YBR 125'le 4.300 Km(Edirne'den Doğu Akdeniz'e ve Oradan Doğu Karadeniz'e)

Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
helal olsun gezi yeni değil ama, beni heyecanlandırdı.
emeğine sağlık arkadaşım, paylaşım için de çok teşekkürler :)
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
68
forum a yeni üye olduğum için daha yeni okuyabildim.tek kelime bravooooooooooooo.ybr ile türkiye rekorudur heralde.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
200
valla şimdi şu fotoları gördükten sonra yerimde durasım gelmiyor imkan olsada bizde yapabilsek şöyle bi gezi peki kardeş bu gezi boyunca motor hiç arıza yaptımı yolda bıraktımı bizi bi aydınlatırmısın
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
valla şimdi şu fotoları gördükten sonra yerimde durasım gelmiyor imkan olsada bizde yapabilsek şöyle bi gezi peki kardeş bu gezi boyunca motor hiç arıza yaptımı yolda bıraktımı bizi bi aydınlatırmısın
Allah'a şükür hiç bir sorun yaşamadık.Sadece bir kez kötü benzinden dolayı çok büyütülmeyecek bir sıkıntı yaşadık.O da gezinin başında oldu da akıllandık.Bir gözümün ve aklımın kesmediği yerlerden benzin almadım.Bunun dışında bir kez de yağ değişimi yaptım o kadar.Yalnız yola çıkmadan önce tüm bakımlarımı yaptırmıştım.Ayrıca yanımda yedek iç lastik,pompa, anahtarlar, yamama malzemeleri, 10 40 yağ aldım.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hocam, gecen hafta Cumartesi gunu Istanbul'dan Izmit Yuvacik'a gidecegim diye lastikleri dubleks olarak degistirttim ama goruyorum ki sen butun Turkiyeyi ic lastikli olanlar ile turlamissin. Yolda motosiklet ile seyir eder iken dubleks olmayan bir lastik patladiginda denge bozabiliyor diye duymustum. Ayrica aninda indigi icin yolda da birakiyormus.Bu konudaki gorusunu alabilir miyim? Ic lastikli olmasi bir tercihmiydi?
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Hocam, gecen hafta Cumartesi gunu Istanbul'dan Izmit Yuvacik'a gidecegim diye lastikleri dubleks olarak degistirttim ama goruyorum ki sen butun Turkiyeyi ic lastikli olanlar ile turlamissin. Yolda motosiklet ile seyir eder iken dubleks olmayan bir lastik patladiginda denge bozabiliyor diye duymustum. Ayrica aninda indigi icin yolda da birakiyormus.Bu konudaki gorusunu alabilir miyim? Ic lastikli olmasi bir tercihmiydi?
İç lastikli olarak geziye çıkmam biraz zorunluluktu.Çünkü lastikler yeniydi.Sırf tubiless yapacağım diye değiştirmek benim için gereksiz.Ancak aşındıktan sonra yapılması bence daha uygun.Benim arka lastiğim şu an tubiless ama ön halen şambriyelli.Aşındığında onu da tubiless yapacağım.(Mübarek lastik de hiç aşınacağa benzemiyor.Şu anda 25 binde)Şambriyelli bir lastik patladığında havanın bir anda indiği doğrudur ve eğer yüksek hızlarda bu olmuşsa başın belada demektir.Böyle bir durumda motor yolda düz bir şekilde ilerlemek istemeyecektir ve eğer sürücü telaşlanırsa düşme ihtimali yüksektir.Böyle bir durumda yapılacak en mantıklı şey telaşlanmadan hemen eli gazdan çekmek ve yolda düz kalmaya çalışmaktır.Yolda kalma olayına gelince.Kalmazsın.Eğer yedek iç lastiğin veya yamama malzemelerin pompan varsa tabi.Tüm bunlar tubiless bir lastikte de olabilir ama ihtimali tabi ki daha düşüktür.Son bir şey uzun yollara çıkacaksan lastiğin tubiless bile olsa yanına yedek şambriyel al.Lazım olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
46
valla helal olsun ybr nın yaptıklarına bak valla inanamıyorum sızdekı de ii cesaret yani ben 100km ye cekınıyorum arıza yaparda yolda kalırım dıye..tamm 4300 km biillfiil ...muhtesem valla takdır ettım sızı tanısma sansını ısallah buluruz
kıyıkoy gezısıne ısallah gelırsınız...
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
247
emeğine ellerine tekerine sağlık Allah kaza bela vermesin dostum. çok güzel ve imrendirici bir gezi olmuş... :)
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
115
valla helal olsun tek kelimeyle fevkaladenin fevkinde muhteşem keşke satmasaydım ybr 124 dümü salık olsun ya hocam demekki sana gs1200 transalp,varadero,DL1000 v-vstrom,afrika twin verseler dünyayı dolaşırsın yaa valla on numarasın vallahi gurur duydum keşke erzincanada gitseydin bu arada resimlerde harika memleketimde güzel yaa emperyalistlerin,bizanslının niye ülkemizi bölmek istediğini şimdi dahaiyi anladım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorun ne olduğu değil,yüreğin ne olduğu önemlidir yolda.
Yüreğine sağlık,daha nice uzun yolların kısmet olması dileğiyle.
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
11
hocam ne diyeyim bu geziye.. mükemmel kelimesi anlam olarak ifade etmiyor gezinizi. tekerinize sağlık.İnşAllah bizide peşinizde memleketin hasret kaldığımız yerlerine götürürsünüz..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önümüzdeki yıl 2400 km lik bir Yunanistan gezisi planlıyorum
125 lik YBR ile Dünya turu yapanlar,Hocam gibi 4.200 km yapanları görünce daha bir cesaret geliyor doğrusu
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gecen gun kopruden gecerken ingiltere plakali(hatta galler isaretli) ybr 125 gordum..
siz dusunun artik..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecen gun kopruden gecerken ingiltere plakali(hatta galler isaretli) ybr 125 gordum..
sizin dusunun artik..

konfor bir yana,YBR nin son hızının düşük olması dışında fazlaca bir sakıncası yok uzun yolda.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
hocam tebrik ederim bizim okulda görev yapmısınız sanırsam 2-3 gün önce muhabbetini yapmıstık burdada fotolarını görünce sizi tanıdım sanırsam sizin klavye f klavyeydi bir kere dükkana geldiğimizde konusmustuk.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
hocam ne diyeyim bu geziye.. mükemmel kelimesi anlam olarak ifade etmiyor gezinizi. tekerinize sağlık.İnşAllah bizide peşinizde memleketin hasret kaldığımız yerlerine götürürsünüz..
Demir atları hazırlayın, baharla birlikte seferlere çıkabiliriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst