- Katılım
- 22 Mar 2005
- Mesajlar
- 1,096
Geçmiş olsun abicim, millete laf yetiştireceğine kendin dikkat et biraz gözünü seveyim.
:cat:Meteciğim çok geçmiş olsun.
Kendi yazında hatanı söylüyorsun,madem kavşağa geliyorsun bir gaz kes,hafif freni yokla dağil mi ya?
Haydi araba suçlu ve şöförüne bağırınca biraz rahatladın,biracıkta kendine bağır.Ya köpek filan çıksaydı yada bir kaza olupta araç önüne yuvarlansaydı
250 gram börek için değermi bu sürat ve dikkatsizlik.
Seni kınıyorum
Bol kıymalı tarafından banada börek ayırırsan kınamayı geri alabilirim.