldin:cat:
Şimdi bu dediğim belki sana küfür gibi gelecek ama başlığını sanki dün gibi hatırlıyorum :silent: Ne çabuk geçmiş 15 ay... (Tabi benim için,senin için öyle olmamıştır).
Hadi geçmiş olsun CBR1000RR...
Aramıza tekrar hoşgeldin:cat:
Şimdi bu dediğim belki sana küfür gibi gelecek ama başlığını sanki dün gibi hatırlıyorum :silent: Ne çabuk geçmiş 15 ay... (Tabi benim için,senin için öyle olmamıştır).
hoşgeldin, sefalar getirdin
Hadı gecmıs olsun hayırlısı ıle bıtırmıssınız Darısı daha gız gıtmemıslerın basına..
valla daha dün gibiydi gidişin...napatın firardamısın...şimdi sana bir soru...Sözleşmeli Subay veya uzman çavuş olarak askeriyee kalmak istermisin...
haydi gözün aydın o zaman...Kıbrısın tuzlu sularını içtin bol bol...ordaydın demi...kaldığımız yerden geyiğe devammı...sen şimdi sivile alışmakta zorlanırsında...sabah 5 te kalkarsın gün ışığıyla...![]()
tekrar aramıza hoşgeldin kardeşim
sen yookken çok şeyler değişti gezilerden birinde anlatırım ben sana:mrgreen:
şimdi zor günleri atlatmanın keyfini yaşa tekrar hoşgeldin:rendeer:
evet abi kırklardaydım. abi eskisi gibi olmaz ama tam gaz geyiğe devam birde abi eskiden herkezi tanırdık ona göre geyik yapardık şimdi herkez yabancı...
abi gerçekten bayabir zor geliyor sivil en fazla zorla uyusam sabah 8 de uyanıyorum daha uyuyamıorum mesala
..
Askerden geldikten sonra
Esas Askerlik şimdi başlıyor derlerdi
Gerçekten de doğru![]()