YBR 125'le 4.300 Km(Edirne'den Doğu Akdeniz'e ve Oradan Doğu Karadeniz'e)

Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
çok güzel resimler, harika bir gezi olmuş, fotoların devamını bekliyoruz...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Çok güzel bi gezi. İnşallah isteyen herkesin böyle bi şansı olur.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
valla tebrik ediyorum sizi üstelik de iki kişi ybr ile süpersiniz allah kaza bela göstermesin hayırlı yolculuklar
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425

Gerede'den Otoyola girdikten sonra bir mola


Bolu Dağı Tüneli Ankara yönünden


Fatih Sultan Mehmet Köprüsünden Avrupa yakasına geçiş ve son.

Uzun seyahate çıkacaklara bir iki öneri:Gezinin planını mutlaka kafanızda da olsa yapın.Günlük olarak 500 km'nin üzerinde veya 5-6 saatin üzerinde yol yapmayın.Yorucu oluyor.Yanınızda yaz veya kış fark etmez, yağmura ve soğuğa dayanıklı giyisi bulundurun.Görünüm itibariyle kafanıza yatmayan, kuş uçmaz kervan geçmez yerlerdeki benzincilerden benzin almayın.Motorunuzun hacmi ne olursa olsun bakımlı ise yollara çıkmaktan çekinmeyin.Yanınızda yedek buji, ampul, zincir ve motor yağı,iç lastik, pompa, lastik yamama ve sökme malzemeleri bulundurun.Gerisi Allah'a kalmış.Herkese hayalindeki yolculuğu gerçekleştirmesi dileğiyle, hoşçakalın.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok güzel bir gezi olmuş gerçekten.Elinize sağlık.
Ybr de çok yakışıklı gözüküyor.
İşte size hayatınız boyunca unutamayacağınız, parayla ölçülemeyecek bir anı.
Doya doya keyfini çıkarın çünkü hakettiniz...
::biggrinn::biggrinn::haapppy:::haapppy:
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
helal olsun çok güzel gezi olmuş bu arada karadeniz sahil yolu ne güzel olmuş öyle yaff..
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam çok güzel gezmişsiniz valla ben gezi diye buna derim eminim şu andan itibaren ybr 125 satışında patlama olacaktır bu topiği okuyan ve ybr almakta kararsız olanlar için bence süper bi başlık tebrikler hocam...
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
81
helal olsun ybr 125 e..
hem siz hem motorunuz çatlattınız milleti hocam :mrgreen:
(bende dahil:p )
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
Harita üzerinden birebir takip ettim rotanızı. Bir harika gezi olmuş. Bileğinize sağlık.
Allah bizede nasip etsin...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bu gün usanmadan takip ettik seni ve son da verdiğin mesaj da çok anlamlı.Hem paylaştığın resimler ve hem de tecrübelerin için ne kadar teşekkür etsk azdır.:cat:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
122
harikasınız arkadaşlar vallahi asvaltı ağlatmışsınız imrenmekte ne kelime eridim bittim harika bi gezi olmuş Allah kaza bela vermesin inşaallah...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
çok güzel olmuş ellerine ve motoruna sağlık sivas merkezede uğrasdın abi güzeldir burada :)
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
57
abi harika biz 130km lik yolu nasıl geder geliriz diye hesaplarken dostumuz türkiyeyi dolaşmış valla helal olsun gözüm kaldı darısı bize diyelim:rendeer:
(her ne kadar imkansız olsada):pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst