Bu Sabah AZRAİL Merhaba Dedi...Muhatap Olmadım Kendisiyle

Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
abi çok geçmiş olsun iyi sıyırmışsaın valla allah korumuş mete abi korumalarını ihmal etme gözünü seveyim sen bize lazımsın yahuu:)
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
Çok geçmiş olsun diyorum. Yakın zamanda yaşanan kazaları unutmayalım ve dikkatli olalım arkadaşlar. Bende son zamanlarda üst üste gelen motosiklet kazaları nedeniyle geçen hafta sonundan beri ne motoru görmüşlüğüm var nede motora binesim var. Zaten yeni yeni trafiğe adapte olmuşken birde üstüne üstlük bunları duyunca daha kötü oldum. Kendi kendime düşünüp çok üzülüyorum bu kadar deneyimli en azından tecrübesi çok daha fazla olan insanların başına gelenlere bakınca aklıma hiçte iyi şeyler gelmiyor.Bu kazalar olmadan çok güzel hayaller kuruyordum ben kendime cbf 150 alıp diğer motoruda zaten çok sevdiği için eşime verecektim.Pek eşim yanaşmasada motoru satmakta aklımdan geçmiyor değil hani. O benim gibi düşünmüyor ona bakacak olursan istanbul trafiğinde yolda yürümek bile sakıncalı aslında.Herkese kazasız sürüşler dilerim.Allah bizi (dört tekerleklilerden demeyeceğim çünkü insan özürlü ise ne kullandığı araç çok önemli değil) trafik canavarlarından korusun.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
sevgili metehan seni tanımıyorum ama seviyorum ...diyeceksin neyimi seviyorsun abi..pozitif olmanı hayatı tiye almanı..yağmura olan düşkünlüğünü..ince bir zekaya sahip olmanı .nüktedanlığını vs vs....kalender bir yapın olduğu belli..sen kendi eleştirini kendin yeterince yapmışsın..sana akıl verecek halimizde yok..herkes kendince bir yorum yapmış..ben sadece iki kelime yazacağım ....kendini düşünmüyorsan yağmuru düşün ve ona göre kullan..allah esirgesin facia olsa bizler bir kaç gün üzülürüz çok delikanlı adamdı çok iyi insandı deriz ..zaman içerisindede unutur gideriz....ya kızın napardı eşin napardı hiç düşündünmü..ömür boyu yetimlik ömür boyu göz yaşı..allah herkesten uzak etsin sendende uzak etsin inşallah..üzüldüğüm için biraz duygusal yazdım kusura bakma ama malesef gerçekler bu..yaşam bize gösterdiki ateş düştüğü yeri yakıyor..sen bana gene kız ama ya adam gibi bin heyecansız sinirsiz yağmurunu düşünerek yada hiç binme kardeşim..unutmaki hayat yalnız senin değil yaşam ortaklarınında...hoşca kal
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Çok çok geçmiş olsun Mete.Allah çoluğuna çocuğuna bağışlamış seni.

Her şeyden öte senin yazı üslubuna, mizah anlayışına hastayım arkadaş.Meslek değiştirip kalemi eline alsan mizah yazarı diye ortada dolanan çok kişi işsiz kalır bak.Bunu bütün samimiyetimle söylüyorum.

Bu halinle motosiklet.net'in tuzu biberisin.Seni seviyoruz.Kendine dikkat et.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete be yuh en ciddi kazalarda bile bu kadar uzamıyo olay .. hani bi laf vardır kedi arkasını görmüş yaram var demiş aynı hesap..:cherry:

Artık bir kit yapmanın zamanı geldi dimi.... İyiki kaza felan yapmadı...Bide yapsa tamam ha.....:wiinkk::wiinkk::queen:

al bendende o kadar...adam polemik olsunda atılan mesaj sayısı ve geyik artsın diye her yazılan şeye üşenmeden alıntı yapıp cevap yazıyo yaw ben bayılacam burda nerdeyse...:mrgreen:::koop::::144::

Yahu ben hep diyorum.. Honda bu cevheri fark etmeli.. Foruma her Honda yazdiginda prim verilmeli bu saygideger zat'a.. Reklam sorumlusu falan yapilmali.. Hit'i cok adamin adam ne yapsin :p

metezedeler olmuş beee:cherry:


Lütfen kıskanmayalım...nazar etme ne olur çalışın sevilin sizinde olur...:queen:

Çok geçmiş olsun... İyi atlatmışsın....


sağol...

Geçmiş olsun mete hocam.
Sana bir şey olmasını istemiyorum.

Allah razı olsun...

Abi geçmiş olsun yeni gördüm yazını.Büyük geçmiş olsun.Bazen bende soğuyorum motordan bakalım hayırlsı olsun. Birde şu lafına gülmeden edemedim.:)
""yürekleri yetip inseler problemi şiddetle çözücez...""


motur güzel güzel...bugün bayağı gezdim...oh mis...:queen:

geçmiş olsun mete abi.

ya noluyor bu aralar hep bir kaza haberleri:pale:
daha ehliyeti alamadan motordan soğuyucam yaw:salut:


abi moturunu alınca bu yazılarını sallamıyon bea...:p

hazırda bir pirocem var. :cherry:
avare geziniyorum bu aralar. eve ulaşırsam, kiti takarız beraber. :queen:

nazqar etme ne olur...daha mondıyı songiyi satamadın be...naaberr...:cherry:

Birkaç gündür girmiyordum siteye Geçmiş olsun Mete kardeş

25 25 diye diye çağırdın 25'i bak :p

evet valla.....25 benim uğursuz rakamım artık...:p

abi çok geçmiş olsun iyi sıyırmışsaın valla allah korumuş mete abi korumalarını ihmal etme gözünü seveyim sen bize lazımsın yahuu:)


sağolasın...abi koruma nedense benim kültürümde yok...ah bu kafa yokmu...mobiletle bisikletle yıllardır gezince bilinc oluşmuyo dostum ya...

Çok geçmiş olsun diyorum. Yakın zamanda yaşanan kazaları unutmayalım ve dikkatli olalım arkadaşlar. Bende son zamanlarda üst üste gelen motosiklet kazaları nedeniyle geçen hafta sonundan beri ne motoru görmüşlüğüm var nede motora binesim var. Zaten yeni yeni trafiğe adapte olmuşken birde üstüne üstlük bunları duyunca daha kötü oldum. Kendi kendime düşünüp çok üzülüyorum bu kadar deneyimli en azından tecrübesi çok daha fazla olan insanların başına gelenlere bakınca aklıma hiçte iyi şeyler gelmiyor.Bu kazalar olmadan çok güzel hayaller kuruyordum ben kendime cbf 150 alıp diğer motoruda zaten çok sevdiği için eşime verecektim.Pek eşim yanaşmasada motoru satmakta aklımdan geçmiyor değil hani. O benim gibi düşünmüyor ona bakacak olursan istanbul trafiğinde yolda yürümek bile sakıncalı aslında.Herkese kazasız sürüşler dilerim.Allah bizi (dört tekerleklilerden demeyeceğim çünkü insan özürlü ise ne kullandığı araç çok önemli değil) trafik canavarlarından korusun.


aman eşine motur alıpda yola çıkmasına müsade etme...tecrübesi ne kadar bilemiyorum ama yazdığın gibi Türkiyede bir bayann tek başına motor sürmesi çok riskli...


sevgili metehan seni tanımıyorum ama seviyorum ...diyeceksin neyimi seviyorsun abi..pozitif olmanı hayatı tiye almanı..yağmura olan düşkünlüğünü..ince bir zekaya sahip olmanı .nüktedanlığını vs vs....kalender bir yapın olduğu belli..sen kendi eleştirini kendin yeterince yapmışsın..sana akıl verecek halimizde yok..herkes kendince bir yorum yapmış..ben sadece iki kelime yazacağım ....kendini düşünmüyorsan yağmuru düşün ve ona göre kullan..allah esirgesin facia olsa bizler bir kaç gün üzülürüz çok delikanlı adamdı çok iyi insandı deriz ..zaman içerisindede unutur gideriz....ya kızın napardı eşin napardı hiç düşündünmü..ömür boyu yetimlik ömür boyu göz yaşı..allah herkesten uzak etsin sendende uzak etsin inşallah..üzüldüğüm için biraz duygusal yazdım kusura bakma ama malesef gerçekler bu..yaşam bize gösterdiki ateş düştüğü yeri yakıyor..sen bana gene kız ama ya adam gibi bin heyecansız sinirsiz yağmurunu düşünerek yada hiç binme kardeşim..unutmaki hayat yalnız senin değil yaşam ortaklarınında...hoşca kal


sağol abi....aynen ateş düştüğü yeri yakıyor...kulağımıza küpe oldu artık...hayat bize bişeyler anlatıyor...öğrendiğimizi zannettiğimiz zaman birde bakıyoruzki yaşımız 40-45-50 olmuş...kısa hayatımızı en güzel şekilde insanlarla paylaşmak gerekir...hiç üzülmeden üzmeden...


geçmiş olsun metehandro abey,atlatmana sevindim :)

sağolasın...

Çok çok geçmiş olsun Mete.Allah çoluğuna çocuğuna bağışlamış seni.

Her şeyden öte senin yazı üslubuna, mizah anlayışına hastayım arkadaş.Meslek değiştirip kalemi eline alsan mizah yazarı diye ortada dolanan çok kişi işsiz kalır bak.Bunu bütün samimiyetimle söylüyorum.

Bu halinle motosiklet.net'in tuzu biberisin.Seni seviyoruz.Kendine dikkat et.

sağolasın hocam...utandırıyorsun beni...nacizane klavyede bişeyler yazıyoruz...hepimizin içinde olan bir coşku bu...


metecim çok geçmiş olsun allah bi daha göstermesin canım :p

sağol abi...görüyosun...hep zirvedeyim...:pinşallah yönetim bu husustan rahatsız değildir...:cherry:

Allah korusun abi ya :mrgreen:

:p

Mesaj Yazan ArkadaŞlara Mİnnettarim...saĞolsunlar Varolsunlar...topİk Kİlİtlenİrse Bende Daha Fazla Şimarmam Artik...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Valla mete_han; Azrail sana merhaba demeye pek niyetli değilmiş ama sen O'na davetiye çıkarmışsın selamlaşmak için ::yanliss:::yanliss:

Bir anlık dikkatsizlik ya da bir porsiyon börek için ne kendi yüreğini ne de bizim yüreğimizi ağzımıza getirme ::sas::::sas::

Allah seni yavruna bağışlamış, geçmiş olsun :)


Bu arada umarım kaza geçiren diğer arkadaşın durumu da iyidir. O'na da büyük geçmiş olsun...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla mete_han; Azrail sana merhaba demeye pek niyetli değilmiş ama sen O'na davetiye çıkarmışsın selamlaşmak için ::yanliss:::yanliss:

Bir anlık dikkatsizlik ya da bir porsiyon börek için ne kendi yüreğini ne de bizim yüreğimizi ağzımıza getirme ::sas::::sas::

Allah seni yavruna bağışlamış, geçmiş olsun :)


Bu arada umarım kaza geçiren diğer arkadaşın durumu da iyidir. O'na da büyük geçmiş olsun...

Valla aplacım aynı annem gibi azarladın beni...:pannemde hep bana kızar...bilirki hata genelde bendedir...:psenide çok severim bilirsin...sağolasın alaka için...

o kaza yapan kuryenin halini görmeliydin...Allah bu acıları ne yaşatsın ne göstersin...:pale:kırmızıya selamlar...
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Gecmis olsun hocam
Sana bir sey olsun istemem hic bir zaman
Aramıyo olman bunu deistirmes yani(iğnele)
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
103
barbaros bulvarından rampa aşagı altındaki motorla 100km/h ile gitmen bana pek normal gelmedi
bence sen kendin çağırmışsın azraili hem azraili çağırıyosun hemde muhattap olmuyosun çok ayıp
neyseki önemli bişi yok hayattasın ve sakat kalmadın geçmiş olsun :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kilit istiyoruz sevgili modlarımız......

Konu çoktaan amacına ulaşmış hatta geri bile dönmüştür....
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
kilitsiz bir dünya istiyoruz alp hoca. özgürlük!
Freedom !
Ardı ardına gecmis olsun deme rahatlıgım olmalı arkadasıma.
Belki aklıma geldikce yoklamak gecmis olsun demek istiyorum
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kilitsiz bir dünya istiyoruz alp hoca. özgürlük!
Freedom !
Ardı ardına gecmis olsun deme rahatlıgım olmalı arkadasıma.
Belki aklıma geldikce yoklamak gecmis olsun demek istiyorum

Sana telefonunu vereyim mesaj at...İstediğin kadar.... Ama gözünü sevem bu konu kitlensin....:pr::pr::pr:

Adam kendini yükseklerde görmeye başladı....:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst