ustam çok güzel bir gezi olmuş. Gerçekten çok özendim açıkcası büyük bir zevkle okudum yazılarınızı ama birşey dikkatimi çekti acaba motorunuzun depo üstünde duran çanta nedir depo üstü için tasarlanmış bir cantamıdır ?
Müthiş bi duygu olsa gerek.Bi sorum olacak size yaptığınız tur boyunca rutin polis çevrimiyle karşılaştınız mı, yani polis çevirdi mi hiç sizi:cyclopsan
fotolara dalıp gitmemek elde değil...bir çok forum sakini gibi benimde hayallerimi süsleyen bir gezi olmuş (tabi iştenten güçten vakit bulabilirsem)...
merakı mı mazur görmeseniz mesleğinizi soracaktım (sanırım öğretim üyesisiniz ama)...uzun vakit ayırmak gerekiyor böyle bir gezi için...
hocam çok güzel gezi olmuş valla ben bir şey sormak istiyorum o sıcaklarda hiç hararet yapdımı birde ne kadar benzin yaktıı