gelde sinir olma...ışıkta beklerken arkadan vurdu....

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim korktuğum şey seni başına gelmiş be abicim ne diyeyim geçmiş olsun .
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
çok geçmiş olsun genede allah(cc)korumuş' bayan arkadaşınız bir daha motosiklete'de binmezse şaşırma :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Çok geçmiş olsun arkanda arkadaşının olmasına ise ayrı bir üzüldüm :(
Her ne bahanesi olursa olsun arkadan vuran daima suçludur hakkını aramalısın bence....
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
14
ikisinin de yedi sülalesi hakkında güzel yorumlar geliyo insanın aklına ama neyse geçmiş olsun hocam
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
kardeş,resimleri inceledimde. o vatandaş mahfetmiş motoru:cyclopsan

neyseki sana bi şey olmamış.dikkat et böyle öküzlere.bana çarpşaydı onu çamurluk yerine onu takardım.:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu kavata bir kafa atmadın mı
manyak burası teksas mı araba ile motor kovalıyor.ya sana birsey olsaydı yada kızcagıza.vallaha senden çok sinirlendim.Banao adamı bulsan kesin indirirdim yere.Trafikte bu yüzden 4 defa şöför dövdüm. Hiç birindede pişman olmadım.Böyle adamlara dersini vermek lazım :geçmiş olsun (vallaha sinirim bozuldu yavvvvvvv)

telefonu var vereyimmi.iyi bi kalayla:cherry:

Umarım trafik polisine hasar tespit raporu tutturmuşsundur ve alkol muayenesini yaptırmışsındır.. Aksi taktirde ehliyet,ruhsat ve trafik sigorta poliçesi fotokopilerini de almadıysan masrafı alman çok zor! Geçmiş olsun.

vallahi hasar tespit olayına girmedim.iyi tarafıma denk geldi ben bi tek olaydım.bide yaptırcam felan diyince tamam dedik

dostum çok büyük geçmiş olsun malesef memleketimiz öküz dolu ama onları idare edecek çoban yok napalım onlarıda aramıza katıcaz artık ben dedim sana son piknikte ormanları yakma diye bak yaktın ormanları hayvanlar şehire indi işte :queen:

aman abicim birisi yanlış anlıyacak şikayet edecek orman yakıyolar diye başımız belaya girecek:p

çok geçmiş olsun genede allah(cc)korumuş' bayan arkadaşınız bir daha motosiklete'de binmezse şaşırma :)

biniyor vallahi.ama en ufak fren sesi duyunca korkuyor:mrgreen:

ikisinin de yedi sülalesi hakkında güzel yorumlar geliyo insanın aklına ama neyse geçmiş olsun hocam

zaten ben motorcuya kızdım.bi yakalasaydım onu döverdim zaten.bu öküzler yüzünden bizim başımız belaya giriyor

geçmiş olsun. en büyük kazan bu olsun...

amin arkadaşım.umarım kimsenin başına gelmez
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
resimleri şimdi gördüm tekrar geçmiş olsun.. ee hala yaptırmadınmı motoru trafik rapor tutmadıysa sigortadan alamaz sen adamdan prasını alacan... Allah kolaylık versin...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
108
kardeş geçmiş olsun... :) ya benim aklım karıştı kafama girdin race almayacam chopper alacam galiba... :mrgreen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
kardeş geçmiş olsun... :) ya benim aklım karıştı kafama girdin race almayacam chopper alacam galiba... :mrgreen:

chopper al tabi.hem uzun yolda rahat edersin,hem paranda denk geliyor,hemde daha az tehlikeli.bide siyah deri mont çektinmi oooo süper vallahi.yarın geliyomusun eğitime???
özelden msj atda konu dağılmasın ok:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor gri heralde siyah aldır grenajları yada kırmızı bi taraf kompe kırmızı olur diğeri gri eksikleri sen tamamlarsın off varya ne maniaq olur haa jantlarda bi boya püff be kimse değmesin keyfine



full korumaaa
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
motor gri heralde siyah aldır grenajları yada kırmızı bi taraf kompe kırmızı olur diğeri gri eksikleri sen tamamlarsın off varya ne maniaq olur haa jantlarda bi boya püff be kimse değmesin keyfine



full korumaaa

deyişik bir düşünce:silent: ilginç olur gerçekten.ama ben orjinalinden yanayım:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst