- Katılım
- 24 Eyl 2006
- Mesajlar
- 357
hyosung çok kaliteli makinadır arkadaşlar önceki motorum gv 250 vardı çok memnundum gaza getirip sattırdılar bana önemlisi tasarrufludur kendi segmentinin en az yakanıdır şu anda türkiyede hakettiği yerde değildir avusturalya ingiltere kanada ve uzakdoğuda en çok satan makinadır kalitesinden hiç şüpheniz olmasın bende şu anda aprilia pegaso 650 var satıp ilk bakıcam hyosung tur karşıma çıksa takas yapıcam ikinci eli o kadar azki ama yavaş ve emin olarak piyasaya ağırlığını koyacaktır gt 650 comet i olanlar takas yapabiliriz




