- Katılım
- 17 May 2006
- Mesajlar
- 2,547
- Konu Yazar
- #1
az önce Kırklareli-Vizede yapılan bir festivalden geldim motorumla.festivale giderken yolda dengesiz ve sorumsuz bir kamyoncu yuzunden hayatımı kaybediyodum.olay şu :
pazarlı denen köye 1 km falan var.sağa tatlı bir viraj.motorumu yatırdım ve virajı yaklaşık 80 km bi hızla dondum.virajdan cıktıgımda ilk gördüğüm 2 tane kamyon oldu.kamyonun biri yuklu olmasına ragman rampa yukari ve virajli bir yolda diğer kamyonu sollamaya kalkmıştı.kamyonla aram çok azdı ve kaçacak çok az yerim vardı.arka ve on freni bir anda kokledim ve motoru refleks sekilde 5'ten dörde attım.motoru sagda sarampole atmayı goze almıştım cunku kamyona yapışmaktan iyiydi.motoru kuma attığımda kamyonla geçiştik ve aramız maksimum yarım metreydi.durduğumda elim ayağım tıtriyodu.sakinleştim ve yola dewam etmeye başladım.yarım km sonra motorun arka lastiği sertleşmeye başladı.sert şekilde frenleyerek motoru kasıyodu.yeniden durmak zorunda kaldım.freni boşandırdım ve yola dewam edip arka frensiz vizeye geldim.arkadaşımı alıp motosiklet tamircisine gittik.tamircide fren pedalının ayaklığın altına geçmiş olduğunu gördüm.benim ayak ile frenlerken yamulttuğum fren pedalını 2 kişi uzun bir boru ile ancak eski yerine getirebildik.siz düşünün frene nasıl sert bastiğimi.şanslıydım,tecrübem ve annemin duaları beni ölmekten kurtardı. dengesiz bir söförün çok akılsız bir davranışı ya beni 7 tahta altına koycaktı yada ömür boyu yürümemi engelleyecekti. böyle bir sorumsuzluk olmaz olamaz.ilk anda aklıma kamyonun plakasını almak aklıma gelmedi.plakasını alsaydım o adamı cehennemin en dibinde bulur,hayatının yarısını döverek alıp ehliyetinide onun bi tarafına sokardım.dua etsin aklıma gelmedi o an.
ama bu olay bir şey daha gösterdi.eğer o durumda araba olsa idi sonuç basitti.ya saga vurup arabayı taklaya kaldırcaktı yada panikleyip kamyonun altına gircekti.ama motorun bu ozelliği beni kurtardı.ve motorda kazadan hiçbir şekilde kurtulamazsın deyen körcahil motor düşmanlarına anlatabileceğim canli bi örnek olcak.
yollarda tek yardımcımız Allah,bunu bir defa daha görmüş oldum...
pazarlı denen köye 1 km falan var.sağa tatlı bir viraj.motorumu yatırdım ve virajı yaklaşık 80 km bi hızla dondum.virajdan cıktıgımda ilk gördüğüm 2 tane kamyon oldu.kamyonun biri yuklu olmasına ragman rampa yukari ve virajli bir yolda diğer kamyonu sollamaya kalkmıştı.kamyonla aram çok azdı ve kaçacak çok az yerim vardı.arka ve on freni bir anda kokledim ve motoru refleks sekilde 5'ten dörde attım.motoru sagda sarampole atmayı goze almıştım cunku kamyona yapışmaktan iyiydi.motoru kuma attığımda kamyonla geçiştik ve aramız maksimum yarım metreydi.durduğumda elim ayağım tıtriyodu.sakinleştim ve yola dewam etmeye başladım.yarım km sonra motorun arka lastiği sertleşmeye başladı.sert şekilde frenleyerek motoru kasıyodu.yeniden durmak zorunda kaldım.freni boşandırdım ve yola dewam edip arka frensiz vizeye geldim.arkadaşımı alıp motosiklet tamircisine gittik.tamircide fren pedalının ayaklığın altına geçmiş olduğunu gördüm.benim ayak ile frenlerken yamulttuğum fren pedalını 2 kişi uzun bir boru ile ancak eski yerine getirebildik.siz düşünün frene nasıl sert bastiğimi.şanslıydım,tecrübem ve annemin duaları beni ölmekten kurtardı. dengesiz bir söförün çok akılsız bir davranışı ya beni 7 tahta altına koycaktı yada ömür boyu yürümemi engelleyecekti. böyle bir sorumsuzluk olmaz olamaz.ilk anda aklıma kamyonun plakasını almak aklıma gelmedi.plakasını alsaydım o adamı cehennemin en dibinde bulur,hayatının yarısını döverek alıp ehliyetinide onun bi tarafına sokardım.dua etsin aklıma gelmedi o an.
ama bu olay bir şey daha gösterdi.eğer o durumda araba olsa idi sonuç basitti.ya saga vurup arabayı taklaya kaldırcaktı yada panikleyip kamyonun altına gircekti.ama motorun bu ozelliği beni kurtardı.ve motorda kazadan hiçbir şekilde kurtulamazsın deyen körcahil motor düşmanlarına anlatabileceğim canli bi örnek olcak.
yollarda tek yardımcımız Allah,bunu bir defa daha görmüş oldum...
Son düzenleme: