YBR 125'le 4.300 Km(Edirne'den Doğu Akdeniz'e ve Oradan Doğu Karadeniz'e)

Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
süper süper süper,elinize emeğinize tekerinize sağlık,allah içinize sindirsin:cat:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Yeniçeri dostum bi şey sormak istiyorum sana 4300 km yol teptiğin için öncelikle tebrik ederim. Sorum şu ben 50 - 60 km yol yapınca popom felaket uyuşuyor ve çok yoruluyorum yrb yi sürerken bu çoğu arkadaşında başına geliyordur. Sen bu olaya bi çözümmü ürettin yoksa 4300 kilometreyi sende popon uyuşarakmı yaptın eğer yaptı isen vallahi hll cevabını bekliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam helal olsun.. ben arkadaşın 150cclik scootter i bursadan Edirne'ye getirmiştim.. ve o seyahatten foto cekmediğime çok pişmanım. inşallah şu Keeway ss i de alinca hemen cikacam geziye.. vakit olursa fi,rsat bulabilirsek tanisalim.. gazeteciyim, haber yapalim seni fotolarinla beraber :D bu yaptigin turkiye rekorudur haberin ola :D bunu değerlendirelim, roportaj yapalim genc hevesli motorculara ornek olsun....
:D Edirne Haber Gazetesi'nden Hasan ben.
Barfly ı biliyosan onun üst katında büromuz.. herzaman beklerim bi çayımı iç :D
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Yeniçeri dostum bi şey sormak istiyorum sana 4300 km yol teptiğin için öncelikle tebrik ederim. Sorum şu ben 50 - 60 km yol yapınca popom felaket uyuşuyor ve çok yoruluyorum yrb yi sürerken bu çoğu arkadaşında başına geliyordur. Sen bu olaya bi çözümmü ürettin yoksa 4300 kilometreyi sende popon uyuşarakmı yaptın eğer yaptı isen vallahi hll cevabını bekliyorum.

Sevgili Hemşerim, takriben 20 yıldır motor kullanıyorum.Pek çok motor kullandım.YBR 125 bu motorların içinde 70-80 ile gitmek kaydıyla en az titreşim yapanı.Marka ismi vermek istemiyorum, zira bu markalardan motorlara sahip arkadaşlar alınıyorlar ama YBR dışında birkaç motora binersen ne demek istediğimi anlarsın.50 km zor gidersin.Bunun dışında istersen en konforlu veya en pahalı motorla yolculuk yap, belli bir süre sonra (bana göre 1 veya iki saat)poponda ağrı hissedersin.Bu durum titreşimden daha ziyade motorsikletlerde vücut ağırlığının büyük çoğunluğunun oturduğun yere uyguladığı basınçtan kaynaklanır.Mesela bu duruma otomobil kullanırken maruz kalmazsın.Çünkü otomobil koltuğunda ağırlık daha geniş bir alana yayılmaktadır.Saygılarımla.

hocam helal olsun.. ben arkadaşın 150cclik scootter i bursadan Edirne'ye getirmiştim.. ve o seyahatten foto cekmediğime çok pişmanım. inşallah şu Keeway ss i de alinca hemen cikacam geziye.. vakit olursa fi,rsat bulabilirsek tanisalim.. gazeteciyim, haber yapalim seni fotolarinla beraber :D bu yaptigin turkiye rekorudur haberin ola :D bunu değerlendirelim, roportaj yapalim genc hevesli motorculara ornek olsun....
:D Edirne Haber Gazetesi'nden Hasan ben.
Barfly ı biliyosan onun üst katında büromuz.. herzaman beklerim bi çayımı iç :D

Sevgili dostum inşallah yakın bir zamanda sana uğrayacağım.Birkaç gün Babaeski'de olacağım.Dönünce uğrarım.Saygılar.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aga haberi derlemeye başladım :D
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Sevgili Hemşerim, takriben 20 yıldır motor kullanıyorum.Pek çok motor kullandım.YBR 125 bu motorların içinde 70-80 ile gitmek kaydıyla en az titreşim yapanı.Marka ismi vermek istemiyorum, zira bu markalardan motorlara sahip arkadaşlar alınıyorlar ama YBR dışında birkaç motora binersen ne demek istediğimi anlarsın.50 km zor gidersin.Bunun dışında istersen en konforlu veya en pahalı motorla yolculuk yap, belli bir süre sonra (bana göre 1 veya iki saat)poponda ağrı hissedersin.Bu durum titreşimden daha ziyade motorsikletlerde vücut ağırlığının büyük çoğunluğunun oturduğun yere uyguladığı basınçtan kaynaklanır.Mesela bu duruma otomobil kullanırken maruz kalmazsın.Çünkü otomobil koltuğunda ağırlık daha geniş bir alana yayılmaktadır.Saygılarımla.



Sevgili dostum inşallah yakın bir zamanda sana uğrayacağım.Birkaç gün Babaeski'de olacağım.Dönünce uğrarım.Saygılar.

Hmm anlıyorum. Evet Ybr diğer bi kaç motora göre sanki şahinden inip mercedes'e binmişşin gibi rahat onlara nazaran mesela titan ve cg 125 bunlara çok kısa süreli bindim. Şİmdi anladımki bizim motorlar mercedes ama yinede belki sen değişik birşey yapmışşındır diye düşündüm. Bugün zaten döşemeciyede sordum altına bi sünger falan yapabilirmiyiz diye adam yok dedi olmaz. arkadaki yolcu öne kayar falan onu ayarlayamam dedi. bendede var motor ama olmuyor dedi. Oldu o zaman cevap için saol.
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
çokk güzell birr geziii olmuşşş sizinn bundann öncee ybr yii testt ettiğinizz istikamettee bende er-5 imlee yoll alıyorummm yaptığınızz geziyee hayrann kaldımmm seneyee kısmett olursaa birdee sağlamm birr artçıı yadaa ikincii motorrr birr Türkiyee gezisiii yapmayıı düşünüyorummm.....saygılarr selamlarrr.....:cat:
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Herkese selam

Motoru olmayan ve aranıza yeni katılmış biri olarak "İşte motoru ben bu yüzden seviyorum demek geliyor içimden".Motorda bulunduğunuz yerin,coğrafyanın içinden geçiyorsunuz arabadaki gibi kapalı bir alanda bu yaşanamıyor gibi geliyor bana.Bir de ben motoru ata benzetiyorum biraz atadan gelen genlerimizde var gibi geliyor.Motorum yok ama ben de bir gün deh demek istiyorum:salut:, inşallah olur.Burdan sizi takip ederek tecrübelerinizden yararlanıyorum.Hocama ve benzer paylaşımlar için diğer dostlara teşekkürler:cat:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
tekerlerine saglik kardeş 10 numara gezi olmuş. şu sezon bi kapansin ilk işim bi karadeniz turu olacak zaten :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üstad ne zaman geliyon? senin geziyi tam sayfa yapicam :D
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
22
mükemmel benim hanımda zayıfladığı zaman bende düşünüyorum inşallah..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ustad hangi okuldasin? ilhami ertem se ben yakinda oturuyom :D.. yarin izin günüm işe gitmiicem.. but arada alacagim motora talip cikmis :( carsambaya kadar alamazsam satilicak :(
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Ne güzel bir gezi Allah tekerine zeval vermeye, hepimize kısmet olur inşallah...
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
ustad hangi okuldasin? ilhami ertem se ben yakinda oturuyom :D.. yarin izin günüm işe gitmiicem.. but arada alacagim motora talip cikmis :( carsambaya kadar alamazsam satilicak :(

İlhami Ertem eski okulum.Şu an İmam Hatip Lisesindeyim.Evim Baca'ya yakın.Pazartesi uğrarım o zaman.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta gelmişsin gazeteye ancak ben disardaydim.. en kisa zamanda gorusmek dilegiyle :D senin geziyi tam sayfa yayinlamayi düşünüyorum. izninle tabi.
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
54
size ve ybr ye tebrikler
iki kişi o kadar yol kolay değil doğrusu

size ve ybr ye tebrikler iki kişi o kadar yol kolay değil doğrusu
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
12
ybr le süper yol yapmışsınız tebrikler. ben 2 yıl kullandım aynı motoru bu kadar uzun yolculuğa çıkmayı hiç düşünmedim.125cc motorla artçılı bu kadar uzun yolda biraz sıkıcı olmuştur sanırım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
dostummm yurekden tebrıkler,mukemmel bır gezı olmus,resımler de super cıkmıs paylasım ıcın tsk ler.125 cc lık bır makına ıle neredeyse turkıye turu....buyk cesaret dogrusu,ama oto yollarda zorluk yasamadınmı?artcında var dımı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst