Bu Sabah AZRAİL Merhaba Dedi...Muhatap Olmadım Kendisiyle

Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
barbaros bulvarından rampa aşagı altındaki motorla 100km/h ile gitmen bana pek normal gelmedi
bence sen kendin çağırmışsın azraili hem azraili çağırıyosun hemde muhattap olmuyosun çok ayıp
neyseki önemli bişi yok hayattasın ve sakat kalmadın geçmiş olsun :)
ben diyemedim ama diyen çıktı sonunda.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Gecmis olsun hocam
Sana bir sey olsun istemem hic bir zaman
Aramıyo olman bunu deistirmes yani(iğnele)

kanka netde görüşek...illa taktın gsm üzerinden iletişime...:pabi kontür alınca kendimi enayi gibim hissediyom...bi sıkıntın varsa ara...:p

barbaros bulvarından rampa aşagı altındaki motorla 100km/h ile gitmen bana pek normal gelmedi
bence sen kendin çağırmışsın azraili hem azraili çağırıyosun hemde muhattap olmuyosun çok ayıp
neyseki önemli bişi yok hayattasın ve sakat kalmadın geçmiş olsun :)

bende zaten normal olduğunu yazmamıştım..normal olmadığı için ders çıkarmak adına sizle aylaşmıştım...sağol alakan için...

Kilit istiyoruz sevgili modlarımız......

Konu çoktaan amacına ulaşmış hatta geri bile dönmüştür....


bi sana ulaşamadım hayatım :p...

kilitsiz bir dünya istiyoruz alp hoca. özgürlük!
Freedom !
Ardı ardına gecmis olsun deme rahatlıgım olmalı arkadasıma.
Belki aklıma geldikce yoklamak gecmis olsun demek istiyorum

Rene sen başka alemlerin çocuğusun...bu dünya senin dünyan değil aga...çperim...:)

Sana telefonunu vereyim mesaj at...İstediğin kadar.... Ama gözünü sevem bu konu kitlensin....:pr::pr::pr:

Adam kendini yükseklerde görmeye başladı....:queen::queen::queen:

olm çatlama...seviliyoz işte...seni by_mavimden başkası sevmiyooo...yaaaa...benim sevenlerim senin sevenlerini döveerrr...:cherry:

ben diyemedim ama diyen çıktı sonunda.

bu topiği baştan itibaren okusan aynı eleştirileri adlığımı farkederdin...başkalarının demesi bu kadar önemlimi sence...içindekini açıkca paylaş..başkalarının fikirlerinin hislerine tercüman olmasını bekleyenlerden olma...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Evet çok seviliyorsun fürekcim......

Pandaları koruma ve yaşatma derneği bile kuruldu.......

Asıl benim sevenlerim senin sevenlerini döver......
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
103
Zabahınan 07.30 da işe gitmek üzere yola çıktım...sert bir şekilde kullanıyorumki işime hemen varayım...maksat trafiğe yakalanmama...yani daha az arac varken Beşiktaşa inip börek yiyip 8 e doğru işyerinde olmak...Yıldız Sakıp Sabancı Lisesinde ışıklardan çıktım...daha doğrusu yeşili erken görünce hızımı kesmeden rampa aşağı bastım...100e çıktım sol şeritdeyim ve bomboş yol...yani herşey yolunda gibi gözüküyor değilmi...

[/B]

yolunda gibi görünüyo dediğin şey e normal değil diyorum bende anlamakta zorluk cekiyosun galiba
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam ben acil ilaç dağıtımı yapıyorum kadıköy gibi bir trafikte, o dediğin sıyırma olayını ben neredeyse hergün yaşıyorum, bilhassa kadın sürücüler yüzünden, ama alışınca gerçekten tecrübe sahibi oluyorsun ve böyle bir korkun olmuyor, evet sen bir alış bak bu dediğim doğru çıkabilir sende, ben neler yaşıyorum bu zalim trafikte neler, daha bugun bağdat caddesinde fenerbahçe ayrımına girmek için sola yanaşayım, iyice sağda olduğum için aynayada güvenmeyip kafamı çevirip arkama baktım arkamdan gelenler, ben güvenle şerit değiştirene kadar yetişemez derken, toyota corolla ani frenle arkamda belirdi, bu şoku bile bir bardak suyla unuttum, hey gidi bağdat caddesi, hergün çekiyoruz cefasını
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
anlamlı cümle kur anliyim bende kardeşim meteor düştüdemi kaza yaptın :D

ben senin devrik cümlen olurum hayatım...:pneyse...sen orayı anladın...Erzurumluda değilsinki nie aragaz veriyon...karizmayı zedeliyon bıradar...:payıp değilmi...zirvedeki adamın paçasından aşağı çekmek...:queen::wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben senin devrik cümlen olurum hayatım...:pneyse...sen orayı anladın...Erzurumluda değilsinki nie aragaz veriyon...karizmayı zedeliyon bıradar...:payıp değilmi...zirvedeki adamın paçasından aşağı çekmek...:queen::wiinkk:


Sen zaten artık taaa diplerdesin..... Maç bitti uzatmalardasın......:queen::queen:

Boşuna debelenme artık anacım.... Düzgün cümle kur millet anlasın..... Füreklik yapma....:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sen zaten artık taaa diplerdesin..... Maç bitti uzatmalardasın......:queen::queen:

Boşuna debelenme artık anacım.... Düzgün cümle kur millet anlasın..... Füreklik yapma....:queen::queen::queen:

zuhzuhzuh 2.80 uzatmış herifler seni hala zirvedeyim diyosun :D

bana ayrılan sürenin sonuna geldik...:psaat 23.58...pireleri bekletmeyelim...:queen:hadi çüzzz...

perde kapansınnnn...:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sıkıya geldimi kaçıyorsun...........Kaç bakalım.....
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
hocam ben acil ilaç dağıtımı yapıyorum kadıköy gibi bir trafikte, o dediğin sıyırma olayını ben neredeyse hergün yaşıyorum, bilhassa kadın sürücüler yüzünden, ama alışınca gerçekten tecrübe sahibi oluyorsun ve böyle bir korkun olmuyor, evet sen bir alış bak bu dediğim doğru çıkabilir sende, ben neler yaşıyorum bu zalim trafikte neler, daha bugun bağdat caddesinde fenerbahçe ayrımına girmek için sola yanaşayım, iyice sağda olduğum için aynayada güvenmeyip kafamı çevirip arkama baktım arkamdan gelenler, ben güvenle şerit değiştirene kadar yetişemez derken, toyota corolla ani frenle arkamda belirdi, bu şoku bile bir bardak suyla unuttum, hey gidi bağdat caddesi, hergün çekiyoruz cefasını

oku oku da ders al mete_han bey abi :p adam hergun azraille muhattap olmadim diye konu acarsa vay halimize :cherry:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
abi çok geçmiş olsun allahtan zararsız siyansız atlatmışsın bu sonuncu olur inşallah geçmiş olsun tekrar o arkadaşlara da tepki gösterdiğin iyi olmuş biraz daha duyarlı olurlar inş artık
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
oku oku da ders al mete_han bey abi :p adam hergun azraille muhattap olmadim diye konu acarsa vay halimize :cherry:

kanka işte benim kıyametim bu olaydı...ben bu olayı bir kez daha yaşarsam herhalde tövbe ederim...:p

yorganı da iyice ört. açıkta kalmasın. ::yawn:: ::157::

tuzun kuru...elin şeyinde Bursada gezersin Tekirdağa köfteye gidersin kara paracı Kıldiken...:p

abi çok geçmiş olsun allahtan zararsız siyansız atlatmışsın bu sonuncu olur inşallah geçmiş olsun tekrar o arkadaşlara da tepki gösterdiğin iyi olmuş biraz daha duyarlı olurlar inş artık


sağol kanka...saygılar...
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben metehan abiyi erenköy ethemefendide geçen ay gördüm, gelmişmiydin abi cbf150 ile, güneş gözlüğüde vardı, kurtlar vadisi tarzı bi havayla dolaşan ?
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı zat-ı alînizin tipinde şişman yapılı biri böyle bir ara dolaştı gitti, her gördüğümede soramıyorum metehan senmisin diye, bu mt sticker tedariki nereden yapılıyor ve satılıyor acaba, t-shirt ta almak isterdim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst