- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
evrencim geçmiş olsun. ucuz atlatmışsınız. haberi duyduğumda çok uzuldum. neyse her zaman tam korumanın önemimi anlatmışızdır ve sende allahtan full korumalıymışsın. ama sunu da öğrendim ki eğitim de çok gerekli. çağataydan bir gün özel ders aldım ve inan bana motosiklet üzerindeki hakimiyetim acaip değişti.