Bu Sabah AZRAİL Merhaba Dedi...Muhatap Olmadım Kendisiyle

Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Geçmiş olsun kardeş, bize diyecek bişey bırakmamışsın herşeyi söylemişsin zaten. Ama benim son keşfimi sizlerle paylaşmak istiyorum, 70-80 ' geçmeden gidince de hiçbir yere geç kalınmıyormuş, üstelik yolculuk daha keyifli ve ekonomik oluyormuş, test ettim onayladım. :rendeer:
Allah hepimizi kazalardan, belalardan uzak tutsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
gecmiş olsun allah kızına bagışlasın seni cok dikkat araclar bizi aractan saymıyor cünkü
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Gecmıs olsun Mete abı valla cok sınırlenmıssın haklısında keske adamın camı kırıp soksaydın elını ama oda yanlıs ıste.Tekrar gecmıs olsun.Allah bı daha gostermesın.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
büyük geçmiş olsun metehandro kardeş.. verilmiş sadakan varmış ucuz atlatmışsın :rendeer:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Geçmiş olsun ancak o bahsettiğiniz yerde 100km/h la gitmek sabah yedi veya sabaha karşı 3 fark etmez hızlı gidiyordunuz.İstanbul trafiğinde saat ne yazzık ki fark etmiyor.25fn plakalı araç hatalı olabilir ancak sizde sütten çıkmış ak kaşık değilsiniz.O bahsettiğiniz yerden araba değil yaya çıkabilirdi ve siz ona çarpabilirdiniz 100km.ile giderken(malum orda yayalar fırlayabiliyor onlarda yolu boş zanedip.) çarptığınız yayanında çocuğu olabilir veya kendisi çocuk olabilir.
Kusura bakmayın ama her ne kadar 25fn plakalı araç hatalıda olsa sizde şehiriçindeki hız sınırı kuralını ihlal ettiniz daha yavaş gitseydiniz o aracı daha erken fark edebilir ve sinirlerinizi bu kadar yıpratmamış olurdunuz.Yinede geçmiş olsun.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Geçmiş olsun ancak o bahsettiğiniz yerde 100km/h la gitmek sabah yedi veya sabaha karşı 3 fark etmez hızlı gidiyordunuz.İstanbul trafiğinde saat ne yazzık ki fark etmiyor.25fn plakalı araç hatalı olabilir ancak sizde sütten çıkmış ak kaşık değilsiniz.O bahsettiğiniz yerden araba değil yaya çıkabilirdi ve siz ona çarpabilirdiniz 100km.ile giderken(malum orda yayalar fırlayabiliyor onlarda yolu boş zanedip.) çarptığınız yayanında çocuğu olabilir veya kendisi çocuk olabilir.
Kusura bakmayın ama her ne kadar 25fn plakalı araç hatalıda olsa sizde şehiriçindeki hız sınırı kuralını ihlal ettiniz daha yavaş gitseydiniz o aracı daha erken fark edebilir ve sinirlerinizi bu kadar yıpratmamış olurdunuz.Yinede geçmiş olsun.

Doğru, katılıyorum. Hepimiz için geçerli.
 
Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
164
metehan abi çok geçmiş olsun:rendeer:

senin yazıları hep zevkle okurum abi...ama şimdi korkuttun bizi:pale:

Allah korumuş dediklerin doğru ama risk almadan da olmuyor....:bounce:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
abi allah korumuş seni ,azraille huhatap olmamakla iyi etmişsin emme bana iyi bi çelme taktı ama düşüremedi düşüremezde gayrı
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
çok geçmiş olsun ...

aynı şeyleri hergün yaşar olduk artık dikkat dikkat ama yetmiyo işte çıkıyo böle arızalı vakalar ...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
gemiş olsun... tekrarını yaşamamanı umarım :(

uff ya cidden bizim dikkatimizle olacak iş değil ama seviyorum ben bu aleti ya:)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
geçmiş olsun,inş. son olur
başkasının dalgınlığının bize malolmasıda ayrı bir sinir harbi
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kararlıyım...tek tek cevap yazıcam kankalarıma...:p

geçmiş olsun.... başka bir şey diyemiyorum. allah kızına ve ailene bağışlamış...



sağol...



geçmiş olsun noolur dikkatli olun yüreim aazımda okuyorum forumları :pale:

sağol...

Geçmiş olsun len..... Ama azrail gelirse böyle boş gitmez.... O sana görünen başka bişeydir..... Uyarıdır....:cat:

Arabadada aynı tehlikeler yokmu?.... İnsan oğlu bu.... Ne olacağı ne zaman olacağı belli diil....

Sadece biraz daha dikkat....


sağol kanka...uyarıldım...doğru...bedenen ruhen uyardı ben Nıssan...:p

Aman diyorum Mete kardeş,dikkat!... Zaten son günlerde kaybettiklerimiz sebebiyle motora binerken ayağım seyirip duruyo.

hangimiz önce gideriz belli değil valla...

Geçmiş olsun abi.. :rendeer:

sağol apla...

Geçmiş olsun Metehan..
Kazasız belasız sürüşler dilerim dikkat etmek lazım hemde 2 kere dikkat etmek lazım. :cat:



sağol dostum...ben tırsıyom artık yollardan...


Metehan abi çok büyük geçmiş olsun abi allaha emanet ol abicim...


sağol abi...

olum ordada senin gazına geldik yarmagül...gıcıklığına sağımdan solumdan geçip tahrik eden sendin beni...:p ama hata bendeydi kanka bilmediğim yolda virajda gazı fazla açarsan böyle şeylerin karşına çıkmasıda normal...ama kurtardık allahtan...herifte bi an panikledi ne yapacağını şasırdı söylendi falan ama neyseki kurtardık çizik falan olmadan...:bounce:

sende insafa gelde biniyosan şu merete full koruma binmeye çalış...yada hiç binme olsun bitsin...hiçbirimizin sağlığından hayatından değerli değilya...



len bugün arkandaki vara vanderçif kimdi la...veznedarmı...:p

hep derim senin göbeğin benle kesildi...ben ne halt yesem aynısını yapcan demi...:p


geçmiş olsun abi... araba da olsa motor da olsa istersen yol kenarında ol. trafik varsa yanıbaşında herşey olabilir...

ya inanırmısın işyerinde büyük bir mermer kütle yere düştü...ta geçtiğimiz güzergahın üstüne...pervazmış...kafaya düşse yani yarmazda yere yapıştırır...her an herşey olabilir...

Abi cok cok geçmiş olsun, dediğin gibi sen ne yaparsan yap, bir türlütehlıkeler oluyorç insan gerckten olayın sıddetıne gore surelı olarak soguyor motordan, velakin vazgeçilmiyooooooorrrrr.. Allah bunla kurtulmayı nasip etsin her seferınde...


vazgeçemeyiz ama hayatımızda kastediyoruz bazen ...


abi çok geçmiş olsun keşke dövseydinde aklı başına gelseydi ya:queen:

isafirmiş zaten dövsek nolur ki kanka...sonra dayak yedim diye İstanbullulara sayardı...

Geçmiş olsun ...
HEr daim dikkatli olmak lazım:cat:

sağolasın ybrci dostum...

geçmiş olsun mete abi çok üzüldük selamlar


sağol tetikci gardaş...

geçmiş olsun abi ben o şekilde bi kaza yapmıştım ana yolda 30 km ile giderken tali yoldan çıkan bi araç şerefsizin teki beni gördü durdu durmasa ben durucaktım durdu diye ben geçmeye kalktım tam geçicem bi çıktı yola kaçıcamm karşıdan kamyon geliyo vurucam o zaman daha ehliyet yok saldım motoru kaydım yerde her yerim yandı halk ile yeksan oldum yerden kalktım kan revan içinde o ç ocugu arabanın kapısını kilitlemiş çekiyorum bir açılsa adamı o halimle komaya sokardım inmedi edraftanda bir allahın kulu yardım etmedi gittim motoru kaldırdım çektim kenara bi baktım o çocugu kaçmış bende mecbur dagılmış bi halde evin yolunu tuttum allahtan motor çalıştı tekrar ama adamın yüzü hala aklımda yakalarsammmm................... sana tekar geçmiş olsun


benim 2005 teki kazamdan bulutları gördüğüm anı hiç unutmam...:pale:hatıralarr canlandılarr...:p


Aman Mete abi gözünü seveyim sen dikkat et. Sana birşey olursa nice olur halimiz. Korumalarını kullan güzel abim. Bebişin, prensesin yağmurun için.
Geçmiş olsun umarım birdaha böyle şeyler yaşamazsın.:rendeer:

sağolasın ...

arkadaşım sevilen bir insansın herkes geçmiş olsun diyor.
"hem sert kullandım" hem yokuş aşşağı 100 bastım"
"hem de yeşili erken gördüm felan demişsin".
neredeyse hiç kimse bu dediklerini saymadan koruma giymekten felan bahsetmiş.muhtemelen bu sayılan ve sevilen bir insan olmandan ve mesaj sayından belli.
bana yaşadığın örnek kendine güvenmenin de bir sınırı olduğunu göstertti.
"arkadaşlar lütfen kavşakları(örnekte olduğu şekliyle lambaları);yol dönüşlerini,tali yol çıkışlarını çok çok ciddiye alalım"


sağolasın ...hatamın farkındayım...cenazemiz hareketli olurdu...Medyaya bilem çıkardım belki...ilk toprağı KILTEKİN atsın...Alp Tunay cenazeme gelmesin...:p

geçmiş olsun Allah cc korumuş.

böyleleri o kadar çok ki hangisini dövsek.bide kornaya basınca el kol hareketi yapıp kaçanlar var işaret ediyorum dur diye nerdee...


genelde araclar hareket yapıp şehiriçinde kaçamıyolar...trafikte kaçamayacaklarını biliyorlar...:p

büyük geçmiş olsun abi :rendeer: Arkadaşlar ışıklara ve kavşaklara ne olusa olsun hızlı girmeyin görüldüğü üzere denyo dolu etraf bende o yüzden kaza yapmıştım aman dikkat

sağolasın...

gecmıs olsun mete abı...
verılmıs sadakan varmıs...
Allah a emanet ol abi.


sağol kanka...seninde yaşadığını öğğrendik vesileyle...:p

gecmis olsun insallah birdaha yapmazsin

inşallah maşallah...yusuf yusuf ettim valla...

Çok çok geçmiş olsun diyorum...Şehir içinde çok deişik hadiseler yaşanıyor ya.Soradan düşünence şaşıyorum...Herif önüme kırıyor beni farketsin die korna çalıyorum farketmiyor.Neyse uzun bir korna geçerken anlasın daha fazla gelmesin die sıyrılıp geçiyorum.Lambalarda geliyor ne korna çalıyorsun koca yol sığamadın demez mi?Ayrıca korkuyorsan binme onun üstüne.Hayda gel de katil olma.Ayaklığı açtım arkamdan kuzenim bağırdı başka arabada akın noldu die?Dolmuş şoförü idi vınn bastı gitti şerefsiz...Gözgöre göre üstümüze kırıyorlar.Alışmak lazım heran biyere yapışabilme ihtimalimize...


kanka minibüzcülerden taksicilerden uzak dur...nacizane tavsiyem...

büyük geçmiş olsun abicim.vallahi sen bize lazımsın bak ne çok sevenin var:wiinkk:

sağol abi...sizde bana lazımsınız....:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Len benim kafamı bozma panda yavrusu..... O nasıl laf öyle....:pr:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
Öfkeyle kalkan zararla oturur. Haklı bile olsan sakin olcaksın bu trafik denen nante şeydeyken sinirleri alınmış et gibi olacan.başka türlü hem ruh hem beeden saglıgın bozulur. Nacizane tavsiyem kontrollu ve kontrolsuz kavşaklarda geçiş hakkı sende bile olsa iyice yavaşla cok dikkatli geç. heran heryerden bi cisim cıkabilir. yaya olur arac olur hatta ve hatta panda bile cıkabilir. Ev pandası...Metehan sen bu foruma lazımsın. Lütfen dikkattt....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Geçmiş olsun abicim, millete laf yetiştireceğine kendin dikkat et biraz gözünü seveyim.

aynen kanka...çeneye gelince maşallah demi...:p

:cat:

geçmiş olsun kanka... :(
dikkat et, bu sıcakta helva yedirtme...

sıcak dedim de, son günlerde, kask hariç her bişeyi boşladım ben de.
ALLAH sonumuzu hayreyleye...


ilk toprağı sen at kanka...

He ya ... Canım helva çekti......:p:p:p:p

Bunun helvası da yenmez ki?.....

En iyisi kendimiz yapıp yemek...... :queen::queen:


ulan senden önce ölmem...hem sana bi KOL BÖREĞİ yapacam ben merak etme...:p

Töbeee töbeeeeeeeeeeeeeeeeee


bu alp denen şebelebettin cenazeme gelmesin dişi apla...vasiyetimdir...:queen:

Üstad geçmiş olsun, gafletine gelmiş anlaşılan yoksa ışıklarda hız keserdin sen. Dikkat et bizi ve pandaları üzme. (Ben olsam hemen bir sadaka verirdim.)


sağolasın...kutup ayuları konfedereasyonları panda birliklerinden taziye mesajı geldi...:p

geçmiş olsun metehan allah beterinden korusun bu sefer kurtarmışın işallah başkası olmaz tekerine taş degmesin

amin gardaş...

Geçmiş olsun.En kötü kazan bu olur inşallah.Buna benzer bir durum,dün çok sevdiğim bir kardeşimin başına geldi.Ama o senin kadar şanslı değildi.İç kanamadan dolayı dalağını almak zorunda kaldılar.Geç saatlere kadar ameliyathane kapısı bekledim.Çok şükür şimdi yoğun bakımda ve durumu iyi.

Allah korusun hepimizi...onada geçmiş olsun...

geçmiş olsun ::::::::::::: :(


sağoll...

Sevgili Metehan'ım,:)

Çok geçmiş olsun. Daha bugün farkettim yazdıklarını. Çok geçmiş olsun. Kendine dikkat et. Senin yaşaman lazım. Öncelikle Yağmur için sonrada Geyiklerin Gücü Adına....:p

Biz daha senle karpuz kesip, Geyik Üretme Çiftliğimizde ellerimizle büyüttüğümüz geyikleri doğaya salacağız. Senin gibi neşeli bir adamda kaza, bela şık durmuyor. Foruma verdiğin emeğin ve dikkatin 10/1 'ini trafiğe verirsen 3 zamana kalmaz Valentino Rossi'nin gelip sürüş tekniği öğrenmek için yalvardığı adam olursun.:mrgreen:


sağol dostum be...yaşıyoz yine...Allaha pin2 şükür...bide bende ehliyette yok iyimi...yani bay vukuat...melmeket ve trafik için sorunlu bir sürücüyüm...ehliyetimide alıp sizlere layık bir motorcu olacağım...:p

hemşo çok geçmiş olsunn:rendeer: aklın azcık başına gelmiş gibi:cherry: allah bida göstermesin .sevgili azrail uzakdursun hepimizden inşallahhh.......

hemşo kaynaşamadık vakit bulamadık kusura bakma benim hatamdır...kafam 1500 bu ara...sağolasın...


çok geçmiş olsun lütfen dikkat edelim


sağolasın...

büyük geçmiş olsun..
başımıza bir kaza gelince keşke demeye başlıyoruz maaleseff...
keşke demeden uygulayabilsek temkinli olmayı....
allah bi daha göstermesin...::friends:


o keşkeler canları geri getirseydi keşke...ne dostlar gitti...:pale:

Verilmiş sadakan varmış 4 teker magandalar hergçen gün daha fazla magandalaşıyorlar


bizde bazen hata yapıyoruz ama dimi...karşı tarafta hata ararken kendimide sorguluyorum...bu sefer kurtardım...bir dahaki sefere ne olur...:pale:



Çok geçmiş olsun mete abicim..
Bu arada hep çektigimiz illet şey 25 karakter Erzurum çıktı iyi mi??


ah ben o 25 rakamına uyuz zoldum...uğursuz rakamım artık garahtersiz 25 garakter...:p

Geçmiş olsun metehan abi , ucuz kurtulmuşsun herkese ders olmuş ders vermişsin .

Giden gidiyor kalanlar çekiyor herşeyi.Amman dikkatli olun busene çok arkadaş göçtü gitti , artık yürek kaldırmıyor.

Eğer günün birinde karar veririsen Motoru bırak burayı bırakma sensiz tadı olmaz bu forumların .

bu ruh bedenden ayrılırsa o zaman sizden uzaklaşırım...:wiinkk:

Arkadaşlar,
Bu sıcaklar korumaları atmak için iyi bahane ama, daha dün Altunizdade'deki E-5'den TEM'e bağlanan yolun girişinde bir kurye arkadaş bariyere girmiş ve bacağını kırmıştı.

En az 20-25 motor durdu, (Harley'inden en küçüğüne kadar çeşit çeşit), ama nerdeyse kimsede korumalar takılı değildi.

Dikkat kadar tedbir de lazım...

Sonra böyle yapmayalım...
:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:


dostum seni hatırladım ben...mavi renkli gv 650 ci sendin galiba...tanıdım seni...orada gördüm....fotolardaki kazadan bahsediyosun galiba...ayağı kırılmış dediğin arkadaşın tüm anatomisini görünce içim cız etti benimde...

abi çok çok geçmiş olsun tekrar, birde olayın üstüne kaza görmen ne kadar kötü bi durumki insanın ruh sağlığını bozar, inşallah yaşadığın son tehlikeli olay olur.

valla daha bi polyanna oldum bugün...herkes gülüp geçiyorum bişiler ısmarladım...millet şaşırdı tabi...bizim mezarcı Mete Handro ne iş hesabı...:psağolasın aradığın için...saygılar kanka...moturuma pindin...bende biraz kırığım zaten...:p

abi en iyisi daha çok dikkat bide azraili kandırmak için en iyisi şu söz heralde
''ölmek sorun değil de hacı kefen benim tarzım değiiill''
demek heralde. aman dikkat


kefene sarılmak garip bişey olsa gerek...bırrrrrrrrrrrrr.....:p


metehan kardeş tanımıyorum ama seviyorum seni. çok geçmiş olsun dikkat et bilader kendine .



sağol...too....:wiinkk:


geçmiş olsun mete..üstünü başını giy öyle çok yola.herseye bahane buluyorsun giymemek için.bak kilo problemin var olumlu yönden bak.terleyerek kilo verecen beleşten :D



sorma kanka...benim teorim yağlar beni hasarlardan korur...doğal bir koruma var üzerimde...:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
metahan abi büyük geçmiş olsun,allah beterinden daha beterinden saklasın,senin motora bir koyun adayalım.
tekrardan geçmiş olsun valla okurken kalbim hızlandı yaa
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Geçmiş olsun kardeş, bize diyecek bişey bırakmamışsın herşeyi söylemişsin zaten. Ama benim son keşfimi sizlerle paylaşmak istiyorum, 70-80 ' geçmeden gidince de hiçbir yere geç kalınmıyormuş, üstelik yolculuk daha keyifli ve ekonomik oluyormuş, test ettim onayladım. :rendeer:
Allah hepimizi kazalardan, belalardan uzak tutsun.


helal olsun valla...:pbende 3.vitesi keşfettim...ara değilde son vites olarakda sizi mutlu edebilir...sağa sola bakına bakına...oh mis...katılıyorum dostum...

gecmiş olsun allah kızına bagışlasın seni cok dikkat araclar bizi aractan saymıyor cünkü

sağol...inan ben arac kullanırken aynı psikoljide oluyorum...motorların ne kadar zavallı birer makina olduğunu düşünüyorum...Bugün polis aracını sıkıştırdım aracımla...:pnedeni şuydu...köprü trafiğinde emniyet şeridinden 1-2 motor geçti son sürat...bende en sağ şeritte ağır ağır ilerliyorum...bmw1200 ...1 kurye...arkalarında son sürat polis aracı gördüm...ama son sürat...motorlarla aynı hızda...ben bi kırdım emniyet şeridine...asayişci bunlar...hyundaı accent....bi bastılar sirenlere ...noluyo falan el hareketleri...bende arıza yaptı arac durdum hocam dedim...gel istersen bakalım nesi var diye bide dalga geçtim ...heheh...:p

emniyet şeridi bunun için değilmi...senin ne işin var emniyet şeridinde dedim...küfrede küfrede gittiler içlerinden...motorcuyu tehlikeye sokan kim olursa olsun fırsatı bulursam affetmem...


Gecmıs olsun Mete abı valla cok sınırlenmıssın haklısında keske adamın camı kırıp soksaydın elını ama oda yanlıs ıste.Tekrar gecmıs olsun.Allah bı daha gostermesın.


Arnolda Şıvartzeneger hesabıı...:p

büyük geçmiş olsun metehandro kardeş.. verilmiş sadakan varmış ucuz atlatmışsın :rendeer:


sağol....

Geçmiş olsun ancak o bahsettiğiniz yerde 100km/h la gitmek sabah yedi veya sabaha karşı 3 fark etmez hızlı gidiyordunuz.İstanbul trafiğinde saat ne yazzık ki fark etmiyor.25fn plakalı araç hatalı olabilir ancak sizde sütten çıkmış ak kaşık değilsiniz.O bahsettiğiniz yerden araba değil yaya çıkabilirdi ve siz ona çarpabilirdiniz 100km.ile giderken(malum orda yayalar fırlayabiliyor onlarda yolu boş zanedip.) çarptığınız yayanında çocuğu olabilir veya kendisi çocuk olabilir.
Kusura bakmayın ama her ne kadar 25fn plakalı araç hatalıda olsa sizde şehiriçindeki hız sınırı kuralını ihlal ettiniz daha yavaş gitseydiniz o aracı daha erken fark edebilir ve sinirlerinizi bu kadar yıpratmamış olurdunuz.Yinede geçmiş olsun.


kesinlikle hatalıyım...bişey diycem ...motosiklet için şehiri içi hız kaç km ondan bilem haberim yok...:pale:


Doğru, katılıyorum. Hepimiz için geçerli.

aynen...

metehan abi çok geçmiş olsun:rendeer:

senin yazıları hep zevkle okurum abi...ama şimdi korkuttun bizi:pale:

Allah korumuş dediklerin doğru ama risk almadan da olmuyor....:bounce:

Herşeyde bi hayır vardır...Allah hayırlı acısız ölümler versin..

abi allah korumuş seni ,azraille huhatap olmamakla iyi etmişsin emme bana iyi bi çelme taktı ama düşüremedi düşüremezde gayrı


bu kazaları atlatanların 3.4.şansları olmazmış...istatistik diyor valla...

çok geçmiş olsun ...

aynı şeyleri hergün yaşar olduk artık dikkat dikkat ama yetmiyo işte çıkıyo böle arızalı vakalar ...

sağol....

gemiş olsun... tekrarını yaşamamanı umarım :(

uff ya cidden bizim dikkatimizle olacak iş değil ama seviyorum ben bu aleti ya:)


bende seviyom moturumu çaktırma...biraz küsüz bu ara ama olsun...:p

çok geçmiş olsun allah beterinden korusun


amin...


geçmiş olsun,inş. son olur
başkasının dalgınlığının bize malolmasıda ayrı bir sinir harbi


inşallah son olur...sağol...

Mete kanka çok geçmiş olsun,yeni okudum kusura bakma

sende biraz yavaş git be dostum


Komutanım uyuyon valla...kanka pok yoluna gidiyo sen orda makara kakara kukara...eski hızın kalmadı...hızını kimler kesti...:queen:

Öfkeyle kalkan zararla oturur. Haklı bile olsan sakin olcaksın bu trafik denen nante şeydeyken sinirleri alınmış et gibi olacan.başka türlü hem ruh hem beeden saglıgın bozulur. Nacizane tavsiyem kontrollu ve kontrolsuz kavşaklarda geçiş hakkı sende bile olsa iyice yavaşla cok dikkatli geç. heran heryerden bi cisim cıkabilir. yaya olur arac olur hatta ve hatta panda bile cıkabilir. Ev pandası...Metehan sen bu foruma lazımsın. Lütfen dikkattt....

evet...yaya çıksa ve aynı tarafa kaçsak çarpışsak bir kişinin canına kast ederdim...al sana hayat...sizde bana lazımsınız...:p

metahan abi büyük geçmiş olsun,allah beterinden daha beterinden saklasın,senin motora bir koyun adayalım.
tekrardan geçmiş olsun valla okurken kalbim hızlandı yaa


Abi sağol...hepimizi Allah kazadan beladan korusun...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
99
Geçmiş olsun usta. Allah trafikteki bu geri zekalılardan ve bunlara kendini yakın hisseden ineklerden hepimizi korusun.Çok geçmiş olsun.Bende dedim bugün belki çağlayanda sana rastlarım filan hatta 5 10 dakka kadar yokuş inişinde takıldım sağ sol filan denk gelemedim.Sebebi bu olsa gerek.Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst