Böyle sorumsuzluk olmaz,sinek gibi kamyona yapışıyodum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
az önce Kırklareli-Vizede yapılan bir festivalden geldim motorumla.festivale giderken yolda dengesiz ve sorumsuz bir kamyoncu yuzunden hayatımı kaybediyodum.olay şu :
pazarlı denen köye 1 km falan var.sağa tatlı bir viraj.motorumu yatırdım ve virajı yaklaşık 80 km bi hızla dondum.virajdan cıktıgımda ilk gördüğüm 2 tane kamyon oldu.kamyonun biri yuklu olmasına ragman rampa yukari ve virajli bir yolda diğer kamyonu sollamaya kalkmıştı.kamyonla aram çok azdı ve kaçacak çok az yerim vardı.arka ve on freni bir anda kokledim ve motoru refleks sekilde 5'ten dörde attım.motoru sagda sarampole atmayı goze almıştım cunku kamyona yapışmaktan iyiydi.motoru kuma attığımda kamyonla geçiştik ve aramız maksimum yarım metreydi.durduğumda elim ayağım tıtriyodu.sakinleştim ve yola dewam etmeye başladım.yarım km sonra motorun arka lastiği sertleşmeye başladı.sert şekilde frenleyerek motoru kasıyodu.yeniden durmak zorunda kaldım.freni boşandırdım ve yola dewam edip arka frensiz vizeye geldim.arkadaşımı alıp motosiklet tamircisine gittik.tamircide fren pedalının ayaklığın altına geçmiş olduğunu gördüm.benim ayak ile frenlerken yamulttuğum fren pedalını 2 kişi uzun bir boru ile ancak eski yerine getirebildik.siz düşünün frene nasıl sert bastiğimi.şanslıydım,tecrübem ve annemin duaları beni ölmekten kurtardı. dengesiz bir söförün çok akılsız bir davranışı ya beni 7 tahta altına koycaktı yada ömür boyu yürümemi engelleyecekti. böyle bir sorumsuzluk olmaz olamaz.ilk anda aklıma kamyonun plakasını almak aklıma gelmedi.plakasını alsaydım o adamı cehennemin en dibinde bulur,hayatının yarısını döverek alıp ehliyetinide onun bi tarafına sokardım.dua etsin aklıma gelmedi o an.

ama bu olay bir şey daha gösterdi.eğer o durumda araba olsa idi sonuç basitti.ya saga vurup arabayı taklaya kaldırcaktı yada panikleyip kamyonun altına gircekti.ama motorun bu ozelliği beni kurtardı.ve motorda kazadan hiçbir şekilde kurtulamazsın deyen körcahil motor düşmanlarına anlatabileceğim canli bi örnek olcak.

yollarda tek yardımcımız Allah,bunu bir defa daha görmüş oldum...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Geçmiş olsun kardeşim.
Ecel gelmedikten sonra merak etme birşey yapamazlar sana :wiinkk:
Ben olsaydım elime koca bi 5 e 10 alırdım o herifin direk peşinden devam. durdurup bir güzelde sopa atardım komaya sokana kadar bak bakalım giriyormu virajlara bidaha öyle.
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
110
geçmiş olsun...kamyoncular..hepsi genellikle böyle maalesef.dikkat etmek lazım...yoksa kötü sonuçlar doğurabiliyor..:pale:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
geçmiş olsun dostum , umarım son olur.senin de hatan var yanlız.
1-arka frene yaptığın basınç yanlış tekerleri kitlersin.
2-rampa yukarı ve sağa viraj demişsin.eğer zaten viraja girerken viraj çıkışını göremeyecek durumdaysan 80km/h gibi bir hız fazla.
tekrar geçmiş olsun daha dikkatli olalım lütfen arkadaşlar.

düzenleme:

orada kamyon sollaması dışında yolda herhangi başka bir şey de olabilirdi kaza vb.trafik durmuş da olabilirdi.Çıkışını görmediğimiz virajlara girerken çok daha dikkatli olalım arkadaşlar.
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Büyük geçmiş olsun ama görmediğin viraja hızlı girdiğini sanıyorum...
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
ooo büyük geçmiş olsun virajlarda sollama yapanlara gıcığımdır hep ucuz kurtarmışsın..hakikaten o an motor değil araba olsaydı kurtulma şansı yok direk kaza olucaktı aman allah korusun....
bu arada imzan harikaaaa...:mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
geçmiş olsun dostum , umarım son olur.senin de hatan var yanlız.
1-arka frene yaptığın basınç yanlış tekerleri kitlersin.
2-rampa yukarı ve sağa viraj demişsin.eğer zaten viraja girerken viraj çıkışını göremeyecek durumdaysan 80km/h gibi bir hız fazla.
tekrar geçmiş olsun daha dikkatli olalım lütfen arkadaşlar.

düzenleme:

orada kamyon sollaması dışında yolda herhangi başka bir şey de olabilirdi kaza vb.trafik durmuş da olabilirdi.Çıkışını görmediğimiz virajlara girerken çok daha dikkatli olalım arkadaşlar.

usta, yol bildiğim yol.acemisi değilim.normalde onumu görmesem bile onumun açık olduğunu düşünürüm.aklıma gelmez dallamanın biri çıkarmı diye.kaza durumunda haklı olabilirsin.ayrıca viraj için 80 km çok normal surat.viraj daha fazla hızı kaldırabiliyo.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
usta, yol bildiğim yol.acemisi değilim.normalde onumu görmesem bile onumun açık olduğunu düşünürüm.aklıma gelmez dallamanın biri çıkarmı diye.kaza durumunda haklı olabilirsin.ayrıca viraj için 80 km çok normal surat.viraj daha fazla hızı kaldırabiliyo.

yol kaldırabilir dostum , ama her zaman önümüze böyle birşeyin çıkabileceğini düşünerek sürmek bizi tehlikede korur yoksa motorun ve senin limitlerin ne kadarsa eminim o yol 130 u da kaldırır virajda ama yüksek hızda karşına bir engel çıktığında motor özellikle yatık durumdayken frene gelmez , yatan motor manevra yapmaz düz gidiyor olsa sağ sol kontra bir şekilde kurtarabilirsin ancak virajdayken bunu kimse yapamaz.ya yoldan çıkılır ya da önündeki engel araç adına her ne diyorsan ona çarpılır.Bu seferlik şans senden yanaymış bir daha ki sefere bu kadar şanslı olmayabilirsin-olmayabiliriz.Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
yol kaldırabilir dostum , ama her zaman önümüze böyle birşeyin çıkabileceğini düşünerek sürmek bizi tehlikede korur yoksa motorun ve senin limitlerin ne kadarsa eminim o yol 130 u da kaldırır virajda ama yüksek hızda karşına bir engel çıktığında motor özellikle yatık durumdayken frene gelmez , yatan motor manevra yapmaz düz gidiyor olsa sağ sol kontra bir şekilde kurtarabilirsin ancak virajdayken bunu kimse yapamaz.ya yoldan çıkılır ya da önündeki engel araç adına her ne diyorsan ona çarpılır.Bu seferlik şans senden yanaymış bir daha ki sefere bu kadar şanslı olmayabilirsin-olmayabiliriz.Tekrar geçmiş olsun.
daha onceleri o viraja 110 km civari girerdim,son kazalardan sonra yavasladım,demekki varmış bi hayrı.nasihat için teşekkürler abi
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
SmirnouF gecmis olsun beyaa :) guldugume bakma gece gece, sinirim bozuk kendimi avutuyorum.. Dikkat et kendine :cat:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
SmirnouF gecmis olsun beyaa :) guldugume bakma gece gece, sinirim bozuk kendimi avutuyorum.. Dikkat et kendine :cat:

saol abi,akşam bende sinirden uyuyamadım.birde o onun bunun evladının yaptığının yanına kalması sinirimi dahada körüklüyo ::angry2::
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
SmirnouF ' Alıntı:
arkadaşımı alıp motosiklet tamircisine gittik.tamircide fren pedalının ayaklığın altına geçmiş olduğunu gördüm.benim ayak ile frenlerken yamulttuğum fren pedalını 2 kişi uzun bir boru ile ancak eski yerine getirebildik.siz düşünün frene nasıl sert bastiğimi.
vizede buluşup ustaya beraber gittik ikikişi zor düzelttik fren pedalını sende ne adrenalin varmış be :D vizeye geldiğinde 30 dk elin ayağın hala titriyordu yanlız allah düşmanımın başına vermesin :)
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
sonunu göremediğin bir viraja 80'le girersen sonuç bu olur tabii..

geçmiş olsun... fren pedalına yaptığını okuduğumda, insanoğlunun aslında ne kadar güçlü bir yapıda olduğuna ürpererek bir kez daha farkına vardım.

benim başıma da motosikletle alakası olmasa da benzer bir olay gelmişti.

"eski" kankimle kavga ettikten 5 dakika sonra içine yemek koyduğum tabağı* elime aldığımda tabak tam ortadan ikiye ayrılmıştı... tabii ben bu esnada burnumdan soluyorum, etrafıma enerji saçtığımın farkındayım :)

*not: tabak kaliteydi :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
kardeş çok çok geşmiş olsun. göz göre göre kamyonun altına girmektense kaçmakla iyi yapmışsın ....
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
...sağa tatlı bir viraj.motorumu yatırdım ve virajı yaklaşık 80 km bi hızla dondum.virajdan cıktıgımda ilk gördüğüm 2 tane kamyon oldu...

Viraja ucunu görmeden 80 km. hızla girersen karşılaşacağın manzara herşey olabilir, kamyon da başka bir şey de, şaşırmamak gerek.


...yollarda tek yardımcımız Allah,bunu bir defa daha görmüş oldum...

Herzaman yardımcı olması beklenemiyor ne yazık ki, ama bu tatsız tecrüben inan sana herşeyden daha fazla yardımcı olacak bundan sonra.

Çok geçmiş olsun :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst