- Katılım
- 4 Haz 2007
- Mesajlar
- 323
rashit
120 ile kaza yapıp zarar görmemen büyük şans, çok geçmiş olsun.
aykutbaser
Hondanın eğitimleri var, ilk aklıma gelen bu, ben eğitimlere katılmadan arkadaştan öğrenmiştim gerçi varsa böyle iyi süren bir arkadaşın oda olur
http://www.honda.com.tr/motosiklet/learning_center.htm
He bide dün CBR' si ile beni geçemeyen mototaş t-shirt' lü arkadaşım üzülme bi dahaki sefere işallah
120 ile kaza yapıp zarar görmemen büyük şans, çok geçmiş olsun.
aykutbaser
Hondanın eğitimleri var, ilk aklıma gelen bu, ben eğitimlere katılmadan arkadaştan öğrenmiştim gerçi varsa böyle iyi süren bir arkadaşın oda olur
http://www.honda.com.tr/motosiklet/learning_center.htm
He bide dün CBR' si ile beni geçemeyen mototaş t-shirt' lü arkadaşım üzülme bi dahaki sefere işallah