hocam ben acil ilaç dağıtımı yapıyorum kadıköy gibi bir trafikte, o dediğin sıyırma olayını ben neredeyse hergün yaşıyorum, bilhassa kadın sürücüler yüzünden, ama alışınca gerçekten tecrübe sahibi oluyorsun ve böyle bir korkun olmuyor, evet sen bir alış bak bu dediğim doğru çıkabilir sende, ben neler yaşıyorum bu zalim trafikte neler, daha bugun bağdat caddesinde fenerbahçe ayrımına girmek için sola yanaşayım, iyice sağda olduğum için aynayada güvenmeyip kafamı çevirip arkama baktım arkamdan gelenler, ben güvenle şerit değiştirene kadar yetişemez derken, toyota corolla ani frenle arkamda belirdi, bu şoku bile bir bardak suyla unuttum, hey gidi bağdat caddesi, hergün çekiyoruz cefasını